Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Poszukuje mechanika do silnika 1.9 DID
Autor Wiadomość
Francki
[Usunięty]

Wysłany: 14-07-2008, 22:20   Poszukuje mechanika do silnika 1.9 DID

Witam
Poszukuje dobrego mechanika, który pomoże mi zdiagnozowac usterkę i naprawi ją w Mitsubishi z silnikiem 1.9 DID. Od pewnego czasu mam potworne problemy z mocą w tym silniku i nie mogę namieży dobrego speca który mi pomoże. Może ktoś z drogich forumowiczu pomoże.. Liczę na was:) Mechanik najlepiej ze świętokrzyskiego ewentualnie mazowieckie.
 
 
siwek 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 3382
Skąd: Kozłów Biskupi
Wysłany: 14-07-2008, 22:23   

Myśle że jak opiszesz dokładnie co sie dzieje to uda sie znalezc przyczyne i ja wyeliminować, a przynajmniej bedziesz wiedział co jest nie tak i cie nikt nie naciągnie :wink:

a poza tym myśle jeden temat wystarczy, niepotrzebnie piszesz to samo w 3 różnych działach
_________________
"Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 
 
 
Francki
[Usunięty]

Wysłany: 14-07-2008, 22:43   

Sytuacja przedstawia się następująco: Mitsubishi Space Star 1.9 DID 2001r. auto od początku posiadania paliło dośc dużo-około 7.5 litra/100km bez względu na styl jazdy czy warunki. Po kolei eliminowałem możliwe przyczyny- filt paliwa, powietrza, opory w układzie jezdnym, ostatnio sprawdziłem drożnośc katalizatora i układu wydechowego, sprawdziłem turbinkę (wszystko OK). Kolektor dolotowy był cały zasyfiony mazią sadzowo-olejową ale wyczyściłem na błysk. Zmian w spalaniu żadnych, a moc jak była słaba tak jest. Diagnosta z magicznym komputerem stwierdził że przyczyną jest zawór regulacji ciśnienia, wymienił rzekomo przetarty wężyk podciśnieniowy i miało byc super...Nie było. Od tamtej pory auto było coraz słabsze. Dopowiem tylko, że wg komputera owego diagnostyka auto miało błąd nr 48, a manualu do mitsu jest że ostatnia pozycja błędu to 47..Ehh.. Teraz auto naprzemian jeździ albo z słabo albo całkowicie brakuje mu mocy i nie ma siły ruszy. Zdiagnozowałem że to coś z dolotem powietrza. Podejrzewam czujnik ciśnienia doładowania albo zawór regulacyjny ciśnienia. Zawór regulacyjny sprawdziłem wg danych zawartych w manulau ale czujnika ciśnienia nie sprawdziłem bo nie wiem jak. I co tu zrobic..:( Może ktoś z posiadaczy Carismy z tym silnikiem poradzi, co może by przyczyną albo chociaż tak jak w temacie odeśle do dobrego "czarodzieja":)
Ps. przepraszam za błędy związane z niemożliwością napisania "ci" z kreseczką-coś mi się komp poprzestawiał
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.