Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przerobienie Galanta z prawej na lewa strone kierownicy
Autor Wiadomość
alancream 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 Avance
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 5
Skąd: Walbrzych
Wysłany: 30-07-2008, 18:18   Przerobienie Galanta z prawej na lewa strone kierownicy

Witam

Mam dylemat,jezdze Galantem 2.0 Avance na Wyspach, niedlugo zjezdzam do Polski, wystawilem autko na sprzedaz z mysla ze kupie takiego w Polsce ale troche mi go szkoda.
Czy ktos sie orientuje czy ta wersja nadaje sie do bezproblemowego przerobienia tzn czy ma np zaslepkiod pedalow gazu i hamulca itp.

tutaj podaje linka do mojego autka ktore wystawilem na sprzedaz, jak komus sie chce to prosze o ocene :)
http://www.carzone.ie/use...dition/1138931/
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 30-07-2008, 19:57   

Nie opłaca się. Przeróbka przodu na całego. Miśki nie są symetryczne niestety. No, chyba żebyś był właścicielem VR4 to wtedy warte zastanowienia :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 30-07-2008, 21:01   

normalnie śliczny ale tak jak swinks_UK, pisze przeróbka wyjdzie dość drogo. trzeba całą gródź wycinać i wspawać nową poza tym cała reszta...
_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 
 
 
alancream 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 Avance
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 5
Skąd: Walbrzych
Wysłany: 30-07-2008, 21:09   

nie zalamujcie mnie,tak mi go szkoda sprzedawac :(

koszt przerobki moze wyniesc sporo ale z drugiej strony sprzedac go w dobrej cenie nie jest tak latwo, chyba ze znajde jakiegos maniaka

do 8 tys zl taka przerobka bylaby realna?
i wogole kto z autoryzowanych serwisow mogly mi to zrobic?
 
 
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 30-07-2008, 21:16   

faktycznie jest ładniutki. może masz kogoś w polsce kto poszukałby warsztatu który oceniłby sytuację?
_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 
 
 
alancream 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 Avance
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 5
Skąd: Walbrzych
Wysłany: 30-07-2008, 21:23   

nie znam nikogo, bede musial podzwonic, dam znac jak czegos sie dowiem - najwazniejsze to bezpieczenstwo ... pozniej cena :)
 
 
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 30-07-2008, 21:25   

Cytat:

do 8 tys zl taka przerobka bylaby realna?

policz ile na same części wydasz potem dolicz robociznę
_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 
 
 
RoveR 
Mitsumaniak
porządany VR4

Auto: GALANT 2.5 V6 EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 219
Skąd: Łódź/Moskwa
Wysłany: 30-07-2008, 21:52   

Ja się pobieżnie dowiadywałem o przekładkę i powiedziano mi że 5 tys zł to sama robocizna może kosztować, fakt że gość nie przyjrzał się co jest do zrobienia i wcześniej Galantów nie robił i z tą ceną strzelał, podejrzewam że wolał zawyżyć.
 
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 31-07-2008, 08:59   

z tego co czytalem do tej pory na temat przekladek, to koszt wykonania takowej jest czesto rowny lub nawet wyzszy od zakupu takiego samego auta u nas z kiera po lewej...oczywiscie mowie o kosztach porzadnie wykonanej przekladki, bo jest wielu "specow" robiacych to taniej, ale ja balbym sie swoja rodzine tym wozic;)
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 31-07-2008, 10:20   

Inaczej ujmując:
1. Wyceniłeś swe auto na 7000 euro, załóżmy, że w najgorszym przypadku pójdzie ci za 6000 (w UK one kosztują w okolicach 4000 - 5000 GBP za twój rocznik). Za te pieniądze plus dopłata ok. 2000 euro masz podobne auto LHD w Polsce. W sumie koszt ogólny operacji to max. 3000 euro.

2. Robocizna w dobrym serwisie za przespawanie grodzi to wydatek 7000 do 9000 złotych. Ta cena co podałeś jest ewidentnie za niska. Gość pewnie nie wiedział o czym mówi, bo Galantowe przekładki są dość skomplikowane. Przynajmniej w tej cenie masz badania techniczne na bezpieczeństwo i poprawność wykonanej przekładki.
Jakby co to poszukaj na forum doświadczeń Kochajj'a lub AutoR'a. Oni robili VR4, ale sama konwersja sprowadza sie do tego samego. Zreszta na mim klubowym forum (Club VR-4) co jakiś czas ktoś z EU opisuje przekładkę i wiem, że to nie jest proste.
3. Części, czyli musisz kupić albo indywidualnie takie graty jak np.: boczki drzwi, centralna konsola, fotele, wiązki instalacji elektrycznej (bo nie są uniwersalne), maglownica, reflektory, klimę (rurki instalki inne), i jeszcze sporo tego. Albo kupić rozbitka LHD z całym przodem.
Potem jeszcze procedury z rejstrowaniem przekładki. Chyba lepiej zrobić w Plsce, potem jechać do IRL, zrobić ważny przegląd z wpisem o LHD, a potem z powrotem do Polski rejstrować transfer na siebie.
W efekcie wydasz tyle samo albo i więcej w samochód, którego integralność była naruszona.

Dlatego uważam, że przekładka mija się z sensem.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 22-08-2008, 22:04   

ja mieszkam w angli itez zabieram mojego miska do polski ale nic nie przerabiam i nic nie rejestruje tu na wyspach go ubespieczam i bede sobie smigal angolem po polsce juz bylem dwa raz troche uciazliwe ale nieoplaca mi sie go sprzedawac zwlaszcza ze jest zagazowany tu go sprzedam za grosze a za to co dostane to kubie ciekusa od emertki w polsce wole po prawej ale w misku
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.