Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
07-04-2006, 15:24
Ceny
Autor Wiadomość
kusiciel_dusz
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2006, 10:03   Ceny

Witam.
Przymierzam się do kupna Carismy i chciałem Was spytać jak wygląda sprawa z częściami czyli cenami, są zamienniki czy faktycznie jak słyszałem tylko oryginały
A i jeszcze jedno pytanie, podobno 1,8 GDI to największy badziew z silników, potwierdzacie tą opinie?
 
 
szczeslaw 
moderator
Łamacz przepisow KRD


Auto: Carisma 1.6 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 1980
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-03-2006, 10:27   

Zamienniki są dostępne choćby w Japan Carsie ale trzeba uważać co się kupuje bo mają zamienniki dobrej i kiepskiej jakości. Ceny nie są wcale kosmicznie wysokie. Jest jeden forumowicz zajmujący się sprzedażą części do japończyków - ma naprawdę dobre ceny i na oryginały i na zamienniki. Kosmiczne ceny części są tylko w ASO :)
GDI to nie jest badziew - to bardzo dobry silnik. GDI po prostu tak sobie znosi "super" jakości polskie paliwo i stąd wynikają niektóre jego bolączki. Przede wszystkim konieczność stosunkowo częstego czyszczenia przepustnicy oraz dobrze dobrany olej. Ale jeżeli dobrze będziesz o ten silniczek dbał, to nic strasznego się nie dzieje.
_________________
gg: 3254156
Carisma 1.6 99r.

 
 
 
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 23-03-2006, 11:48   

Dokladnie, ceny czesci sa powalajace ale w ASO. Poza ASO mozna dostac czeci duzo taniej rowniez w bardzo dobrej jakosci.
Ja u siebie wymienialem wachacze to dalem okolo 200 PLN/sztuke. Niestety wczesniej w ASO wymienili mi juz na zamienniki, a w oryginalnych wachaczach (czego wtedy nie wiedzialem) mozna wymienic same sworznie za okolo 100 PLN komplet na dwie strony.
Za reflektor placilem 200 PLN zamiennik, ktory od kilkuletniego oryginalnego wyglada duuuuzo lepiej i szczerze to przydaloby sie wymienic rowniez ten oryginalny. Za kierunkowskaz zaplacilem chyba 60 PLN.
Jak dla mnie najdrozsza "czescia" jest rozrzad, w moim silniku wymieniany co 90 tys km gdzie same czesci to koszt jakis 500 PLN (bo jest rolka z napinaczem hydraulicznym, ktora strasznie podbija cene - ale niektorzy nie wymieniaja jej za kazdym razem).
Generalnie tez czesci zamiennych nie kupuje sie duzo bo i niewiele sie psuje w tym uacie. W sumie do takich podstawowych rzeczy ktore sie regularnie powtarzaja to wlasnie wybicie sworzni na polskich drogach, tulejki w lewarku zmiany biegow ktore z wymiana w ASO kosztuja okolo 100 PLN i oleje i filtry a to juz w sumie groszowa sprawa.
Takze patrz tylko zeby egzemplarz byl zadbany.
Pozdrawiam
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2006, 12:41   

stanik napisał/a:
.... tulejki w lewarku zmiany biegow ktore z wymiana w ASO kosztuja okolo 100 PLN ....



w gdi nie ma tulejek sa za to ciegna ktory jak padna kosztuja duuuzo wiecej.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 23-03-2006, 15:48   

A ja do niedawna mysałem ze sa tulejki.... apropos te cięgana tez sie chyba jakos regewneruje, ale skoro nikt tego nie robił to znaczy ze nie psuja sie tak jak w innych carismach.
Pozdr
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Alek
[Usunięty]

Wysłany: 24-03-2006, 12:06   

Coś więcej o tej regeneracji cięgieł wiecie może? Kto? Gdzie? Za ile? I czy w ogóle warto.
Bo jedynka mojej Lalugi bywa czasem oporna, a powodem są właśnie cięgła.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-03-2006, 12:10   

W Raszynie na skrzyżowaniu koło DIXI CAR wisi reklama firmy dorabiającej za rozsądne pieniądze dowolne linki i ciegła - również na wzór.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 24-03-2006, 14:58   

Hubeeert napisał/a:
W Raszynie na skrzyżowaniu koło DIXI CAR wisi reklama firmy dorabiającej za rozsądne pieniądze dowolne linki i ciegła - również na wzór.

... a sama firma mieści się w Jankach, przy Al. Krakowskiej, naprzeciw Mc Donalds i jest to Firma przez wielkie F. Produkują m.in. wszelkiego rodzaju linki dla Mercedes Polska i Renault Polska.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.