 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Różnice w lift i bez lift |
Autor |
Wiadomość |
euro
Nowy Forumowicz
Auto: ma byc galant
Dołączył: 09 Sie 2008 Posty: 4 Skąd: kutno/grójec
|
Wysłany: 11-08-2008, 21:21 Różnice w lift i bez lift
|
|
|
jako że dopiero dołaczyłem do waszego forum a mam nadzieje że do klubu galantmenów. Witam mam na imie Maciek i posiadam aktualnie golfinke II 1.6 i przymieżam sie do Gala i ta czytam i czytam i wyczytać niemoge. Proponuje takie małe porównanie. wiele czytałem o wersjach gala wypowiedzi w stylu w galanice z przed roku 99 zdeżak był taki a po 99 taki. ale nikt nie pisze jaki. może by takie szczegulne elementy sfotografować w wersji bez liftu i po lifcie. lepiej nie podpierać sie zdjęciami z allegro bo ona za tydzień znikną i temat straci jakąkolwiek wartość.
Na początek ja nie moge znaleść różnicy w zdezakach przed i po lifcie... jak to wyglada??
PS. mam nadzieje że osoby takie jak ja dzieki tego typu tematowi będą wiedziały co trzeba zakupić a czego nie
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 11-08-2008, 22:36
|
|
|
No to spróbuję zrobić szybki kurs poglądowy i zapraszam do uzupełniania.
1. Wersja nadwozia 1996 - 1998 (w sprzedaży do końca 2000 i często tym rocznikiem określana). Tzw. pre-lift:
przód:
jak widać zderzak ma kwadratowe halogeny, kratkowany dolny grill w kolorze nadwozia, grill chłodnicy w kolorze szarym, maska ma "płytkie" przekarbienie, kierunki i boczne migacze w kolorze pomarańczowym.
tył:
różnica w ulokowaniu napisów "Mitsubishi + małe logo", określenie trimu czyli "GLX, GLS, V6-24", brak diamentów na klapie, tylne lampy bez tzw. jajek.
2. Wersja nadwozia 1999-2003, tzw. post-lift
przód:
czyli okrągłe światła przeciwmgielne typu "jajka", dolny grill czarny, górny grill chłodnicy ma ramkę chromowaną, maska ma "duże przekarbienie", kierunki białe.
tył:
czyli tylne lampy z "jakami" (przeciwmgielne i cofania), na środku klapy duże "diamenty", nowe oznaczenia trimu: "GDI", "Elegance", "Equipee" (od 2001 napisy przeniesione na dół tylnych drzwi)
3. Wersja SportEdition (1996-2000), lub VR4 (1996-1998)
przód:
tu na przykładzie mojego VR4 zaraz po kupnie...
przede wszystkim duży dolny grill z czarnym kratkowanym meszem, halogeny przeciwmgielne, zamiast zwykłych światełek. Kierunki pomarańczowe. W wersji VR4 lapmy zespolone z kierunkami. Maska z "małym" karbem, od środka maska miała matę szklaną z folią aluminiową do izolacji ciepła z silnika (VR4). Wersje VR4 miały tylko dodatkowo logo na grillu. Boczny próg profilowany i w kolorze nadwozia.
tył:
zderzak inaczej profilowany, na klapie napis "Mitsubishi + logo" po jednej stronie, po drugiej "SportEdition" lub VR4. Wersje VR4 importowane z JP miały dorabiane w zderzaku światło przeciwmgielne. Dodatkowo w VR4 był tylny spoiler "wysoki", w SE opcjonalnie tzw. "niski spoiler".
4. Wersja Super-VR4 (1996-2000)
Dostępna tylko w Japonii, Australii i Nowej Zelandii. Różniła się od VR4 głównie dodatkowym ospoilerowaniem, które często było w innym kolorze niż nadwozie. Wnętrze robione przez Recaro (siedzenia) i Momo (kierownica), najczęściej dwukolorowa tapicerka (dodatki czerwone lub granatowe).
przód:
dodatkowe lotki do zderzaka, nadbudowane nadkola. Poza tym jak w punkcie 3.
tył:
- brak zdjęcia -
Zderzak jak w punkcie 3 plus dodatkowe lotki na dolnej krawędzi. Tylny spoiler na klapie w stylu EVO (jak na ilustracji ze zdjęcia do punktu 5). Boczne listwy progowe mniej więcej 2x grubości i szerokości od standardu. Poza tym jak VR4 w punkcie 3.
5. Wersja Avance (2000 - 2003) i VR4 (1999 - 2003)
przód:
wersja Avance miała pojedyncze przeciwmgielne, lub opcjonalnie podwójne (plus halogen), wersja VR4 miała podwójne lampy halogen, plus światło oświetlające pobocze w czasie skrętu), grill miał logo VR4 (w VR4), maska z "dużym" przekarbieniem. Wersjie VR4 miały pogrubione nadkola ("garby"). Poza tym białe kierunki ( w VR4 lampy zespolone).
tył:
- brak zdjęcia -
Zderzak jak w punkcie 3. Tylne lampy z "jakami", logo "diamentów" na środku klapy (w VR4 diamenty były srebrne a nie czerwone), z boku napis "Avance" lub "VR-4". Od 2001 napis "Avance" przeniesiony na dół tylnych drzwi.
Uff, tyle tego... |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 13-08-2008, 13:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 12-08-2008, 17:25
|
|
|
witam
mam galanta po malej stluczce sprowdzonego z niemiec, i mam do wymiany maske zderzak i blotnik, ma ktos na sprzedanie jakies czesci??
dalo by sie zalozyc zderzak po lifcie?? |
|
|
|
 |
misjonarz.
Mitsumaniak \KSG/

Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007 Posty: 1444 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 12-08-2008, 21:23
|
|
|
Matik608 napisał/a: | witam
mam galanta po malej stluczce sprowdzonego z niemiec, i mam do wymiany maske zderzak i blotnik, ma ktos na sprzedanie jakies czesci??
dalo by sie zalozyc zderzak po lifcie?? |
takie pytania są mile widziane tu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=102 |
_________________ http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/
Gość zobacz mojego misia
ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 12-08-2008, 21:26
|
|
|
ok dzieki. |
|
|
|
 |
|
|