[CA1A 1.3]Montaż centralnego zamka |
Autor |
Wiadomość |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 29-06-2008, 18:02 [CA1A 1.3]Montaż centralnego zamka
|
|
|
Witam.Dzisiaj dostałem zestaw do centralnego zamka.Z umieszczeniem siłowników sobie poradzilem,ale chcialbym sie dowiedziec gdzie sie podłaczyc z napieciem i kierunkowskazami.Czy gdzies w okolicach bezpiecznikow nad nogami kierowcy mozna sie bezpiecznie podłączyc i tak samo czy mozna do jakiegos bezpiecznika podpiac kabelki do migaczy? |
|
|
|
 |
robson
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2006 Posty: 157 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29-06-2008, 19:45
|
|
|
Ja w moim podłączałem kierunki w listwie pod drzwiami. Tam leci wiązka wszystkich potrzebnych kabelkow i jest w mirę wygodnie .... A napięcie pod kierownicą gruby biały kabel. |
|
|
|
 |
Tomekp
Mitsumaniak A tak wygląda teraz:

Auto: Mitsubishi Colt '95 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Lis 2007 Posty: 210 Skąd: LU
|
Wysłany: 29-06-2008, 19:52
|
|
|
adamovicius napisał/a: | Z umieszczeniem siłowników sobie poradzilem |
A mógłbyś zrobić zdjęcie i wrzucić jak zamontowałeś siłowniki? Bo ja też szykuję się do tej roboty i nie wiem jak i gdzie je przymocować i do którego cięgła |
_________________ Tak wyglądał kiedyś...
 |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 29-06-2008, 20:06
|
|
|
Moze jutro cos pogrzebie to zrobie zdjecia.Ale szczerze mowiac nie mam ochoty znowu sie grzebac.Chyba pojade do elektryka.Jak juz zrobic to porządnie.Sam nie czuje sie na silach zeby mieszac w kablach.Ale silowniki chce miec po swojemu zamontowane |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 29-06-2008, 20:31
|
|
|
nie wiem jak u Was,ale w szczecinie, za zalozenie centralnego zawolali 350 zl. ( w najlepszym zakladzie w sz-n, bo nie chcialem by jakis partak grzebal mi w kablach )
zobilem to z bratem, 7 godzin roboty, i 3,5 stowy w kieszeni. |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 29-06-2008, 20:53
|
|
|
A skad wziales +?Ja chyba wezme jednak z akumulatora bezposrednio,a te kierunki odpuszcze. |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 29-06-2008, 21:02
|
|
|
ja kierunki mam odpuszczone.
wszystkie kabelki podlaczal mi brat, wiec nie odpowiem Ci na pytanie ,skad brany byl +, dopiero za kilka dni,gdy brachol przyjedzie |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 29-06-2008, 21:07
|
|
|
No to ja jutro cisne po przewod i tzw peszel,czyli rurke na kable i ciagne + z aku. |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-06-2008, 22:59
|
|
|
Jeżeli potrzebujesz pomocy, może mogę jakoś pomóc? Montowałem centralny, alarmy, itp. |
_________________
 |
|
|
|
 |
jolly69
Mitsumaniak

Auto: Carisma '99 1,6 GL +LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Paź 2007 Posty: 267 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 29-06-2008, 23:04
|
|
|
W kierunki bardzo łatwo się podpiąć od przełącznika awaryjnych. Z tego co pamiętam to podpinasz się pod dwa przewody na górze, patrząc z pozycji kierowcy dwa od prawej. |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 29-06-2008, 23:18
|
|
|
http://forum.mitsumaniaki...?t=9966&start=0
Wszystko opisane. Lancer to brat więc kolory takie same. Montowałem wg tego (post na żółto qpala) w CA0 1,6 i było OK. Tylko chyba od krańcówki drzwi był z 3 nie 2 kropkami |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 30-06-2008, 00:29
|
|
|
Ja u siebie mam oryginalny central lecz otwierany tylko z kluczyka. Mam zamiar zamontowac z pilotem wiec josie, dzieki za linka bo napewno mi sie przyda |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 30-06-2008, 10:56
|
|
|
Szlag mnie trafi zaraz.Nie znalazlem nigdzie tego peszla.Nie chce mi sie jezdzic po 100 sklepach.A po drugie to dzisiaj odpalam Colta i obroty wskakuja na 1500.Teraz zwracam sie do specow od elektryki.Grzebalem przy bialej podstawce.Tam jest taka szeroka płaska wtyczka z grubym bialym +.Zrobilem male zwarcie z tym plusem i po tym obroty sie podniosly.Co zrobilem i za co odpowiedzialny jest ten przewod.
Powstrzymajcie mnie zanim calkiem zepsuje sobie auto |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 30-06-2008, 15:13
|
|
|
adamovicius napisał/a: | Grzebalem przy bialej podstawce. Zrobilem male zwarcie z tym plusem i po tym obroty sie podniosly. | Sprawdź wszystkie bezpieczniki pod deską i pod maską. Trzeba zobaczyć co puściłeś z dymem Pod dechą powinno być wszystko ok, gorzej pod machą. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 30-06-2008, 15:30
|
|
|
adamovicius napisał/a: | Nie znalazlem nigdzie tego peszla | Owiń kable taśmą izolacyjną. |
|
|
|
 |
|