Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Grzejące sie tylnie bębny oraz chlodzenie
Autor Wiadomość
pan_slonik 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 EA2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 90
Skąd: krakow
Wysłany: 19-07-2008, 20:33   Grzejące sie tylnie bębny oraz chlodzenie

Galant 1.8 E52A silonik 4G93 w tyle sa bębny. Problem polega na tym ze jakis czas temu (2000km)


wymienialem szczeki hamulcowe. Na poczatku nie trzymał reczny ale pozniej szczeki sie ulozyly i chyba sie dotarły bo juz trzyma tak jak powinien, wiec regulator dziala, ale do sedna strasznie grzeja sie bebny hamulcowe, niekiedy nawet piszcza gdy sie przejedzie np 30km to pedal hamulca przy pierwszym wcisnieciu jest miekki ale juz przy drugim w niedługim odstepie czasu normalny.

Co to moze byc? zapowietrzony układ (ale wczesniej wszystko bylo ok), ale dlaczego sie grzeja bebny (bardziej w lewym kole) tak ze az nie mozna dotknąc.


i druga sprawa po przejechaniu np 30 km gdy jest cieplo (słonce i 30 stopni ciepla) jadac z srednia predkoscia 120km/h po np dojechaniu do korka bardzo szybko włacza sie wentylator chłodnicy. Plyn w chłodnicy jest, chlodnice nie wygłada zeby byla zabita. A wogole auto szybko sie grzeje odpalajac rano juz po 5km jest 90 stopni. jak to wyglada w innych galantach?
 
 
gal18
[Usunięty]

Wysłany: 20-07-2008, 13:48   

pan_slonik napisał/a:
pierwszym wcisnieciu jest miekki ale juz przy drugim w niedługim odstepie czasu normalny

100% zapowietrzone na skutek:
pan_slonik napisał/a:
grzeja bebny (bardziej w lewym kole) tak ze az nie mozna dotknąc.


Szczęki dobrze są zabezpieczone? Nie odchylają się na bok i ocierając nagrzewają? Proponuje zdjąć bębny i sprawdzić co tam się dzieje, a później nie zapomnieć o odpowietrzeniu.

Sprawa 2: Japońce szybko łapią temperaturę pracy silnika. A wentylator włącza się może przez nadmierne obciążenie dla silnika wywoływanym przez hamujące tylne koła.
 
 
pan_slonik 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 EA2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 90
Skąd: krakow
Wysłany: 26-07-2008, 17:30   

sprawdzilem klocki i zauwazylem maly rant na beenie,, dotatkowo ciegna od rtecznego ciezko chodzily, odpowieczylem chamulce i zobaczym,y co bedzie.

ale zauwaylem jedna rzecz, w jednym kole beben kreci sie normalnie na calym obwodszie a w drugim w jednym miejscu lekko go przytrzymuje, czyzby beben sie pokrzywil? mozliwe to jest?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 26-07-2008, 22:36   

Linka ręcznego musi lekko chodzić :lol:
 
 
 
pan_slonik 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 EA2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 90
Skąd: krakow
  Wysłany: 06-08-2008, 18:35   

niestety nadal to samo. Nie mam juz zadnego pomyslu co to moze byc!!!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.