 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pare problemów związanych z brakiem jazdy !!!! |
Autor |
Wiadomość |
CENTURION_ALARM [Usunięty]
|
Wysłany: 25-03-2006, 23:20 Pare problemów związanych z brakiem jazdy !!!!
|
|
|
Przepisałem ze strony galanta, może chłopaki z innych furek wiedzą.
Kto czytał mój stary temat, ten wie o co loto.
Zrobiło się ciepło i zlazłem do miśka.
Wymieniłem aparat.
Zrobiłem komputer. (kondensatory)
Wymieniłem PCV.
Wymieniłem kable i świece.
Ustawiłem od nowa rozrząd.
I teraz zaczynamy:
Komputer niepokazuje błędów, a autko nie ma mocy i zachowuje się jakby niepalił na wszystkie gary.
- Iskra na świecach jest,
- Wtryskiwacze podaja OK 16 OHM, NA
- Impuls z komputera wacha się do 3 v, na każdym,
Brak błędów ?!
Otóż czy jest możliwe żeby wtryskiwasz był walnięty?!
1. Kolejno ściągam kable ze świec - na 3 obroty spadaja i szarpie silnikiem, ostatni 4 zero reakcji.
2. Kolejno ściągam wtyczki z wtryskiwaczy i to samo 3 spadek obrotów i szarpanie 4 zero reakcji.
Więc zamieniłem kolejności wtryskiwaczy, ściągłem listwe i tak o 4 na 2, Powtórzyłem ten zabieg z kablami i wtyczkami, i teraz to samo na 2 garze brak reakcji.
W miarę rozgrzania silnika trochę się poprawia ale dalej wali na 3 garki.
Oddaję dziś znajomemu wtrysk do sprawdzenia, ale ja daje 99% to że autko stało to było to.
Co o tym sądzicie, i co jeszcze sprawdzać.
OK, Autko pracuje ale na 3, Nawet pojechałem wkońcu aż ok 1 kilometra, Nawet wyprzedził mie maluch wrrrr.
Jak pisałem żebym miał pewność daje znajomemu on pomiezy. Wrazie co to szukam wtryskiwacza.
Tylko zastanawia mie fakt dlaczego komputer niepokazuje błędu. Wiem że odczyt zwtrysku dalej jest jak powinien, ale może coś jeszcze.
Ok. Jestem po wymianie wtryskiwacza, ok był walnięty, teraz daje na pełną orkiestrę czteroosobową.
Ale, Ale.
Mam taki efekt - dalej nie za bardzo jadę.
Autko przy dodawaniu gazu zachowuje się jakby zalewało paliwem, a bardziej jakby DŁAWIŁO SIĘ POWIETRZEM. Dodaję powoli i kręci obroty, dodaję szybko i i i i i
kaszle, spada z obrotów i czasami zgaśnie.
Co mu jeszcze dolega, wiem że mamy zlot dopiero w czerwcu?
Ale chciałbym nim jeszcze wcześniej pojeżdić.
Własnie przyszedłem z boju.
Kolejna rzeczą jaka odnalazłem w padlinie jest BRAK PRZELEWU.
1. Czy to może być przyczyna wyżej wymienionych problemów jeśli tak to jaka?
2. Co sprawdzić, listwa wtryskowa (tam chyba jest jakis zawór), czy może pompa paliwa, (ale ciśnienie jest) ?
3. Jak sie ma brak przelewu do pracy mojego galla ?
Teraz to piszę, ale rozmawiałem z poprzednim właścicielem (teść) to powiedział że jak przelew zaczął robić problemy (słabo lało do słoika) to wtedy zaczeły się problemy z autkiem, większe palenie, szarpania, gaśnięcie, nierówne obroty - tak jak teraz tylko wtedy jeszcze można było jechać.
Autko nigdy niemiało miej niz 1/4 baku, filtr paliwa czysty. Wężyki w komoże silnika wymienione.
W dalszym ciągu komputer niewykazuje błędów. Pokazuje że jest wszystko OK, a napewno testuje bo sprawdzałem odpinając przepływkę i pokazywał wtedy błąd. |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 26-03-2006, 00:24
|
|
|
Brak przelewu:
a) padnięty regulator ciśnienia na listwie (idzie też do niego przewód podciśnienia - sprawdź czy OK) --> za duże ciśnienie w listwie --> zalewanie cylindrów
b) padnięta/niewydolna pompa paliwa --> za małe ciśnienie w listwie --> za mało paliwa w cylindrach |
|
|
|
 |
CENTURION_ALARM [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2006, 15:00
|
|
|
Jek mam sprawdzić prawidłowe ciśnienie na listwie? Jakiś knif |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-03-2006, 15:01
|
|
|
Czujnik ciśnienia (ciśnieniomierz) mają to w dobrych warsztatach. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
CENTURION_ALARM [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2006, 15:32
|
|
|
w nanualu nieznalazłem nic o prawidłowym ciśnieniu pompy paliwa - jaka wartość?
i jeszcze jedno jakie ciśnienie powinno być na garkach w 4963 2,0l 8v i jaka tolerancja
w manualu terz niedoszukałem. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-03-2006, 15:36
|
|
|
CENTURION_ALARM napisał/a: | w nanualu nieznalazłem nic o prawidłowym ciśnieniu pompy paliwa - jaka wartość?
i jeszcze jedno jakie ciśnienie powinno być na garkach w 4963 2,0l 8v i jaka tolerancja
w manualu terz niedoszukałem. |
słabo szukałes, bo jest
- standard 270 psi, po odłączeniu przewodu od regulatora ciśnienia (na końcu listwy - z niebieskim paskiem) - 350 psi
- standard 13.5 psi, minimum ok. 9.5 psi
(gdzie psi = ca. 1 bar) |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2006, 15:40
|
|
|
podjedź do mnie, proponowałem to już pół roku temu... |
|
|
|
 |
CENTURION_ALARM [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2006, 20:34
|
|
|
Będę musiał wyciągnąć chultajnogę i pojechać do tych bo autko ani dryg, jutro posprawdzam jeszcze raz. Dzięki narazie. |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2006, 21:31
|
|
|
ewentualnie - w przyszłym tygodniu będe miał już GTi na chodzie, i na pewno będe jechał do gliwic. mogę Ci przywieźć komplet części na "podmiankę" - te których nie zużyjesz, mi oddasz. mam jakieś kable WN, pompę paliwa, jakieś regulatory ciśnienia... nie wiem co może Ci się przydać - ciśnieniomierz? |
|
|
|
 |
CENTURION_ALARM [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2006, 22:06
|
|
|
Dzięki jutro będę wiedział na czym stoję, ale z tego co wnioskuję to chyba regulator padł, jutro sprawdzę jak reaguję i się odezwę. Jest jakas możliwość regeneracji na szybko ? czy tak jak zresztą kombinacje.
[ Dodano: 07-04-2006, 21:37 ]
Moja niewiadoma dalej niepoznana, wymieniłem regulator i dupa, brak przelewu? Czyżby pompa.
[ Dodano: 18-04-2006, 17:15 ]
Dzisiaj pomierzyłem cisnienie z pompy wyszło 2,2 atm, i wiem chyba że niewiadoma to pompa, chyba. |
|
|
|
 |
|
|