Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E39A 4WD 2.0T] patologia nawet na lpg juz ledwo jedzie NAGL
Autor Wiadomość
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-07-2008, 20:52   

Serek napisał/a:
kamils napisał/a:
....a moze ktos wie gdzie dostane silnik krokowy niedrogo bo na allegro koles 250zł chce


Zajrzyj na forum
klub Mitsubishi Eclipse
to bezpośredni link do działu Sprzedam.

Na naszym forum sliniczki ma Kiepuczi, Tomasz_82 i Cy_cek (w rozsądnej cenie). Ale zanim zakupisz nowy, ustaw obroty w/g instrukcji - może się zdziwisz :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 02-08-2008, 14:29   

ustawiłem wedlog opisu ale bez zmian jak jest zimny i bez dodawania gazu odpalam to odpala i gasnie jak przytrzymam pedal gazu przy odpalaniu to niegasnie ale obroty kolo500RPM i tez przygasa , dziala to tak jakby ssania niebylo
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-08-2008, 14:40   

Czyli jak ssania nie ma to najprawdopodobniej jest uszkodzony czujnik zimnego silnika który odpowiada za zwiekszenie dawki paliwa jakie ECU ma podać gdy silnik jest zimny.
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 02-08-2008, 16:11   

czyli ten 2pinowy z przodu termostatu bo mam 4 czujniki
drogi 2pinowy mam w gorze ale ten chyba jest od jakis norm spalania czy cos juz niepamietam pozostale po 1pinie

[ Dodano: 02-08-2008, 17:25 ]
czujnik sprawdzalem tez działa - miernikiem a przy normalnejemperaturze ma 0.3 ohma tak jak w manualu opisane
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-08-2008, 18:23   

Jest jeszcze jeden czujnik powietrza atmosferycznego w przepływomierzu, on też ma wpływ na ssanie i mieszankę. Po ustwaieniu obrotów warto też zrobić reset ECU i nauczyć wolnych obrotów. Najlepiej podpiąć autko pod Datalogera (palma, lapka itd) i sprawdzić odczyty z czujników.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 02-08-2008, 18:37   

tak zebym mial konkretny program do laptopa bo przewod zrobilem ale czytalem o tych programach i niedoszedlem z kad wziasc na laptopa, na palma były ale palmtopa nieposiadam a przepływomierz tez srawdzalem miernikiem
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 02-08-2008, 18:43   

ja miałem ten sam problem, powymieniałe czujniki itd a dalej to samo było, okazało sie ze cos walniete w kompie było, kupiłem inny założyłem i działa
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 14-08-2008, 19:39   

...dzisiaj jeszcze raz sprawdzalem ten "krokowiec" na samym silniczku jest okej zgodnie z manualem servisowym
ale na wtyczce sprawdzalem wedlog manuala:
2 srodkowe piny ok jest na nich +
i zostaja 4 piny po przekatnej
na 2 pinach po przekatnej jest zwarcie do masy
na 2 koleinych po przekatnej brak reakcji miernik nic niewykazuje stoi w miejscu a wedlog manuala na 4 pinach powino byc zwarcie do masy

wiec 2 przewody sa uszkodzone czy moze tak ma byc juz sam niewiem:/



[ Dodano: 14-08-2008, 21:19 ]
... a moze to niechodzi o zwarcie do masy tylko narysunku pokazane jest spradzenie przejcia przewodow czy niesa przerwane, tylko gdzie moge znalesc ta kastke od krokowca przy ECU czy gdzie moze ktos wie

bo na rysunku sa numery perzewodow :58,59 . 67,68

[ Dodano: 14-08-2008, 21:34 ]
jeszcze dodam ze praca silnika jest taka sama na podlaczonym silniczku i rozlaczonym zero reakcji... wiec cos tu jest nietak chyba
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-08-2008, 23:47   

Przede wszystkim:
Zdjęcie wyrwane z kontekstu. Przeglądając opis sprawdzenia silnika krokowego w manualu od początku do końca powinieneś zauważyć, że:
1. miernikiem nie sprawdzisz przewodów 1,3,4,6 parami. Pojawia się na nich sygnał oscylacyjny.
2. test pozwala jedynie ustalić czy wiązka jest cała czy przewody nie są uszkodzone.
3. na stronie 13-298 jest dokładny opis kostek i przewodów w ECU dla silnika krokowego.

Poza tym:

Sprawdzałeś na ciepłym czy na zimnym silniku co się dzieje po odłączeniu krokowca?
_________________

 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 15-08-2008, 09:07   

powtórz sie jeszcze raz , miałem takie same objawy jak ty masz i tez jak odłączyłem krokowca to reakcji żednej niebyło, miałem walniety komp
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 15-08-2008, 15:30   

... tak serek puzniej zalapalem ocb ze to tylko o sprawdzenie wiazki chodzi

[ Dodano: 19-08-2008, 07:14 ]
...c.d

po glebszym pogrzebaniu sie itp silniczek zaczal pracowac słychac go czego wczesniej nigdy nieslyszalem po z lozeniu odpaleniu go wskakuje mi na 2000rpm
schodzi do 1500 po krutkim czasie w trybie serwisowym moge zejasc max do 1000 obrotow srobka regulacyjna wkrecona jest do konca juz niemam czym regulowac:// niewiem w czym problem znowu

po wyjsciu z trybu serwisowego to samo jest na 2000 wchodzi, odpala bez problemu ale 2000 to raczej niesa wolne obroty
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.