[ALL] Urwana linka mechanizmu el. szyb |
Autor |
Wiadomość |
robson
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2006 Posty: 157 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 10-07-2008, 20:37 [ALL] Urwana linka mechanizmu el. szyb
|
|
|
Witam.
Przetarło mi linkę el. szyb. Ktoś jest może w temacie jak się zabrać za wymianę?? Wyjąłem silniczek ale z tego co widzę to chyba nie będzie tak hop siup z tym żeby ja nawinać na ten silniczek... A... no i taką linke to kupię w normalnym sklepie z częściami czy w jakimś rowerowym trza szukac
Prosze o porady... Pozdr. |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 15-07-2008, 00:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 10-07-2008, 20:51
|
|
|
Napisz na PW do karolgt on zmieniał linki u siebie to powinien ci pomóc |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
McDoune
Mitsumaniak Czarny Mesjasz :)

Auto: RL1, EA5W; GC8 GT; V70T5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 2921 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-07-2008, 00:17
|
|
|
Linkę na bęben da się nawinąć po odkręceniu silniczka, wtedy kręci się bez oporów. Co do linki to 1,5, te rowerowe są nieco bardziej giętkie niż z "Leroy'a" więc powinny być lepsze. Ponadto niektóre są już zakończone co może być sporym ułatwieniem, gdyż największym problemem, przynajmniej w moim przypadku było takie jej zakończenie by z czasem nie spadało. Te silniczki są dość mocne. |
_________________
Zwycięzca Pierwszej Edycji Typera Mitsumaniaków
Zwycięzca Czwartej Edycji Typera Mitsumaniaków
 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 12-07-2008, 17:19
|
|
|
NO ja kupiłem od motoroweru.
Największy problem właśnie z zakończeniami i środkowym "ciężarkiem". No i oczywiście ustawieniem później tego |
|
|
|
 |
McDoune
Mitsumaniak Czarny Mesjasz :)

Auto: RL1, EA5W; GC8 GT; V70T5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 2921 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-07-2008, 23:24
|
|
|
KaWu napisał/a: | Największy problem właśnie z zakończeniami i środkowym "ciężarkiem". No i oczywiście ustawieniem później tego | dlatego też jak jest możliwość lepiej kupić cały mechanizm od kogoś kto sprzedaje colta/lancera na części |
_________________
Zwycięzca Pierwszej Edycji Typera Mitsumaniaków
Zwycięzca Czwartej Edycji Typera Mitsumaniaków
 |
|
|
|
 |
|