[E39A 4WD 2.0T] patologia nawet na lpg juz ledwo jedzie NAGL |
Autor |
Wiadomość |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 22-07-2008, 20:04 [E39A 4WD 2.0T] patologia nawet na lpg juz ledwo jedzie NAGL
|
|
|
WITAM DZIS NAGLE ZACZAL SIE DUSIC NA LPG, NA SKRZYZOWANIU RAPTEM ZGASL POTEM LEDWO DOJECHALEM w domu posprawdzalem wszystko membrany wczesnie wymienialem dzis poczyscilem wszytko filtry okej
przewody tez w tamtym roku wymienialem swiece z 2 lata temu moze mniej
na wolnych obrotach jakos zaczol chodzic po tych zabiegach ale ciezko wkreca sie jakby sie dusil moze gazu niedistaje ale raczej nie bo niby czemu nagle jak wszystko poczyszczone
na benzynie podobnie mam od czasu jak go kupilem ale umnie pompa napewno z cisnieniem niewyrabia w koncu dzis zamowilem pompe kompletna orginal przeplywomierz sprawdzony ... no niemam pojecia:((((((((((((((((((( |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-07-2008, 09:00
|
|
|
kamils napisał/a: | swiece z 2 lata temu moze mniej |
Wymień świece, przy LPG świece powinieneś wymieniać max co 20tkm. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 24-07-2008, 19:34
|
|
|
...WYMIENILEM DZIS SWIECE... bez poprawy dalej to samo, przewody wymienilem na wiosne jakos za 140zł japonskie czy to mozliwe ze przewody padly tak znienacka i po krutkim czasie
dodam ze najgorzej jest miedzy 1000-3000 obrotow wyzej juz nieczuc tego pyrkania trzesienia itp. wchodzi w obroty powyzej 3000tys niewim czy wymieniac te przewdy czy nie bylem u gazownika i powiedzial ze swiece albo przewody:///niewiem co robic wydac 140zl i jak dalej bedzie lipa..... |
|
|
|
 |
ubik [Usunięty]
|
Wysłany: 24-07-2008, 20:04
|
|
|
jedź do sklepu poproś żeby Ci przewody sprzedali wymień jak nie da rady to je po prostu oddaj wymiana przewodów to 10 minut nie sądzę aby w sklepie robili problemy jak ich poprosisz żeby nie nabijali na kasę przez godzinę |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 24-07-2008, 20:06
|
|
|
wtryski ?
rozumiem, ze ciagle jezdzisz na gazie, strasznie rzadko na benzynie , si ? |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-07-2008, 20:09
|
|
|
kamils napisał/a: | przewody wymienilem na wiosne jakos za 140zł japonskie |
Jedyne słuszne przewody do Mitsu to NGK, szczególnie przy LPG trzeba wystrzegać tej zasady. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
ubik [Usunięty]
|
Wysłany: 24-07-2008, 20:14
|
|
|
Adaho_krak napisał/a: | Jedyne słuszne przewody do Mitsu to NGK |
święte słowa !!! |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-07-2008, 20:45
|
|
|
A może kopułka ma przebicie to częsty objaw aparatu zapłonowego koszt kopułki to ok. 20 zł jak przerywa na obrotach lub palec robi przebicie tak czy siak stawiam na układ zapłonowy bo jak do 3000 obr/min przerywa a potem wszystko ok. to raczej wtryski odpadają prędzej układ zapłonowy . |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 24-07-2008, 21:35
|
|
|
... na benzynie niejezdze bo wedlog mnie pompa niedomaga, moze z rok bez benzyny sie krecila ja myslalem ze ona ma obieg wylaczony na gazie a jednak nie . ale jutro bede mial pompe orginalna - samochod byl tylko na Pb czyli powina byc sprawna,
na benzynie mozna jechac teraz, tylko nierozwija mocy dodam ze na wolnych obrotach chodzi w wyzszych niedomaga brak pałera ale na benzynie nieczuc tego szarpania trzesienia co na gazie obecnie
a kopulka to w polonezie wiem jak zdjac i jak wyglada palec itp
a tu jest kopulka wogole, sa w rzadku wtyki w ktore przewody sie wklada czyli to odkrecic i zobaczec?? tam nigdy sie niegrzebalem potrzeby niebylo i tam tez jest palec rozdzielacza zaplonu?? a tam niema samego modułu bez zadnego palca?? silnik 4g63 dohc |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-07-2008, 21:38
|
|
|
Zanim kupisz nowe przewody, sprawdź stare. Miernik w dłoń i sprawdź opór elektryczny. Pomagając sobie danymi z manuala:
1. najkrótszy = 5.8 kOhm
2. kolejny (2 cyl.) = 8.4
3. kolejny (3 cyl.) = 10.6
4. ostatni (najdłuższy) = 9.7
Nie muszą to być identyczne wartości, ale jeżeli znacząco odbiegają od podanych (oczywiście jeżeli są wyższe) to znak, że przewody straciły swoje właściwości. Czas na wymianę.
P.S. Jakie świece? Przerwa standardowa dla Pb czy dla gazu? |
_________________
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-07-2008, 21:44
|
|
|
Ja ma silnik SOHC czyli ośmiozaworowy dodaje fotkę abyś mógł zobaczyć gdzie jest u mnie aparat zapłonowy dla porównania
[ Dodano: 24-07-2008, 21:48 ]
Możliwa przyczyna jeszcze że złej jakości gaz zatankowałeś są stacje i "STACJE " wszystkiego sie można teraz spodziewać |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-07-2008, 22:00
|
|
|
Bartku, u niego aparat zapłonowy jest w innej postaci. Nie demontuje się go w tak prosty sposób jak przy SOHC lub 4G37. |
_________________
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-07-2008, 22:03
|
|
|
Wiem wiem ale warto wszystko sprawdzić |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 24-07-2008, 22:03
|
|
|
... swiece ngk szczeline ustawilem na pb 0,8mm tak jak wczesniej bylo to na Pb chyba jest oile dobrze pamietam szczelina a ten modolzaplonowy mam jakby w srodku kolektora po prawej patrzac z przdu samochodu zlacza w szeregu ustawione, zapomonalem jak fotke wstawic bym wstawil[/quote][/code] |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-07-2008, 22:08
|
|
|
Jeżeli jezdzisz na gazie powinieneś ustawić 1.0 mm przerwy na świecach tak powinno być prawidłowo ustawione 0.8 czyli fabrycznie jest na Pb . |
|
|
|
 |
|