Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJxA] Zardzewiała podłużnica
Autor Wiadomość
Laki023
[Usunięty]

Wysłany: 27-05-2008, 13:46   [CJxA] Zardzewiała podłużnica

Witam

Ostatnio postanowiłem zamontować do swojego colta nadkola plastikowe do tyłu (uniwersalne za 25 zł sztuka). chciałem zakonserwować wcześniej nadkola i pas tylny więc zdjąłem zderzak i jak sie okazało lewa podłużnica z tyłu przerdzewiała prawie całkowicie (żgniła od środka). Podłużnicę pospawałem, ale.... Powiedzcie proszę czy w coltach to normalka i co wy robicie w takim przypadku.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Marcin-Krak 12-10-2010, 20:15, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-05-2008, 13:57   

Czy normalka - mnie to spotkało i kilka osób również.

Ja pojechałem z Miśkiem do blacharza. Podłużnica została zespawana. ;)
Co mogę doradzić na podstawie moich obserwacji:
1. Odwiedź kilka zakładów niech Ci powiedzą co proponują i jak to chcą zrobić.
2. Nie polecam decydować się na najtańszą opcję ;)
U mnie spawanie wiązało się z odkręceniem baku.

Poszukaj sobie w dziale CAO - KarolGT też spawał i więcej o tym pisał ;)
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
wolf
[Usunięty]

Wysłany: 05-06-2008, 23:21   

chyba to standart, jak i lancerach z tego rocznika, jak ktoś na poczatku nie zakonserwował, ot ciekawostka iż tylko na tylnej czesci podłużnicy :cry:
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 05-06-2008, 23:30   

wolf napisał/a:
ot ciekawostka iż tylko na tylnej czesci podłużnicy :cry:

A czy naprawy blacharskie w olbrzymiej ilosci autek nie maja na to wplywu? Laki023 pisze, ze podluznica zgnila lewa i to od srodka. Dlaczego lewa? Niestety jak mlotek dotknie blachy to rdza wczesniej czy pozniej i tak wyjdzie...
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 30-06-2008, 16:02   

Nie ma znaczenia, czy był bity czy nie...

To jest normalka w tych rocznikach - zauważcie ze koło ogniska korozji (centrum) przebiega kolano rury wydechowej.... i ot to właśnie jest przyczyna zawitania naszej rudej koleżanki...

Oglądałem dziesiątki tych Coltów... i w każdym to samo...

Pozdrawiam
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 30-06-2008, 20:41   

jakis czas temu rowniez ogladalem swojego colta i u mnie jest dokladnie to samo .
tak samo jest w lancerze dominka, wiec to " wada fabryczna "
 
 
Djinn
[Usunięty]

Wysłany: 30-06-2008, 23:03   

Ja mam to samo, z tego co słyszałem to normalka.
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 30-06-2008, 23:07   

co nie znaczy, ze trzeba to tak zostawic, wrecz przeciwnie, nalezy to zrobic :)
 
 
Djinn
[Usunięty]

Wysłany: 01-07-2008, 14:48   

Wcale nie twierdzę, że trzeba to tak zostawić. Remont wskazany, im później tym więcej roboty, proste.
 
 
siwyalf 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 16V '94
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 2
Skąd: Wawa
Wysłany: 27-07-2008, 10:36   

Mi się wydaje, że to nie kwestia wydechu. Mój Colt ma skorodowane tylne części podłużnic z obu stron. Jak na mój gust to kwestia wahacza, który wchodzi w podłużnice. W tym miejscu zbiera się tona syfu i stąd ta korozja.
_________________
Lancer 1.6 16V '94
Colt 1.3 12V '98
Galant 1.8 '90 - na czesci
 
 
 
g vv
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2008, 23:34   Zardzewiałe podłużnice

Witam,
mój colt ma zardzewiałe podłużnice na tylnym odcinku. Mechanik odłupał trochę tej rdzy, dziury nie zrobił ale żadna to pociecha. Wiem, że niektórzy spawają ale czy można wymienić po prostu te podłużnice?? Ile to może kosztować??
Ostatnio zmieniony przez Marcin-Krak 20-09-2009, 22:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 23-08-2008, 23:45   

g vv napisał/a:
mój colt ma zardzewiałe podłużnice na tylnym odcinku
Nie tylko twój, to przypadłość CJ0.
g vv napisał/a:
czy można wymienić po prostu te podłużnice?
Hmm nie spotkałem się jeszcze z takim rozwiązanie jako, że jest to element nośny. Ja bym go nie ruszał.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-08-2008, 01:19   

g vv napisał/a:
Wiem, że niektórzy spawają ale czy można wymienić po prostu te podłużnice??

Można. Nalezy odspoić cały przód na fabrycznych punktach spawów/zgrzewów i wstawić nowy (tzn używany ale niezardzewiały) Koszty? W Cari kosztowało to ładnych kilka tysięcy. Kofi wie więcej. Zapytaj na PW.

Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 24-08-2008, 12:38   

Hubeeert napisał/a:
Nalezy odspoić cały przód na fabrycznych punktach spawów/zgrzewów i wstawić nowy

Hubert ale po co odspajac caly przod skoro chore podluznice sa z tylu auta ??
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-08-2008, 13:09   

[quote="g vv"]Hubert ale po co odspajac caly przod skoro chore podluznice sa z tylu auta ??[quote]

:oops: pomyłka. Niedoczytałem. Przepraszam...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.