 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
POMOCY |
Autor |
Wiadomość |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 17-03-2006, 22:21
|
|
|
Chooper napisał/a: | IMHO...trzeba zaczepiać większych i silniejszych a nie pastwić sie nad mniejszymi i słabszymi |
TAK WŁAŚNIE
wesoły autobus rlz |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-03-2006, 22:30
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Ciekaw jestem jakby to wyglądało w przypadku Colta 1.6 Deenbe - on przy 200 km/h przerzuca z 4 na 5 bieg |
są i przypadki, które wymknęły się matce naturze spod kontroli |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 17-03-2006, 23:11
|
|
|
Chooper napisał/a: |
Wspomniana przez Mateusza konfrontacja Cari - Clips GS odbyła się 3-krotnie , wynik 3:0 przypadek ???
|
wez jeszcze pod uwage to ze lacznik w tym przypadku zawiodl
a mnie nie chcial dac auta, chociaz wtedy moze by bylo po rowno
a co do danielowego colta to widzialem w grudziadzu, on juz szpachli nagubil i wlokna to lzejszy jest przez to szybszy |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Memphis [Usunięty]
|
Wysłany: 17-03-2006, 23:57
|
|
|
young napisał/a: | Jeśli jednak zorganizować prawdziwe wyścigi z zakrętami na trudnej technicznie trasie, to już wtedy więcej do powiedzenia ma kierowca, niż auto. |
No właśnie!
A co wy na to żeby zebrać troche mitsumaniaczej ludności i pojechać na taki tor i pobrykać troche? |
|
|
|
 |
arni0000 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-03-2006, 14:21
|
|
|
Chooper napisał/a: | a ja od siebie powiem tyle:
Arni0000 nie ma co zgrywać kozaka, że objechałeś lancera 1.6 clipsem 2.0. Piszesz tu o duzych prędkościach...no nie ma w tym nic dziwnego, że clips GS jedzie szybciej niż lancer 1.6, i nie ma sie tu czym chwalić, że przy 220 go nie widziałeś i że odstawiasz go, przy tej prekości auto z mniejszym silnikiem nie ma takiej elastyczności i już dużo wolniej osiąga takie prędkości, o ile wogóle osiąga. Dlatego własnie porównania stosuje się na niedługich dystansach (1/4 mili) kiedy to oba auta się rozpędzają i istnieje jeszcze skala porównawacza w szybkości przyspieszania. Dlatego tu Lancer 1.6 zachouje się podobnie jak Cari 1.6 czyli siedzi clipsowi na ogonie, bo to wkręcanie bo ma lepszą elastyczność i wkręcanie się na obroty na niższych prędkościach niz to ma miejsce w clipsie. potem szalki sie odwracają i clips odjeżdża.
Dlatego właśnie zgrywanie kozakja na autobahnie nie ma sensu, bo na długimdystansie wygrasz z każdym mniejszym silnikiem, ale na krótkim już nie jest to takie pewne.
Wspomniana przez Mateusza konfrontacja Cari - Clips GS odbyła się 3-krotnie , wynik 3:0 przypadek ???
IMHO...trzeba zaczepiać większych i silniejszych a nie pastwić sie nad mniejszymi i słabszymi
pozdrawiam |
Jasne kiedys jak miałem 19 lat to śmigałem cc 1.1 wykreconym do 65km, po mieście jeździłem bardzo ostro i mało jakie auto mialo szanse mnie dogonić. Z czsaem maleje zapotrzebowanie na adrenaline a rosnie zapotrzebowanie na święty spokoj, teraz żadko przekraczam w mieście 50-60km/h a bardzo czesto śmigam eclipsem 40km/h. Lubie doprowadzać do szału wszystkich który chcą się ścigać. Ostatnio miałem takiego w bmw. stał na skrzyzowaniu róno ze mną. Było jeszcze czerwone a on przygazowywał wie zrobiłem to samo żółte zielone jedynka poszli. Ruszył z piskiem a ja spokojnie 40-50 jaki był zdziwiony kiedy sie spotkalismy na następnych swiatłach.
Miałem wiele aut colt c58, crx, civic vti, s2000 to były auta które były naprawdę szybkie. Honda s 2000 to jest auto które polecam wszystkim którzy chcą naprawdę poszaleć. po tym jak mi ja ukradli juz jej nie kupie bo z hamburga do bełchatowa ok 900km przyjechałem kiedyś w 6,5 godziny. Człowiek póżniej się zastanawia że przecież mogło sie cos stać. Więc teraz smigam szybko tylko po autostradach w niemczech po miescie jeżdze powolutu 9 czsami mi się zdaza depnąć ale to sporadycznie). Eclipsa kupiłem bo mi się bardzo podobał a nie po to aby sie nim scigać.
Zacząłem w zimie prace nad civc vti z dokładką turbo bo hondy do 4000 mają brak mocy i to autko szykowałem na 1/4 mili ale prace staneły bo mam nawrót choroby i nawet po schdach nie mogę zejśc. jak tylko sie lepiej poczuję to pracę wznowię. Czeka równiez motor z evo do eclipsa ale chyba go sprzedam bo mam inne plany. Jak skończę pracę na moja hondą to powinna miec ok 240 KM i wtedy powiem że civic 1.6 objechał 3000gt.
Podstawowe pytanie trzeba sobie zadać jeśli chcesz się ścigać na 1/4 mili to jesteś mistrem prostej i motory jaki masz w aucie. Sztuka jest sie poscigac na torze gdzie nie tylko liczy sie motor ale i technika. Kiedyś jak byłem młody i głupi to scigaliśmy sie po miescie i wcale to nie jest moja dumą tylko okresem młodzieńczej głupoty. Wtedy mało jakie auto mogło się ze mną brac. Więc jeśli muwisz o objezdzaniu to zaprasazm na tor lub do niemiec na autostradę bo tam tylko mozna wmiarę bezpiecznie rozwijac duze predkości. Jesli mieli byśmy ścigac sie na 1/4 mili to trzeba porównac stosunek masy do mocy i wtedy mozemy się ścigać. Jeśli odchudze eclipsa do 950kg to mozna mówić o wyścigach 1/4 mili.
Kozakiem nigdy nie byłem i nie będę ale drazni mni jak sie stosuje takie poronania ze cari objezdza eclipsa moze w niektórych przypadkach tak ale przy seryjnych czerwonych spręzynach zawieszaenia w clips zapomnji że go dogonisz po zakretach cari na normalnych sprezynach. Clips zaczyna sie wkrecac od 4000-5000 więc kiedy cari sie kończy. Nie wiem jak w cari ale w clips max moment ma przy ponad 6000. |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26-03-2006, 01:12
|
|
|
ja tam nie ma zamiaru się z Tobą ścigać, to Ty coś piszesz, że chętnie byś się mierzył.
ponadto cari waży 1165, a nie 950. arni0000 napisał/a: | przy seryjnych czerwonych spręzynach zawieszaenia w clips zapomnji że go dogonisz po zakretach cari na normalnych sprezynach | o jeździe po zakrętach też nic nie wspominałem...
arni0000 napisał/a: | cari objezdza eclipsa moze w niektórych przypadkach |
jestem podobnego zdania, i tego nie neguję, bo na pewno zdarzają się przypadki, kiedy jest inaczej, wiadomo, że wszystko zalezy od kondycji aut
i może podsumuję swoje zdanie na ten temat, nie uważam, że Cari jest taka szybka i wogóle, bo nie jest, to jest auto rodzinne, ... to GS wypada poniżej oczekiwań... |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
|
|