Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] THE ONLY WAY IS SWAP
Autor Wiadomość
cimon102
[Usunięty]

Wysłany: 05-05-2005, 12:13   [ALL] THE ONLY WAY IS SWAP

Tak jak w temacie.Posiadam CJo 4G13 i coraz czesciej zaczynam sie ostro wkurw... na miska bo za malo konikow pod maska bryka :? Przymierzam sie do dwoch rzeczy:zmiana na klipsa 2G lub swap silniczka do colta.I tu pytanko.Co najlepiej, najlatwiej wsadzic do colta by moc sprawnie poruszac sie po drodze.Myslalem o motorku 4G63 z G1, ale nie wiem czy to sie uda.Zna ktos przypadki takich swapow do takich misiow?Prosze o wszelkie wskazowki:co?gdzie?ile?jak?Dzieki :lol:
Ostatnio zmieniony przez Marcin-Krak 28-10-2007, 14:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 05-05-2005, 12:33   

Do C5x 6-bolt z 1g pasuje plug&play - znaczy bez uzycia flexa i spawarki oraz bez krzesania iskier przy przerobkach blecharskich. Jedyny klopot to komplet poduszek i lap silnika warto zastosowac od C53 - dluzej pozyja.

Potrzebujesz silnik, skrzynie, wiazkie silnikowa i ECU. Wyjdzie napewno kilka drobiazgow ekstra (np. waz cisnieniowy do wspomagania, weze do nagrzewnicy i chlodnicy)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 05-05-2005, 12:39   

yyy...

Tak od razu na samym początku przypomnę że silnik, skrzynia, wiązka z ECU... to nie wszystko.... w parze do tego MUSI iść:

- zawieszenia (przynajmniej - amorki,sprężyny)
- hamulce (przód, tył, korekcja, serwo)
- chłodzenie (chłodnica, węże)
- pompa paliwa (powinno byc dobrze ale.... warto sprawdzić wydajność)

A na koniec przypomne że temat poruszany już nie raz i opisywany co i jak i co powinno sie a czego nie powinno sie....

Moja propozycja - znaleźć model Miśka który będzie Ci odpowidał mocowo, szybkościowo itd... wtedy tego sprzedać i na mocniejszego zamienić... wtedy będzie wszystko ORI - mocne, sprawne i bez prowizorek...
No chyba że chodzi o sentyment akurat do tego co sie ma... :lol:


Pozdro
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 05-05-2005, 12:47   

CJ0 ktos uturbial silnik 1.3 mial cos kolo 125KM na lajcie


edit: albo np tutaj lhttp://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=49841982
 
 
cimon102
[Usunięty]

Wysłany: 05-05-2005, 13:31   

Uturbiane tez wchodziloby w gre, ale ponoc nie warto w to sie bawic.No i kto by sie tego podjal?i koszt chyba wiekszy od swapa, hm..sam juz nie wiem, a sentymencik jest do autka-fakt, bo podobnie jak u huberta mam go po tacie.
 
 
hayabusa
[Usunięty]

Wysłany: 05-05-2005, 13:57   

No wcale sie WAM nie dziwie ja mam swój od grudnia i już mi szkoda go sprzedawać.A co do mocy no troszkę mało ale pierwsze co to bym obniżył zawias oczywiście mowa teraz o moim miśku.A co do zmian po przekładce silnika to ROMEL ma racje bez usztywnienia zawiasu i wzmocnienia hamulców to się za bardzo nie nacieszysz mocą.Inna sprawa że dużo trudniej znaleść w dobrym stanie Cxx w mocniejszych wersjach.Ja myślałem żeby zakupić rozbity z dobrym silnikiem i wszystko poprzekładać ale póki co to tylko wizja przyszłośći :(
 
 
Twaróg 
Mitsumaniak
Śmigamy ulicami ;)


Auto: Colt 1.6 16V (CJO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 162
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 28-07-2008, 21:17   

Ja może odświeże troche temacik i zapytam co pasuje w 100% plug&play do CJ0? Wiem napewno, że z Carismy 1.8 GDI (125KM) oraz 1.8 (116KM). Pytanie co jeszcze? Chodzi mi przede wszystkim o coś rozwojowego, czyli np. przekładka 1.8/2.0 i jeżeli to nie będzie wystarczyło to jeszcze soft turbo. Oczywiscie wiadomo, ze w parze ida hamulce, zawias, itd.

Pytania dodatkowe:

1. Jak wyglądała by impreza kosztorysowa za robocizne u mechanika bez jakiś tam faktur, czy paragonów (mniej więcej +/-)?

