 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.6] problem,, problemów ciąg dalszy,,, |
Autor |
Wiadomość |
marcin84k
Mitsumaniak
Auto: carisma 1,6 16v 98r 100KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 201 Skąd: chrzanów
|
Wysłany: 25-07-2008, 23:38 [Cari 1.6] problem,, problemów ciąg dalszy,,,
|
|
|
witam , mam taki problem,, autko na gazie ma podniesione obroty,, na paliwie gasnie,po dodaniu gazu go dusi,, co to moze byc,, ?? prosze o pomoc. samochód stoi juz u mechanika 3 tyg, PRZEPUSTNICA wyczyszczona. silnik krokowy wymieniony , podlaczona druga dobra przeplywka- bez zman,, po jej odlaczeniu silnik pracuje normalnie, ja i mechanik juz nie wiemy co robic,, gdzie szukac przyczyny tego problemu,, jakies styki?? komputer regulacji silnika?? proszę o pomoc |
Ostatnio zmieniony przez Matejko 06-08-2008, 16:09, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
maxwell61
Mitsumaniak (****><****)

Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 1729 Skąd: wrocław/wołów
|
Wysłany: 26-07-2008, 09:57
|
|
|
z pewnością na kompa by trzeba było sie nią przejechać...jak tam nic nie wykaże...zmień mechanika albo niech sie innego poradzi... |
_________________ CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl
 |
|
|
|
 |
marcin84k
Mitsumaniak
Auto: carisma 1,6 16v 98r 100KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 201 Skąd: chrzanów
|
Wysłany: 26-07-2008, 15:53
|
|
|
facet ma kompa,, mowi ze nic szczegolnego nie pokazuje,, mowil cos ze sonda lamda pokazyje jakas ubogą mieszanke czy coś takiego,, ze przeplywomierz tez tam cos,, ale twierdzi ze przeplywomierz jest dobry bo podpinal inny , sprawny bez rezultatu,,, zamowilem komputer silnika,, jak dojdzie i dalej bedzie bez zmian bede musial poszukac innego mechanika,,
[ Dodano: 28-07-2008, 16:05 ]
nie ma nikogo z jakims pomyslem..??:(((((( |
|
|
|
 |
Lukaszmm
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 16V LPi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2008 Posty: 6 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 28-07-2008, 19:02
|
|
|
Skoro sonda podaje komunikat a zbyt ubogiej mieszance może po prostu jest dziura na tłumiku elastycznym i łapie lewe powietrze?? |
|
|
|
 |
Sebancisz [Usunięty]
|
Wysłany: 29-07-2008, 20:40
|
|
|
Też stawiam na problem z powietrzem, pamiętam że w sarszych samochodach blokowało się częściowo wlot powietrza (silnik dostawał miejszą dawkę powietrza) żeby samochód chodził równo na gazie, był tylko mały problem - z regóły gasł po przełączeniu na benzyne. |
|
|
|
 |
marcin84k
Mitsumaniak
Auto: carisma 1,6 16v 98r 100KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 201 Skąd: chrzanów
|
Wysłany: 30-07-2008, 12:23
|
|
|
dzis meechanik ma to posprawdzac z tym powietrzem,, dam znac na forum odrazu,, A co do gaśniecia na banzyynie to wczesniej wszytsko bylo ok,, chodzi i na tym i na tym,,, z tym ze podbijal do okolo 2 tys obrotow na gazie i benzynie,teraz tylko na gazie, ale chodzi, przy zwiekszonych obrotach,, jak cos bede wiedzila napisze odrazu,, puki co piszcie dalej co o tym myslinie bo juz nie wiem co z tym autem zrobic,,:(( dzieki pozdr
[ Dodano: 31-07-2008, 21:31 ]
tlumik caly,, mechanikj rozebral juz pol silnika,, do kolektora,, nie ma zadnej usterki,,, cale elektryka ok,, powidzil ze jedyna i ostatnia opcja jaka mu sie nasywa to uszczelka pod glowica,, ze tam jest lewe powietrze,, co wy sadzice o tym...?? |
|
|
|
 |
siwek
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 18 Lis 2007 Posty: 3382 Skąd: Kozłów Biskupi
|
Wysłany: 01-08-2008, 16:32
|
|
|
a od kiedy sie tak dzieje? może wykonywałeś jakąś naprawe i od niej się zaczęło? może to sonda pada i przez to wykazuje ubogą mieszanke?
