Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
opis Carismy z WP
Autor Wiadomość
spooner
[Usunięty]

Wysłany: 01-07-2008, 22:15   opis Carismy z WP

wstawiam link z WP opisujacy Carisme:

http://moto.wp.pl/kat,100...l?P%5Bpage%5D=1

troche sciemy i nieprawdy ale coz, moze napisac do nich zeby sprostowali :mrgreen:
 
 
arekp 
Mitsumaniak


Auto: inny
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 2784
Skąd: jestem z miasta
Wysłany: 01-07-2008, 23:28   

Moim zdaniem opis jest bardzo rzetelny. Autor przylozyl sie do uzyskania informacji o najczestszych przypadlosciach tego modelu. Jest to chyba najlepszy opis samochodu jaki mialem okazje przeczytac.
_________________
odszkodowania.pl serwis z bezpłatną wiedzą i poradami w zakresie samodzielnego uzyskania odszkodowania
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 01-07-2008, 23:39   

Ja sie zawsze musze do czegos przyczepic. Wydaje mi sie, ze zanik hamulcow pod wplywem temperatury to "fadding", a nie "fading".
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-07-2008, 00:21   

mkm napisał/a:
Wydaje mi sie, ze zanik hamulcow pod wplywem temperatury to "fadding", a nie "fading".


Masz rację, wydaje Ci się.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
JackD
[Usunięty]

Wysłany: 02-07-2008, 00:24   

arekp napisał/a:
Moim zdaniem opis jest bardzo rzetelny. Autor przylozyl sie do uzyskania informacji o najczestszych przypadlosciach tego modelu. Jest to chyba najlepszy opis samochodu jaki mialem okazje przeczytac.

Mam dokładnie takie samo zdanie, nie ma w tym artykule nieprawdziwych wiadomości, wg mnie napisane rzetelnie.
Pozdrawiam
 
 
siwek 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 3382
Skąd: Kozłów Biskupi
Wysłany: 02-07-2008, 09:05   

Poprostu człowiek sie przyłożył i zrobił to obiektywnie opisując główne minusy i nie zapominając o plusach.
Profesjonalny opis oparty na praktyce a nie na plotkach jak to było w ostatniej prezentacji Carismy.

"Carisma jest autem niezbyt popularnym i można powiedzieć – niedocenianym."

może i bardzo dobrze że tak jest :D
_________________
"Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 
 
 
spooner
[Usunięty]

Wysłany: 02-07-2008, 10:23   

wiekszosc jest ok ale to ze silniki od reno maja zle ulozone turbiny przez co pekaja glowice to jest prawda? albo ze w skrzyniach wybijaja sie tuleje przez co zmiana biegow jest klopotliwa? to fakt ale nie we wszystkich Carismach te ktore mialy skrzynie japonskie tego problemu nie mialy
 
 
Tomashi 
Forumowicz


Auto: Cari DI-D 102 KM '01 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 391
Skąd: R.Śl.
Wysłany: 02-07-2008, 11:34   

Bardzo dobry tekst moim zdaniem.
Carisma jest za bardzo awaryjna jak na "japończyka" jak słusznie stwierdza autor, ale w porównaniu z konkurencją wypada b. dobrze. Jakiś numer "motoru" to potwierdził - CArisma wyraźnie z przodu stawki. :-)

PS. a mnie się to autko coraz bardziej podoba - i oto chodzi!
_________________
*** porzuciłem Niemca dla euro-Japończyka :D ***
...i wróciłem znów do Niemca ;)
 
 
spooner
[Usunięty]

Wysłany: 02-07-2008, 13:17   

jakby nie bylo i tak kocham to auto : :mrgreen:
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 02-07-2008, 21:08   

Cytat:
Jazda Carismą to czysta przyjemność. Auto dobrze się prowadzi za sprawą sztywnego zawieszenia.

No właśnie.... do samochodu nie wolno się przyzwyczajać a ja tak się przyzwyczaiłem do tej " przyjemności" że nie mogę się z nią rozstać.
Artykuł rzetelny nie to co w TVN Turbo :twisted:
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 02-07-2008, 21:15   

Cytat:
Carismę nękają przede wszystkim usterki zawieszenia. Najczęściej wybijają się łączniki stabilizatorów. Uszkodzeniu ulegają też tuleje wahaczy. Nie można jednak powiedzieć, że to zła konstrukcja.Zawieszenie Mitsubishi okazuje się po prostu być na polskie drogi zbyt delikatne. Zdarzają się też problemy z osłonami przegubów półosi i wyrabiającymi się tulejkami dźwigni zmiany biegów. Ta ostatnia usterka skutkuje kłopotami z przełączaniem biegów. Kłopoty mogą sprawiać również elektrycznie sterowane szyby i lusterka, immobiliser oraz zacinający się centralny zamek i... stacyjka.



Dość szybko zużywają się hamulce, które w dodatku są podatne na fading. Występują też awarie mechanizmów napędzających wycieraczki i silniczków spryskiwaczy.

W pierwszych modelach zdarzały się nieszczelne zbiorniki paliwa. W późniejszych szwankowały rozruszniki, alternatory i pompy paliwa. Średnia jakość materiałów wykończenia wnętrza i ich zamocowania w najstarszych modelach może stać się przyczyną denerwującego skrzypienia. To jednak koniec listy grzechów Carismy. W wielu innych autach tej klasy jest niestety o wiele dłuższa.


hmm nie wiem czy zawieszenie jest malo wytrzymale, ale u mnie carisma w rok przejechala 48 000 km i z zawieszenia do wymiany sa wlasnie laczniki stabilizatorow oraz wymienione tu tulejki w tylnim zawieszeniu . 40 tkm wytrzymaly hamulce, wiec uwazam, ze tez nie jest najgorzej :)
co do oslon przegobow to fakt, zaraz po zakupie byly one wymieniane. wiec nie wiem czy to oznaka slabego zawieszenia ... liczac , ze srednio auto jezdzi 15 tkm w rok ,to po jakis 3 latach trzeba wymienic laczniki hmmm

z problemami z rozrusznikiem rowniez sie zgodze :) ( bo u mnie tez potrafi sie czasem przyciac bendix )

wydaje mi sie ,ze artykul jak najbardziej ok
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 04-07-2008, 18:30   

opis rzetelny, z wszystkim się zgodzę oprócz opinii zawieszenia, wf mnie zawiecha to jeden z główniejszych atutów tego autka, wiadomo uderzenia ze zjazdów np z wysokiego krawężnika...ale to nie żadna usterka. ja mam przebieg 190 tys km i wymieniłem tylko łączniki stab i gumy stabilizat. przód i tył i to wsio, mieszkam w Koluszkach a to kraina torów kolejowych więc...nadmieniam że jestem ,,pedantem technicznym" i u mnie muuuuusi być wsio OK. Pozdro
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 06-07-2008, 14:58   

spooner napisał/a:
wiekszosc jest ok ale to ze silniki od reno maja zle ulozone turbiny przez co pekaja glowice to jest prawda? albo ze w skrzyniach wybijaja sie tuleje przez co zmiana biegow jest klopotliwa? to fakt ale nie we wszystkich Carismach te ktore mialy skrzynie
japonskie tego problemu nie mialy



Dobrze powiedziane osobiście brakuje mi tego podkreślenie na pierwszej stronie "nie we wszystkich Carismach". - niestety tego brakuje.Po za tym w końcu drugi dobry artykuł.
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.