2. Czy udaloby sie osiagnac ok. 6 sec do 100km/h po przekładce, czy nie ma szans - a jak nie to ile by tak mial?

Moze ktos widzial jakies projekty w necie? Bo niestety nic nie znalazlem ;/
_________________
Mitsubishi Colt CJ0 - 96/97 (1.6 16V 90KM) - jest i będzie ;)
Mazda 323F - 95' (1.5 16V 88KM) - sprzedany
Opel Vectra - 93' (1.6 8V 75KM) - sprzedany
Ford Sierra - 84' (1.6 8V +LPG 75KM) - sprzedany
Fiat 126p - 93' (650cm3 24KM) - sprzedany
Fiat 126p - 83' (600cm3 23KM) - zezłomowany
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 28-07-2008, 21:25   

moze podepne sie pod temat, co potrzeba do przekladki na 1,6 z CJO, i kolejny ,co myslicie o swapie na 1,9 DiD slyszalem od jednej osoby, ze duzo latwiej zrobic taki swap niz na 1,9 TDi w ogole, realna taka przekladka ?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 29-07-2008, 13:01   

Muszę dorwać z miarką jakiegoś CJta....... na 95% dość prostym swapem jest.........6A13 :twisted:
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 29-07-2008, 14:51   

Bartek napisał/a:
Muszę dorwać z miarką jakiegoś CJta....... na 95% dość prostym swapem jest.........6A13 :twisted:
Jeśli w grę wchodzą późne wieczory albo weekendy, to służę. Może przy okazji mógłbym przyprowadzić Lancera na sprawdzenie i regulację zapłonu?
 
 
Twaróg 
Mitsumaniak
Śmigamy ulicami ;)


Auto: Colt 1.6 16V (CJO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 162
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 29-07-2008, 16:39   

Pytanie czy 2.5 V6 zmiesci sie w komore CJ, no i jak z podluznicami oraz mocowaniami silnika do budy?
_________________
Mitsubishi Colt CJ0 - 96/97 (1.6 16V 90KM) - jest i będzie ;)
Mazda 323F - 95' (1.5 16V 88KM) - sprzedany
Opel Vectra - 93' (1.6 8V 75KM) - sprzedany
Ford Sierra - 84' (1.6 8V +LPG 75KM) - sprzedany
Fiat 126p - 93' (650cm3 24KM) - sprzedany
Fiat 126p - 83' (600cm3 23KM) - zezłomowany
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 29-07-2008, 16:46   

Powiem tak: do wyrzeźbienia poduszka rozrządowa..... reszta poduszek jest na skrzyni, która plug&play pasuje z Carismy GDi, silnik ma 3,5 cylindra szerokości, jest o dobre 10 cm węższy niż R4..... pozostaje pytanie czy się zmieści do grodzi (z przodu łatwiej, bo przeszkadzać może tylko chłodnica)- wymiarówkę tego silnika mam obcykaną (jest to zaskakująco kompaktowy silnik), więc potrzebuję CJkę na pomiary
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Koton 
Forumowicz

Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 356
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-07-2008, 18:06   

Bartek napisał/a:
Powiem tak: do wyrzeźbienia poduszka rozrządowa..... reszta poduszek jest na skrzyni, która plug&play pasuje z Carismy GDi, silnik ma 3,5 cylindra szerokości, jest o dobre 10 cm węższy niż R4..... pozostaje pytanie czy się zmieści do grodzi (z przodu łatwiej, bo przeszkadzać może tylko chłodnica)- wymiarówkę tego silnika mam obcykaną (jest to zaskakująco kompaktowy silnik), więc potrzebuję CJkę na pomiary


Orientacyjne koszty to pewnie w okolicach 5K PLN za wszystko ale mocy to będzie miało że ho ho :D

Nie za cięzki ten silnik będzie do colta?
 
 
 
Twaróg 
Mitsumaniak
Śmigamy ulicami ;)


Auto: Colt 1.6 16V (CJO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 162
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 29-07-2008, 19:37   

Ja chyba bym jednak obstawial coś co ma max. 130KM,

po 1 nie za bardzo widzi mi sie rzezba w mocowaniu silnika,
po 2 spalanie tego silnika jest jednak troche za duze,
po 3 wolalby, aby bylo to 100% plug&play i nie bylo problemow przy przekladce,

czyli z tego co wnioskuje zostaje 1.8 "zwykle" i 1.8 GDI z Carismy... bo chyba nic wiecej?

Pytanie co lepiej? Zwykle, czy GDI?
_________________
Mitsubishi Colt CJ0 - 96/97 (1.6 16V 90KM) - jest i będzie ;)
Mazda 323F - 95' (1.5 16V 88KM) - sprzedany
Opel Vectra - 93' (1.6 8V 75KM) - sprzedany
Ford Sierra - 84' (1.6 8V +LPG 75KM) - sprzedany
Fiat 126p - 93' (650cm3 24KM) - sprzedany
Fiat 126p - 83' (600cm3 23KM) - zezłomowany
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 29-07-2008, 20:07   

2,5 V6 ?:D jeee jeeee jeeee :D ja bylbym za :D to musialby byc potwor :D CJO z 2,5 V6 163 KM :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.