Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Kmer
16-10-2009, 18:13
Co myślicie o tym Galancie
Autor Wiadomość
F_L_A_K_O_N 
Nowy Forumowicz

Auto: fabia
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 5
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 16-07-2008, 17:26   Co myślicie o tym Galancie

Witam, to mój pierwszy post więc...
Może na wstępie powiem coś o sobie ma imię mam Adam i w chwili obecnej nie mam auta więc śmiało można powiedzieć że należę do kierowców z grupy "TataDaj" :p

Chciałem Was poprosić o opinie dotycząca tego auta: http://moto.gratka.pl/tre...60fabb05846&s=2
z tego co się dowiedziałem auto było sprowadzone ok miesiąc temu z Niemiec, a teraz gość chce je sprzedać, jedyna rzecz która mnie martwi to fakt że jest na polskich tablicach, a dokładniej, czemu gość po miesiącu chce sprzedać auto.

Być może nie powinienem ale.... Może ktoś ma niedaleko do tego "komisu zbycha" i mógł by zerknąć na to autko po czym napisać coś na jego temat? był bym bardzo wdzięczny bo jakoś zniechęca mnie myśl o podróży bambuchem.

Z góry dziękuje :)
 
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 16-07-2008, 17:45   

Tym,ze zarejestrowany sie nie przejmuj - masz duzo klopotow z glowy i czesc handlarzy tak robi bo latwiej sprzedac - kupujacy sa wygodni i niechce sie chodzic po urzedach zalatwiac etc.
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 16-07-2008, 17:50   

wszystko mozliwe od 21.07 zmiana przepisow celnych,zaoszczedzis troszke kasy,gal nie jest zly,wyglad ma fajny jedynie z tego co zauwazylem brak mu zaslepki w zderzaku z przodu.
 
 
 
F_L_A_K_O_N 
Nowy Forumowicz

Auto: fabia
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-07-2008, 17:53   

No i odrzu pierwsza wpadka:/ sorry za źle umieszczony temat :(

Co do tematu: OK ale z tego co zrozumiałem właścicielem auta jest ktoś inny (tzn. ktoś z poza tego komisu), przypuszczam że "handlaż", a oni wydaje mi sie że nie korzystają z usług komisów? Wiec jak dla mnie to trochę podejrzane
_________________
MKarpiu- ja dziękować :)
 
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 16-07-2008, 17:55   

Ciekawe gdzie ma alusy? bo o toj porze roku przewaznie wrog jezdzi na nich,cos malo ma najechane a kirownica o ile to nie jest jakis reflex swietlny to jest lekko starta,ale tego nie jestem na 100% pewien.
 
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 16-07-2008, 17:57   

Na zdjęciach - oprócz braku emblematów na tylnej klapie - nie można się do niczego przyczepić. Nie ma zdjęć silnika, a szkoda, bo czasem i tam się coś w oczy rzuci. Szkoda, że alukoła mu ukradli :lol: Poza tym silnik GDI, nie każdy lubi :wink: Trzeba się o niego bardziej troszczyć, nie znosi na przykład kiepskiej jakości paliwa, które niestety jest u nas powszechne.
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 16-07-2008, 17:58   

Żeby jeszcze był na org. alusach? byłby super.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 16-07-2008, 18:28   

Fakt chociaz 15" zeby mial,a najladniej by wygladal na 17"45,215 to juz bylby wypas.
 
 
 
F_L_A_K_O_N 
Nowy Forumowicz

Auto: fabia
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-07-2008, 18:32   

no niestety alufelg gość niema, tak samo jak niema wymienionego rozrządu, podobno rudy jeszcze się nie ukazał, a blacha ma normalne ślady użytkowania, a sprzedaje go bo teść bla, bla bla.... i że zadurzy samochód dla teścia :p

Co myślicie o cenie za to autko? ile wg was mógł bym dać żeby na tym dobrze wyjść i żeby mi zostało na rozrząd?? :p
_________________
MKarpiu- ja dziękować :)
 
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 16-07-2008, 18:32   

Kurde przeoczylem emblematy,sorrki chociaz moj Gal je posiada.

[ Dodano: 16-07-2008, 18:36 ]
Napewno te 900pln zejdziesz na dol z ceny to akurat wystarczy na kupno rozżadu,ale jeszcze przydalo by sie na przerejestrowanie urwac pere setek.

[ Dodano: 16-07-2008, 18:38 ]
Powiedz ze dasz 15200,moze uda sie wynegocjowac jakas fajna cene.

[ Dodano: 16-07-2008, 18:39 ]
Alu tez troche kosztuja jakby nie patrzec.
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 16-07-2008, 18:42   

Jeśli dobrze widzę, to świeci mu się kontrolka oleju na ciepłym silniku (chyba nawet na chodzie - i wolne obroty ma coś koło 400-500 rpm), jeśli mnie oko nie myli.
Jeśli mam racje to oznacza padakę silnika.
W każdym razie DO SPRAWDZENIA!
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 16-07-2008, 19:52   

swinks_UK napisał/a:
Jeśli dobrze widzę, to świeci mu się kontrolka oleju na ciepłym silniku

Dobrze widzisz :!: i to jest zastanawiające , może padł czujnik ciśnienia oleju, lub jego połączenie, przewód przetarty i dotyka do masy> pompa oleju. A najgorsze to co:
swinks_UK napisał/a:
oznacza padakę silnika.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 17-07-2008, 06:20   

Jak dla mnie to kontrolka stanu (ilości) oleju nie ciśnienia. Ciśnienia jest czerwona i jest w innym miejscu. Pozdrawiam
 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 17-07-2008, 08:02   

Marti napisał/a:
Jak dla mnie to kontrolka stanu (ilości)

Zgadza się , gdyż jest to kontrolka pomarańczowa olejarka z falką.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 17-07-2008, 08:28   

Marti napisał/a:
Jak dla mnie to kontrolka stanu (ilości) oleju nie ciśnienia. Ciśnienia jest czerwona i jest w innym miejscu. Pozdrawiam


To przecież nikt nie pisał, że jest to lampka od ciśnienia :mrgreen:
Moje wnioski na najgorszy scenariusz: silnik ma za mało oleju na wejściu (właściciel jest flejtuch i tyle :P ) > cieknące uszczelniacze zaworów (typowe dla GDI jak sie nie dogląda tego silnika) > przekładka głowicy (o ile ktoś nie przegonił tego silnika na sucho).
Zgodzisz się, że nie jest to do zbagatelizowania :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.