Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E39A 4WD 2.0T] patologia nawet na lpg juz ledwo jedzie NAGL
Autor Wiadomość
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 24-07-2008, 22:08   

zaqwsze na tej samej prawie leje gaz wypuscilem kiedy to sie stalo i pojechlem w innej nalewac i to to samo filtr gazu ok ,membrany okej- zmieniane byly pare miesiecy temu teraz czyscilem reduktor nic ciagle to samo...

[ Dodano: 24-07-2008, 22:11 ]
no niby tak ale zawsze na 0,8 bylo bez problemu watpie zeby to dalo cos
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-07-2008, 22:19   

Wiele na prawdę wiele przyczyn może byc twojego problemu z silnikiem dużo mozna tu wymieniac :roll: sprawdz jeszcze przepustnice czy nie jest mocno zabrudzona 16-tki tego za bardzo nie lubią wystarczy abys odkrecił wąż od kolektora ssącego i wszystko bedzie widać nie powinno być tam "czarno" a ma być tak może byc jeszcze padnięty czujnik położenia przepustnicy i wiele innych rzeczy powodzenia :roll:
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 24-07-2008, 22:25   

przepustnica jest wstanie blysko bo czyscilem ja pare di przed usterka??? wlasie wiem ze przyczym moze byc dozo i niewiem czy do mechanika czy gazownika://///..ale jutro pompe zmienie i jak dalej na bezynie chozic nie bedzie to w sobote do mechanika odrazu
poza tym wszytkie urzadzenia przy silniku sprawdzalem wedlog manuala...
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-07-2008, 22:31   

Wyciągnij jeszcze komputer wtrysku znajduje sie on pod schowkiem nad nogami pasażera i jak potrafisz to go rozbierz i dokładnie sprawdz czy kondensatory nie są wylane jak tak to masz przyczyne :) pozostaje jeszcze przestawiony rozrząd zdarza sie tak ze przy gwałtownej redukcji jest możliwośc przeskoczenia paska w 16-tce wystarczy o 3 zeby aby załatwic na dobre głowice czyli pogiąc zawory :? stronka pomoże :D http://mitsubishifan.webpark.pl/
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 24-07-2008, 22:47   

..kondensatory zmienialem jakis czas temu... ale przeskoczys pasek chyba niemogł bo na benzymie ciagle jest tak samo nic sie ne zmienilo...
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-07-2008, 23:36   

Fabrycznie jest 1,1mm. Kiedyś słyszałem, że dla gazu zmniejszają do 0,9mm.
_________________

 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-07-2008, 09:23   

Moim zdaniem najpierw doprowadz autko do porządku na PB, a później się zajmij gazem.

bartekdeejay napisał/a:
Wyciągnij jeszcze komputer wtrysku znajduje sie on pod schowkiem nad nogami pasażera i jak potrafisz to go rozbierz i dokładnie sprawdz czy kondensatory nie są wylane


W tym silniku jak kondziory wyleją to jest problem z silniczkiem krokowym (wolne obroty i ssanie) i z sondą lambda (większe spalanie).

Serek napisał/a:
Fabrycznie jest 1,1mm. Kiedyś słyszałem, że dla gazu zmniejszają do 0,9mm.


Przerwa na śwecach nie zrobi tyle zamieszania, ja zakładam tak jak fabryka ustawi bez mojej weryfikacji i jest OK.
kamils napisał/a:
ale przeskoczys pasek chyba niemogł bo na benzymie ciagle jest tak samo nic sie ne zmienilo


Jeśli by pasek przeskoczył, to pierwszym sygnałem jest "terkotanie" wałak balastowego.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-07-2008, 10:47   

A ja proponuję od najprostszego: sprawdź kompresję.
_________________

 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 25-07-2008, 19:48   

a czy moze to być wina przepływomierza????
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-07-2008, 20:15   

waldi-1 napisał/a:
a czy moze to być wina przepływomierza????


Jaknajbardziej może to być przepływomierz. Jednak jak w/w padnie auto równiez traci moc, ale raczej w pełnym zakresie obrotów. Generalnie kamils, skup się na PB i dopiero później LPG.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 25-07-2008, 21:11   

zrobilm taki super opis co i jak i nie zapisał sie://// puzniej opisze dokladnie..
generalnie wymiana pompy sprawila ze na benzunie w chodzi super w obroty nstawilem na na wolnych faluje delikatnie jest okolo 800RPM

co do lpg to wystrczylo zwiekszyc doplyw gazu ta srob a na rurce gaz 1 generacji niestety:/

i jest git a co demechanikow to podzisiejszym dniu nielubie ich jeszcze baedziej a gazownik powiedzial ze albo silnik pada juz albo cylinedr niechodzi jeden pogratulowac tylko jasnowidztwa....
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-07-2008, 22:09   

kamils po polsku proszę :!: zrób porządek z literami :idea:
_________________

 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 25-07-2008, 22:44   

....wymieniłem pompe paliwa (orginalna uzywana) po odpaleniu silnik wkreca sie wobroty elegancko bez porownania przed wymiana, obroty ustawilem na okolo 800RPM
ta srubą na przepustnicy bez zadnego trybu serwisowego(opisanego na stronie krzyzak), IPS wymyty w rozpuszczalniku i ustawiony wedlog opisu Krzyzaka
obroty troche faluja i niezbyt trzymaja najlepiej podlaczyc go pod kompa i zdiagnozowac tyle ze niewiem gdzie szukac fachowca w białymstoku

co do lpg to zwiekszylem dawke gazu sruba na wezu i jest dobrze obroty tez faluja ale z ta instlacja zawsze tak mialem:/

[ Dodano: 26-07-2008, 11:50 ]
ODPALILEM GO DZISIAJ NA BENZYNIE JAK NIGDY WCZESNIEJ na dotyk

ale obroty oscylowaly w granicach 900 tak jak po nagrzaniu silnika 800-900rpm jakby ssanie niedzialalo
po odpaleniu powinne byc wyzsze obroty na zimnym ktore spadaja w zaleznosci od rosnacej temperatury w manualu widziałem

dla ciekawosci poodpaleniu rozlaczylem krokowca silnik niewykazywal zadnej reakcji

[ Dodano: 26-07-2008, 15:12 ]
.. a moze ktos wie gdzie dostane silnik krokowy niedrogo bo na allegro koles 250zł chce
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-07-2008, 17:13   

kamils napisał/a:
ale obroty oscylowaly w granicach 900 tak jak po nagrzaniu silnika 800-900rpm jakby ssanie niedzialalo


Właśnie dlatego że

kamils napisał/a:
obroty ustawilem na okolo 800RPM
ta srubą na przepustnicy bez zadnego trybu serwisowego


kamils napisał/a:
gaz 1 generacji niestety:/

kamils napisał/a:
obroty tez faluja ale z ta instlacja zawsze tak mialem:/

Ja mam w Ecli gaz 1 gen i mi obroty nie falują, ani na PB, ani na LPG.

WNIOSEK: Przeregulować obroty w/g instrukcji Krzyżaka. (Dziękujemy Darku :) )
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-07-2008, 20:01   

kamils napisał/a:
....a moze ktos wie gdzie dostane silnik krokowy niedrogo bo na allegro koles 250zł chce


Zajrzyj na forum
klub Mitsubishi Eclipse
to bezpośredni link do działu Sprzedam.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.