Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pare problemów związanych z brakiem jazdy !!!!
Autor Wiadomość
CENTURION_ALARM
[Usunięty]

Wysłany: 25-03-2006, 23:20   Pare problemów związanych z brakiem jazdy !!!!

Przepisałem ze strony galanta, może chłopaki z innych furek wiedzą.

Kto czytał mój stary temat, ten wie o co loto.
Zrobiło się ciepło i zlazłem do miśka.
Wymieniłem aparat.
Zrobiłem komputer. (kondensatory)
Wymieniłem PCV.
Wymieniłem kable i świece.
Ustawiłem od nowa rozrząd.

I teraz zaczynamy:
Komputer niepokazuje błędów, a autko nie ma mocy i zachowuje się jakby niepalił na wszystkie gary.
- Iskra na świecach jest,
- Wtryskiwacze podaja OK 16 OHM, NA
- Impuls z komputera wacha się do 3 v, na każdym,
Brak błędów ?!
Otóż czy jest możliwe żeby wtryskiwasz był walnięty?!
1. Kolejno ściągam kable ze świec - na 3 obroty spadaja i szarpie silnikiem, ostatni 4 zero reakcji.
2. Kolejno ściągam wtyczki z wtryskiwaczy i to samo 3 spadek obrotów i szarpanie 4 zero reakcji.

Więc zamieniłem kolejności wtryskiwaczy, ściągłem listwe i tak o 4 na 2, Powtórzyłem ten zabieg z kablami i wtyczkami, i teraz to samo na 2 garze brak reakcji.
W miarę rozgrzania silnika trochę się poprawia ale dalej wali na 3 garki.
Oddaję dziś znajomemu wtrysk do sprawdzenia, ale ja daje 99% to że autko stało to było to.
Co o tym sądzicie, i co jeszcze sprawdzać.
OK, Autko pracuje ale na 3, Nawet pojechałem wkońcu aż ok 1 kilometra, Nawet wyprzedził mie maluch wrrrr.
Jak pisałem żebym miał pewność daje znajomemu on pomiezy. Wrazie co to szukam wtryskiwacza.
Tylko zastanawia mie fakt dlaczego komputer niepokazuje błędu. Wiem że odczyt zwtrysku dalej jest jak powinien, ale może coś jeszcze.
Ok. Jestem po wymianie wtryskiwacza, ok był walnięty, teraz daje na pełną orkiestrę czteroosobową.
Ale, Ale.
Mam taki efekt - dalej nie za bardzo jadę.

Autko przy dodawaniu gazu zachowuje się jakby zalewało paliwem, a bardziej jakby DŁAWIŁO SIĘ POWIETRZEM. Dodaję powoli i kręci obroty, dodaję szybko i i i i i
kaszle, spada z obrotów i czasami zgaśnie.
Co mu jeszcze dolega, wiem że mamy zlot dopiero w czerwcu?
Ale chciałbym nim jeszcze wcześniej pojeżdić.

Własnie przyszedłem z boju.
Kolejna rzeczą jaka odnalazłem w padlinie jest BRAK PRZELEWU.
1. Czy to może być przyczyna wyżej wymienionych problemów jeśli tak to jaka?
2. Co sprawdzić, listwa wtryskowa (tam chyba jest jakis zawór), czy może pompa paliwa, (ale ciśnienie jest) ?
3. Jak sie ma brak przelewu do pracy mojego galla ?

Teraz to piszę, ale rozmawiałem z poprzednim właścicielem (teść) to powiedział że jak przelew zaczął robić problemy (słabo lało do słoika) to wtedy zaczeły się problemy z autkiem, większe palenie, szarpania, gaśnięcie, nierówne obroty - tak jak teraz tylko wtedy jeszcze można było jechać.
Autko nigdy niemiało miej niz 1/4 baku, filtr paliwa czysty. Wężyki w komoże silnika wymienione.
W dalszym ciągu komputer niewykazuje błędów. Pokazuje że jest wszystko OK, a napewno testuje bo sprawdzałem odpinając przepływkę i pokazywał wtedy błąd.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-03-2006, 00:24   

Brak przelewu:
a) padnięty regulator ciśnienia na listwie (idzie też do niego przewód podciśnienia - sprawdź czy OK) --> za duże ciśnienie w listwie --> zalewanie cylindrów
b) padnięta/niewydolna pompa paliwa --> za małe ciśnienie w listwie --> za mało paliwa w cylindrach
 
 
CENTURION_ALARM
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2006, 15:00   

Jek mam sprawdzić prawidłowe ciśnienie na listwie? Jakiś knif
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-03-2006, 15:01   

Czujnik ciśnienia (ciśnieniomierz) mają to w dobrych warsztatach.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
CENTURION_ALARM
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2006, 15:32   

w nanualu nieznalazłem nic o prawidłowym ciśnieniu pompy paliwa - jaka wartość?
i jeszcze jedno jakie ciśnienie powinno być na garkach w 4963 2,0l 8v i jaka tolerancja
w manualu terz niedoszukałem.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-03-2006, 15:36   

CENTURION_ALARM napisał/a:
w nanualu nieznalazłem nic o prawidłowym ciśnieniu pompy paliwa - jaka wartość?
i jeszcze jedno jakie ciśnienie powinno być na garkach w 4963 2,0l 8v i jaka tolerancja
w manualu terz niedoszukałem.

słabo szukałes, bo jest
- standard 270 psi, po odłączeniu przewodu od regulatora ciśnienia (na końcu listwy - z niebieskim paskiem) - 350 psi
- standard 13.5 psi, minimum ok. 9.5 psi
(gdzie psi = ca. 1 bar)
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2006, 15:40   

podjedź do mnie, proponowałem to już pół roku temu...
 
 
CENTURION_ALARM
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2006, 20:34   

Będę musiał wyciągnąć chultajnogę i pojechać do tych bo autko ani dryg, jutro posprawdzam jeszcze raz. Dzięki narazie.
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2006, 21:31   

ewentualnie - w przyszłym tygodniu będe miał już GTi na chodzie, i na pewno będe jechał do gliwic. mogę Ci przywieźć komplet części na "podmiankę" - te których nie zużyjesz, mi oddasz. mam jakieś kable WN, pompę paliwa, jakieś regulatory ciśnienia... nie wiem co może Ci się przydać - ciśnieniomierz?
 
 
CENTURION_ALARM
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2006, 22:06   

Dzięki jutro będę wiedział na czym stoję, ale z tego co wnioskuję to chyba regulator padł, jutro sprawdzę jak reaguję i się odezwę. Jest jakas możliwość regeneracji na szybko ? czy tak jak zresztą kombinacje.

[ Dodano: 07-04-2006, 21:37 ]
Moja niewiadoma dalej niepoznana, wymieniłem regulator i dupa, brak przelewu? Czyżby pompa.

[ Dodano: 18-04-2006, 17:15 ]
Dzisiaj pomierzyłem cisnienie z pompy wyszło 2,2 atm, i wiem chyba że niewiadoma to pompa, chyba.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.