 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA5A 1.8] Odcinka |
Autor |
Wiadomość |
Robert
Mitsumaniak
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2006 Posty: 164 Skąd: swietokrzyskie
|
Wysłany: 01-07-2008, 21:31
|
|
|
pawela napisał/a: | 4G93 GDI to również DOHC |
harpagan napisał/a: | MSX to juz nie GDi to poprostu 4g93 DOHC |
apropo GDI wiecie moze kiedy jest w tym silniku odcinka???
Pzdr. |
_________________ Ayeee!! |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-07-2008, 23:44
|
|
|
Zaraz moment. GDI ma dwa wałki?
Oops.
Różnice jak dla mnie zasadnicze to cała góra silnika. Głowica, dolot, tłoki itd. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 02-07-2008, 00:00
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Zaraz moment. GDI ma dwa wałki?
Oops. |
Tak, dwa wałki. Tak mówi instrukcja, i to widziałem przy wymianie rozrządu
Hubeeert napisał/a: | Różnice jak dla mnie zasadnicze to cała góra silnika. Głowica, dolot, tłoki itd. |
To oczywiście, zupełnie inna charakterystyka silnika. |
_________________
 |
|
|
|
 |
customGTI [Usunięty]
|
Wysłany: 03-07-2008, 17:49
|
|
|
U mnie dochodzi do około 8600 (przechodzi za 8500) wcześniej na jakimś remusie do 8200
Sprawdzane tylko na 2,3,4 biegu |
|
|
|
 |
|
|