Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A 1.8] Odcinka
Autor Wiadomość
Robert 
Mitsumaniak

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 164
Skąd: swietokrzyskie
Wysłany: 01-07-2008, 21:31   

pawela napisał/a:
4G93 GDI to również DOHC
harpagan napisał/a:
MSX to juz nie GDi to poprostu 4g93 DOHC

apropo GDI wiecie moze kiedy jest w tym silniku odcinka???
Pzdr.
_________________
Ayeee!!
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-07-2008, 23:44   

Zaraz moment. GDI ma dwa wałki?
Oops.

Różnice jak dla mnie zasadnicze to cała góra silnika. Głowica, dolot, tłoki itd.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 02-07-2008, 00:00   

Hubeeert napisał/a:
Zaraz moment. GDI ma dwa wałki?
Oops.

Tak, dwa wałki. Tak mówi instrukcja, i to widziałem przy wymianie rozrządu ;)
Hubeeert napisał/a:
Różnice jak dla mnie zasadnicze to cała góra silnika. Głowica, dolot, tłoki itd.

To oczywiście, zupełnie inna charakterystyka silnika.
_________________
 
 
 
customGTI
[Usunięty]

Wysłany: 03-07-2008, 17:49   

U mnie dochodzi do około 8600 (przechodzi za 8500) wcześniej na jakimś remusie do 8200
Sprawdzane tylko na 2,3,4 biegu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.