Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
OBROTY PRZY ZMIANIE BIEGOW (cos dziwnego)
Autor Wiadomość
1wyszojunior
[Usunięty]

Wysłany: 20-03-2008, 07:47   OBROTY PRZY ZMIANIE BIEGOW (cos dziwnego)

witam
czy ktos z was panowie a raczej wasz misiek ma taka dolegliwosc:
przy zmianie biegow od 1 do5 skazowka obrotomieza pedzi pod 2 tys.obr.a czasem nawet do2.5 po wcisnieciu sprzegla wyglada to tak jakbym nieumial jezdzic i nogi z gazu niesciagal.dzieje sie tak bez znaczenia jaka temperature ma silnik na zimnym i cieplym jest tak samo.l200 2007 rok.mam przejechane ok 4000tys wiec niesadze zeby to cos powaznego bylo ale nie o moje zdanie tu chodzi jaka jest wasza opinia?
Ostatnio zmieniony przez Gene 20-03-2008, 08:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wezyr.pl 
Forumowicz

Auto: l200 instyle 167
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 94
Skąd: ze wsi
Wysłany: 20-03-2008, 08:55   

Mój ma podobne objawy,ale na zimnym silniku(wygląda jakby miał załączone ssanie).
Nie pamiętam,czy działo się to od początku.Przejechane 12,5 kkm.
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-03-2008, 09:10   

Obiawy nie sa normalne, na taki stan rzeczy moze wplywac wiele czynnikow. Jak sie zachowuje obrotomierz na luzie, ile pokazuje? I co sie dzieje po zmianie biegu jak juz dodajesz gazu?
Na to co wyczytalem stawiam na usterke w elektronice.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
wezyr.pl 
Forumowicz

Auto: l200 instyle 167
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 94
Skąd: ze wsi
Wysłany: 20-03-2008, 11:02   

Gene napisał/a:
Jak sie zachowuje obrotomierz na luzie, ile pokazuje?


750-800 obr/min

Gene napisał/a:
co sie dzieje po zmianie biegu jak juz dodajesz gazu?


Normalnie przyjmuje gaz i nie odczuwam jakichkolwiek wachań lub większego mulenia.
 
 
apex
[Usunięty]

Wysłany: 20-03-2008, 18:53   

mam to samo - ale tylko na zimnym silniku

a juz myślałem, że coś sobie ubrdałem :D
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-03-2008, 20:30   

1wyszojunior napisał/a:
przy zmianie biegow od 1 do5 skazowka obrotomieza pedzi pod 2 tys.obr.a czasem nawet do2.5 po wcisnieciu sprzegla

Puszczaj ciut wcześniej gaz przed zamianą biegu. Jakby było coś źle w aucie ECU silnika natychmiast przeszłoby w stan awaryjny.
_________________

 
 
1wyszojunior
[Usunięty]

Wysłany: 20-03-2008, 23:13   

no jest to sposob ale raczej bym chcial puszczac gaz normalnie i normalnie biegi zmieniac bez myslenia otym raczej plynna jazde preferuje a myslenie o tym caly czas to raczej denerwujaca perspektywa biorac pod uwage ze kilka lat chcialbym tym autem jezdzic jade na serwis we wtorek i zobaczymy jedno jest pewne niebylo tak od poczatku wiec normalne to niejest
pozdrawiam
 
 
AutoMichu
[Usunięty]

Wysłany: 24-03-2008, 23:15   

Też tak mi się czasami dzieje (1500km), myślałem, że się nie przyzwyczaiłem do niego - teraz zwrócę uwagę na to, czy jest w tym jakaś reguła.
Zdarzyło mi się też, że pedał sprzęgła odskakiwał po chwili od zdjęcia z niego nogi. Już myślałem o wizycie w serwisie, jak po cofnięciu wycieraczki (dywanika) wróciło do normy.
Dlatego z tymi obrotami, to też myślałem, że moja wina :)
 
 
subek
[Usunięty]

Wysłany: 25-03-2008, 10:33   

Moj tez tak zaczal robic ale na zimnym silniku i tylko jak mu sie przypomni. Czyli dosc rzadko. Przebieg 1500km.
 
 
1wyszojunior
[Usunięty]

Wysłany: 26-03-2008, 00:18   

zostawilem dzis auto w serwisie zobacze co powiedza przy odbiorze i kiedy odbiore bo maja klape tylna malowac hard top ja obil od zamykania i mechanik powidzial ze jest hardtop za blisko kabiny zamontowany i musza go cofnac i podobno ma byc ok jak bedzie zobaczymy

pozdrawiam
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26-03-2008, 11:22   

miałem to samo z berlingo, a teraz z misiem, ale sposób jest taki, że troszke wczśniej odpuszczam gaz przy zmianie biegu i jest ok, dla mnie to chyba byłoby coś związanego z ukłądem common rail, bo te same objawy jak w berli 2.0 HDI

pozsdro
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
murzyn6666
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-2008, 21:58   

wina leży w zastosowanym silniku, zamiast normalnych wtrysków są pompowtryskiwacze i dlatego tak się dzieje po wciśnięciu sprzęgła.u mojego ojca jest tak samo i myślę, że każdy tak ma.
 
 
gremisiek
[Usunięty]

Wysłany: 08-05-2008, 10:44   

Moj misek ma jeszcze inny objaw. Czasami zdarza się, że dodając gazu (na 4-5 biegu)wchodzi na obroty ale nie przyspiesza. Tak jak by się sprzęgło ślizgało. Niesety jak jadę do ASO to jest wszystko OK.

Czy ktos miał podobne objawy?
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-05-2008, 12:10   

murzyn6666 napisał/a:
wina leży w zastosowanym silniku, zamiast normalnych wtrysków są pompowtryskiwacze

L200 ma układ zasilania typu Common Rail więc pompowtyskiwaczy tam nie uświadczysz
_________________

 
 
Pieniek1971 
Nowy Forumowicz

Auto: l200
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-07-2008, 22:39   

witam
nasz l 200 ma już 22,5 tys i coraz rzadziej ale się zdarza , szczególnie widoczne to było przy niskich temperaturach otoczenia i zimnym silniku ale oczywiście w serwisie twierdzą że to normalne. Najgorsze jak przy włączaniu się do ruchu przycisnąłem gaz do dechy i przy zmianie na wyższy bieg jeszcze go mimo puszczenia gazu obroty trzymały jakby linka stanęła............po prostu obciach.
Tłumacze to sobie tylko bezwładnością turbiny i jakimiś dziwnymi opóźnieniami w układzie kontroli wtrysku ale chętnie bym się dowiedział jak to jest naprawdę
pozdrawiam
_________________
Fajne bo nowe ale ............
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.