gaz do galanta GLS 2,0 16V 2000 r.??? |
Autor |
Wiadomość |
sebap [Usunięty]
|
Wysłany: 19-03-2007, 08:26 gaz do galanta GLS 2,0 16V 2000 r.???
|
|
|
Witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczy!
Jestem tu NOWY
Właśnie jestem w trakcie nabywania Mitsu Galanta GLS 2,0 16V rocznik 2000.
Niestety z racji liczby jeżdżonych kilometrów chciałbym zagazować mojego gala.....
Moje pytanie: Czy powyzszy motor nadaje się do założenia instalacji gazowej??
Pytam zapobiegliwie ponieważ ostatnio mało co nie kupiłem gala 2,4 GDI którego niestety albo stety (dla niego) nie da sie zagazować.
|
|
|
|
 |
Tomas79 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-03-2007, 08:45
|
|
|
Zagazuj wyłącznie sekwencją - polecam STAG 300 lub Tartarini Auto - u dobrego mechanika. Od razu wymień świece i zdiagnozuj cewki zapłonowe.
Silnik GDI - nie gazuje sie (choc i diesla mozna na gaz przerobić)
Pozdro! |
|
|
|
 |
sebap [Usunięty]
|
Wysłany: 19-03-2007, 08:49
|
|
|
wielkie dzięki! |
|
|
|
 |
heckler [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2007, 11:02
|
|
|
Założyłeś już instalacje??Jakie są koszta instalacji do tego motorka? |
|
|
|
 |
taisho [Usunięty]
|
Wysłany: 06-04-2007, 23:23
|
|
|
ja mam gala z tym motorkiem. za sekwencje brc SEQUENT24 dalem 3200. zjezdzilem juz okolo 30000km i nie mam do tej pory zadnych problemow. a i spalanie jest o.k |
|
|
|
 |
Karwoś
Mitsumaniak
Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1446 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 07-04-2007, 12:40
|
|
|
A spalanie ok to znaczy jakie |
_________________ Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela
Czas może na Space Stara dla żony? |
|
|
|
 |
taisho [Usunięty]
|
Wysłany: 08-04-2007, 21:53
|
|
|
to znaczy tak. pali 9-11 litrow przy czym musze zaznaczyc ze jezdze na alusach 17 z oponami 215 i 225 oraz non stop na klimie co tez nie jest bez znaczenia. maksymalne spalanie jakie do tej pory odnotowalem to13 litrow na autobanie w niemczech,srednia predkosc 150km/h z czterema osobami na pokladzie i zaladowanym bagaznikiem. mialem juz kilka aut na gazie (ale nie sekwencja) i naprawde musze powiedziec ze warto zainwestowac troche wiecej grosza pod warunkiem ze troche sie jezdzi. |
|
|
|
 |
Karwoś
Mitsumaniak
Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1446 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 10-04-2007, 11:47
|
|
|
Jeżeli się troszeczkę jeździ to na pewno gaz się zwróci - jak się jeździ 10 000km rocznie to raczej nie ma sensu. ale jak ponad 20tyś to na pewno się opłaci - jak można taniej to po co przepłacać skoro Pb ciągle idzie w górę. |
_________________ Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela
Czas może na Space Stara dla żony? |
|
|
|
 |
kokoksik
Forumowicz żubrCzasemSieStawia

Auto: galant 2,0 97r. EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 86 Skąd: Pińczów
|
Wysłany: 07-08-2008, 20:48
|
|
|
witam wszystkich misiów
Właśnie jestem w trakcie rozważań wyboru instalacji IV generacji
Na początku miałem zamiar założyć BRC S24 za 2900 ale po rozmowie z gaziarzem który twierdził uparcie że nie trzeba demontować kolektora odstąpiłem od zakładu
Przewijając się przez innych gaziarzy i inne marki instalacji zenit, diego i coś jeszcze nie pamiętam w cenie 2500 lecz każdy z nich twardo stał przy nie demontowaniu korektora
W końcu trafiłem na rodzinną firmę w małym garażu ( przez wielu znajomych polecaną) Przy pierwszym kontakcie widać było ze gaziarz zna się na rzeczy Do wyboru miałem Stag300 i nowość Stag4 za 2500
Zastanawiam się który montować na forum zachwalany jest stag300 a o stagu 4 nic nie jest pisane
Jeśli mogli byście coś poradzić doradzić to bardzo proszę |
_________________ kokoksik
 |
|
|
|
 |
|