opis Carismy z WP |
Autor |
Wiadomość |
spooner [Usunięty]
|
|
|
|
 |
arekp
Mitsumaniak

Auto: inny
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 21 razy Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 2784 Skąd: jestem z miasta
|
Wysłany: 01-07-2008, 23:28
|
|
|
Moim zdaniem opis jest bardzo rzetelny. Autor przylozyl sie do uzyskania informacji o najczestszych przypadlosciach tego modelu. Jest to chyba najlepszy opis samochodu jaki mialem okazje przeczytac. |
_________________ odszkodowania.pl serwis z bezpłatną wiedzą i poradami w zakresie samodzielnego uzyskania odszkodowania |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 01-07-2008, 23:39
|
|
|
Ja sie zawsze musze do czegos przyczepic. Wydaje mi sie, ze zanik hamulcow pod wplywem temperatury to "fadding", a nie "fading". |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-07-2008, 00:21
|
|
|
mkm napisał/a: | Wydaje mi sie, ze zanik hamulcow pod wplywem temperatury to "fadding", a nie "fading". |
Masz rację, wydaje Ci się. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
JackD [Usunięty]
|
Wysłany: 02-07-2008, 00:24
|
|
|
arekp napisał/a: | Moim zdaniem opis jest bardzo rzetelny. Autor przylozyl sie do uzyskania informacji o najczestszych przypadlosciach tego modelu. Jest to chyba najlepszy opis samochodu jaki mialem okazje przeczytac. |
Mam dokładnie takie samo zdanie, nie ma w tym artykule nieprawdziwych wiadomości, wg mnie napisane rzetelnie.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
siwek
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 18 Lis 2007 Posty: 3382 Skąd: Kozłów Biskupi
|
Wysłany: 02-07-2008, 09:05
|
|
|
Poprostu człowiek sie przyłożył i zrobił to obiektywnie opisując główne minusy i nie zapominając o plusach.
Profesjonalny opis oparty na praktyce a nie na plotkach jak to było w ostatniej prezentacji Carismy.
"Carisma jest autem niezbyt popularnym i można powiedzieć – niedocenianym."
może i bardzo dobrze że tak jest |
_________________ "Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 |
|
|
|
 |
spooner [Usunięty]
|
Wysłany: 02-07-2008, 10:23
|
|
|
wiekszosc jest ok ale to ze silniki od reno maja zle ulozone turbiny przez co pekaja glowice to jest prawda? albo ze w skrzyniach wybijaja sie tuleje przez co zmiana biegow jest klopotliwa? to fakt ale nie we wszystkich Carismach te ktore mialy skrzynie japonskie tego problemu nie mialy |
|
|
|
 |
Tomashi
Forumowicz

Auto: Cari DI-D 102 KM '01 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 391 Skąd: R.Śl.
|
Wysłany: 02-07-2008, 11:34
|
|
|
Bardzo dobry tekst moim zdaniem.
Carisma jest za bardzo awaryjna jak na "japończyka" jak słusznie stwierdza autor, ale w porównaniu z konkurencją wypada b. dobrze. Jakiś numer "motoru" to potwierdził - CArisma wyraźnie z przodu stawki.
PS. a mnie się to autko coraz bardziej podoba - i oto chodzi! |
_________________ *** porzuciłem Niemca dla euro-Japończyka ***
...i wróciłem znów do Niemca |
|
|
|
 |
spooner [Usunięty]
|
Wysłany: 02-07-2008, 13:17
|
|
|
jakby nie bylo i tak kocham to auto : |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 02-07-2008, 21:08
|
|
|
Cytat: | Jazda Carismą to czysta przyjemność. Auto dobrze się prowadzi za sprawą sztywnego zawieszenia. |
No właśnie.... do samochodu nie wolno się przyzwyczajać a ja tak się przyzwyczaiłem do tej " przyjemności" że nie mogę się z nią rozstać.
Artykuł rzetelny nie to co w TVN Turbo |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 02-07-2008, 21:15
|
|
|
Cytat: | Carismę nękają przede wszystkim usterki zawieszenia. Najczęściej wybijają się łączniki stabilizatorów. Uszkodzeniu ulegają też tuleje wahaczy. Nie można jednak powiedzieć, że to zła konstrukcja.Zawieszenie Mitsubishi okazuje się po prostu być na polskie drogi zbyt delikatne. Zdarzają się też problemy z osłonami przegubów półosi i wyrabiającymi się tulejkami dźwigni zmiany biegów. Ta ostatnia usterka skutkuje kłopotami z przełączaniem biegów. Kłopoty mogą sprawiać również elektrycznie sterowane szyby i lusterka, immobiliser oraz zacinający się centralny zamek i... stacyjka.
Dość szybko zużywają się hamulce, które w dodatku są podatne na fading. Występują też awarie mechanizmów napędzających wycieraczki i silniczków spryskiwaczy.
W pierwszych modelach zdarzały się nieszczelne zbiorniki paliwa. W późniejszych szwankowały rozruszniki, alternatory i pompy paliwa. Średnia jakość materiałów wykończenia wnętrza i ich zamocowania w najstarszych modelach może stać się przyczyną denerwującego skrzypienia. To jednak koniec listy grzechów Carismy. W wielu innych autach tej klasy jest niestety o wiele dłuższa. |
hmm nie wiem czy zawieszenie jest malo wytrzymale, ale u mnie carisma w rok przejechala 48 000 km i z zawieszenia do wymiany sa wlasnie laczniki stabilizatorow oraz wymienione tu tulejki w tylnim zawieszeniu . 40 tkm wytrzymaly hamulce, wiec uwazam, ze tez nie jest najgorzej
co do oslon przegobow to fakt, zaraz po zakupie byly one wymieniane. wiec nie wiem czy to oznaka slabego zawieszenia ... liczac , ze srednio auto jezdzi 15 tkm w rok ,to po jakis 3 latach trzeba wymienic laczniki hmmm
z problemami z rozrusznikiem rowniez sie zgodze ( bo u mnie tez potrafi sie czasem przyciac bendix )
wydaje mi sie ,ze artykul jak najbardziej ok |
|
|
|
 |
carisma1 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-07-2008, 18:30
|
|
|
opis rzetelny, z wszystkim się zgodzę oprócz opinii zawieszenia, wf mnie zawiecha to jeden z główniejszych atutów tego autka, wiadomo uderzenia ze zjazdów np z wysokiego krawężnika...ale to nie żadna usterka. ja mam przebieg 190 tys km i wymieniłem tylko łączniki stab i gumy stabilizat. przód i tył i to wsio, mieszkam w Koluszkach a to kraina torów kolejowych więc...nadmieniam że jestem ,,pedantem technicznym" i u mnie muuuuusi być wsio OK. Pozdro |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 06-07-2008, 14:58
|
|
|
spooner napisał/a: | wiekszosc jest ok ale to ze silniki od reno maja zle ulozone turbiny przez co pekaja glowice to jest prawda? albo ze w skrzyniach wybijaja sie tuleje przez co zmiana biegow jest klopotliwa? to fakt ale nie we wszystkich Carismach te ktore mialy skrzynie
japonskie tego problemu nie mialy |
Dobrze powiedziane osobiście brakuje mi tego podkreślenie na pierwszej stronie "nie we wszystkich Carismach". - niestety tego brakuje.Po za tym w końcu drugi dobry artykuł. |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
|