Czy ten mechanik naprawiał kiedyś Mitsubishi czy to jego pierwszy? Bo jak tak to jedz do innego bo wymieniając kolejno wszystkie części to lepiej kupić nowy |
_________________ "Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 |
|
|
|
 |
marcin84k
Mitsumaniak
Auto: carisma 1,6 16v 98r 100KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 201 Skąd: chrzanów
|
Wysłany: 01-08-2008, 21:14
|
|
|
juz opisuje,,, pierw pojawil sie problem z obrotami zarowno na gazie i benzynie,, podbijal do 2 tys , jezdzilem tak jakies 3 miesiace,, nic sie nie dzialo,,pojechalem do irl,, zatsawilem auto tesciowej,, jezdzila jakies 2miesiace,, i pewnego dnia nie zapalil,, samochód pali tylko na benzynie,, po rozgrzaniu sam sie przelancza na gaz,, pojechal do mechanika,,, wymienil przeloncznik od gazu.. ale problem nie zniknąl,.. znalazl przyczyne , jak twierdzi w podaniu paliwa,, wymienil pompe (nowa), potem krokowiec , i regulator cisnienia (uzywka na allegro) . sprawdzil przeplywomierz podpinajac inny,., zadnej reakcji ,roznicy.. i tak po tym wszystkim nie jest w stanie ustawic obrotow na gazie dalej podbija do 2 tys , na benzynie gasnie , a po dodaniu gazu robi buuuu wogule nie wchodzi na obroty,, jak by lewe powietrze, duzo lewego powietrza... aha jak podpinalo do kompa nie ma wiekszych bledow pozatym ze mowil cos ze sonda i przeplywka pokazuje uboja mieszanke,, czy cos takiego,,ale mowil ze to nie znaczy ze sonda jest walnieta czy przeplywka,, aha facet ma dosc duzy serwis a sam jezdzi mitshubishi pajero,, rozpisalem sie ale probolem dla mnie jest dosc spory i dalej nierozwiazany,,, staralem sie przekazac wszystko,,,:((( |
|
|
|
 |
siwek
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 18 Lis 2007 Posty: 3382 Skąd: Kozłów Biskupi
|
Wysłany: 01-08-2008, 21:24
|
|
|
spróbuj nauczyć go obrotów od początku.
może ktoś odłączył akumulator i nie nauczył obrotów bo mniej wiecej takie objawy miałem po odpiecie aku.
Więc odepnij klemy na kilka minut i podłącz. Następnie odpal Cari nie dotykajac gazu i niech tak pochodzi 15 minut na benzynie przy wyłączonych wszystkich odbiornikach, lub do włączenia wiatraka. Po tym czasie włącz wszystkie urządzenia z jakimi zawsze jezdzisz i niech tak pochodzi jeszcze 5 min. Następnie zrób 20 km na benzynie i przełącz na gaz a on sie juz sam dostroi. |
_________________ "Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 |
|
|
|
 |
marcin84k
Mitsumaniak
Auto: carisma 1,6 16v 98r 100KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 201 Skąd: chrzanów
|
Wysłany: 01-08-2008, 22:09
|
|
|
juz to robilem kiedys bez skutku zadnego,, jak mial takie obroty na gazie i benzynie,,, a teraz od doslaownie sie dlawi na banzynie,,,robie duze buuuuu taki przytlumiony dzwiek,,, i odrazu gasnie |
|
|
|
 |
siwek
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 18 Lis 2007 Posty: 3382 Skąd: Kozłów Biskupi
|
Wysłany: 01-08-2008, 22:22
|
|
|
jesli po wymiania krokowca i czyszczeniu przepustnicy nie uczyłes obrotów to jednak to zrób bo nic nie kosztuje a i tak trzeba |
_________________ "Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 |
|
|
|
 |
jacekm1966
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1,6 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2008 Posty: 44 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-08-2008, 22:49
|
|
|
Witam miałem podobny problem z wysokimi obrotami na gazie i benzynie, ale mam sąsiada z srewisu MItsu i podpiął komp i pokazało jakieś błąd z krokowcem (jakaś zła wartość0, ale cała naprawa sprowadziła się do poluzowania linki gazu była za bardzo napięta i regulacji krokowca (luzował dwie śrubki mocujące krokowca i nim delikatnie obracał) zaznaczę że całą tą regulacjie przeprowadzał z podpiętym komp i na nim pokazywała się odpowiednia wartość. I teraz chodzi jak malina trzyma obroty na gazie i benzynie a wcześniej tak jak u Ciebie 2000 obr. |
|
|
|
 |
marcin84k
Mitsumaniak
Auto: carisma 1,6 16v 98r 100KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 201 Skąd: chrzanów
|
Wysłany: 02-08-2008, 00:14
|
|
|
dzieki wielkie ... juz drukuje to do pokazania mechanikowi,,,ale czemu teraz ten silnik teraz tak calkowicie gasnie i tlumi sie na banzynie...??
aha a pytanie mam jeszcze jedno..: czy to mozliwe zeby bral silnik lewe powietrze z uszczelki pod glowica?? |
|
|
|
 |
phixius
Mitsumaniak Gotów do lotu ;)
Auto: Carisma 1,8 GLS, CJO 1,3 Jazz
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 181 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 02-08-2008, 11:47
|
|
|
Z uszczelki pod głowicą mogą być przedmuchy, ale to nie trzyma wówczas ciśnienia, a nie żeby tam pobierało powietrze.
Jeśli juz sprawdź szczelność podłączenia rury powietrza idącej od przepływomierza do kolektora. I jeśli masz tam zamontowaną również bum-klapkę to czy się nie podgięła od strzału. Temat podobny był opisywany w dziale wrasztat-lpg
pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
marcin84k
Mitsumaniak
Auto: carisma 1,6 16v 98r 100KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 201 Skąd: chrzanów
|
Wysłany: 02-08-2008, 19:17
|
|
|
bum klatka ok,, cala rura tez szczelna,,, hmmmm a moze jakis filtr paliwa?? zle paliwo ?? bo juz glupieje,,a coraz bardziej sie przekonuje ze wymiana uszczelki pod glowica to nie jest dobry pomysl..,., |
|
|
|
 |
|
|