chip do galant miśków |
Autor |
Wiadomość |
motyl
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2008 Posty: 22 Skąd: Raciąż
|
Wysłany: 15-08-2008, 12:41 chip do galant miśków
|
|
|
Witam wszystkich miłośników gali Jestem nowy na tym forum,które ma mnóstwo ciekawych informacji i kilka razy mi pomogło jak również jestem szczęśliwym posiadaczem pierwszego w życiu gala :rolleyes:Nie znam się na tych symbolach EAxa czy coś w tym stylu phihihi.Mój galancik rok'99 2'0 TD.Tylko mnie nie ukamionujcie za diesla Mianowicie chodzi mi o to czy można dołożyć parę kucyków mojemu Skarbkowi bo czuję pewien dyskomfort przy wyprzedzaniu Jeśli ktoś wie coś więcej na ten temat proszę o pomoc.Nie chciałbym żeby jakiś cajmer spieprzył robotę i tłoki bokiem wyskoczyły phihihi |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 15-08-2008, 12:49
|
|
|
motyl - to pochodzi pod dział: warsztat>tuning |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
motyl
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2008 Posty: 22 Skąd: Raciąż
|
Wysłany: 15-08-2008, 13:29
|
|
|
Dzięki czekoladka za naprowadzenie na właściwy dział Choć nie znalazłem nic konkretnego na ten temat,ale powieliłem zapytanie w tamtym dziale,może cosik się dowiem.pozdrawiam |
|
|
|
 |
cuuube [Usunięty]
|
Wysłany: 15-08-2008, 14:01
|
|
|
gdy kupowalem auto tez o to pytalem... bo interesowal mnie dieselek jednak odpadl
To zwykly diesel bez elektroniki zatem podkrecanie to tylko zmiana dawkowania ropki i podniesienie cisnienia doladowania a te diesle i tak niby padają jak muchy i bez podkręcania |
|
|
|
 |
motyl
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2008 Posty: 22 Skąd: Raciąż
|
Wysłany: 15-08-2008, 14:24
|
|
|
Kolego wątpię w to co mówisz,że niby padają jak muchy.Jestem zwolennikiem diesli i myślę że są dobrymi,kolejnym powodem jest to że nie płace za paliwo:)Mam nadzieję że będzie śmigał długo.Wiesz na czym to polega??Jeden lubi to drugi tamto ale jednak brakuje tych kucyków w tym dieslu:(pozdrawiam |
|
|
|
 |
cuuube [Usunięty]
|
Wysłany: 15-08-2008, 14:40
|
|
|
takie slyszalem opinie jak szukalem auta dla siebie bo rowniez kusil mnie diesel kolega ma mazde 626 2.0comprex z '94 ma 75KM a wydaje mi sie ze niezle "idzie" dlatego bylem zainteresowany bo Gal ma ponad 90KM ale odradzano mi te jednostke poniewaz nie jest udana i tak niezawodna jak na diesla przystalo.choc czytalem i dobre opinie o tym silniku na forum...
[ Dodano: 15-08-2008, 15:00 ]
temat z forum o dieslu |
|
|
|
 |
Kmer
Mitsumaniak Arek

Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 921 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 15-08-2008, 23:47
|
|
|
cuuube napisał/a: | ale odradzano mi te jednostkę ponieważ nie jest udana i tak niezawodna jak na diesla przystało. |
Witam!
cuuube ja tez zastanawiałem sie nad modelem z silnikiem diesla,ale tak jak ty słyszałem ze te silniki są nie udane,i maja duża awaryjność i to nie od jednej osoby,rozmawialiśmy z kumplami z zaprzyjaźnionym serwisantem z serwisu mitsubishi za miedzy i on tez nie miał pochlebnych opinii o tym silniku,także coś w tym musi być,jeżeli wiele osób tak mówi,
motyl nie ciskaj sie tak od razu jeżeli ktoś wyraża swoja opinie na pytanie które sam zadałeś,możliwe ze nie są to aż tak udane silniki,jeżeli krąży na ich temat taka opinia,ja do niedawna tez posiadałem diesla było to Audi A6 C4 TDI 140 KM z 95r i nie powiem ze na niego narzekałem albo słyszałem jakaś zła ocenę,bo były to faktycznie udane silniki. |
|
|
|
 |
lenio1
Nowy Forumowicz
Auto: GalantTd 2001r3000 Gt vr-4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lis 2005 Posty: 24 Skąd: Zambrów
|
Wysłany: 17-08-2008, 16:03
|
|
|
Ja mam Już tego niby nieudanego diesla już 3 lata i nie narzekam>poprzednio mijałem 1,8td i tez nie narzekałem.A mam porównania.słabszy i to o wiele od Audi ale za to cichszy.żaden awaryjny,bardzo dużo jeżdżę przez ten okres walnelem mu juz ponad 100 i Bogu dzięki nic sie nie dzieje.jedyna wada to spalanie im szybciej tym więcej.Ale o ile mi wiadomo to japonce nigdy nie beli mocni w dieslach tak jak amerykanie Tam na paliwo każdego stać a ropa jest zarezerwowana dla ciężarówek.Wniosek prosty kwestia gustu ale boli trochę jak ktoś pisze opinie nie mając doświadczenia.przed dieslami mijałem oczywiście benzynę jednego z 1985 2,0 l następny 92 2,0 gti .i o zadanym nie powiem złego słowa bo po prostu nie widzę lepszego pojazdu do wożenia swego tyłka.Szkoda tylko ze już skończyła sie produkcja na Europę bo wersja amerykańska to już pachnie Europą typu Ford. |
|
|
|
 |
erwin [Usunięty]
|
Wysłany: 17-08-2008, 16:57
|
|
|
niewiem jak w dizlach z turbo ale benzynka wolnossąca po zamontowania storzka można uzyskać pare dodatkowych koni
 |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
|
|
|
 |
erwin [Usunięty]
|
Wysłany: 17-08-2008, 18:12
|
|
|
tu jest mowa o wkładach filtrujących w orginalnych obudowach filtrów.
takie obudowy mają za zadanie tłumić dziwiek wsysanego powietrza do silnika. Zato storzek jest tak skąstruowany aby silnik sfobotniej pobierał potrzebne mu powietrze przesco zwieksza swoją moc.
Ja przed galem miałem taki filterek w oplu vectra a
od 0 do 90 km/h 7sekund
wiecej mocy i lepszego dzwieku silnika nieuzyskasz przez wkładke
filmik z telefonu podkręćcie dzwiek |
|
|
|
 |
Kmer
Mitsumaniak Arek

Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 921 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 17-08-2008, 19:36
|
|
|
Sorrki jeżeli kogoś uraziłem,nie miałem takiego zamiaru,wyraziłem jedynie opinie o tych silnikach zasłyszanych od ich użytkowników i mechaników. |
|
|
|
 |
Artoos [Usunięty]
|
Wysłany: 20-08-2008, 07:43
|
|
|
Skoro kupiłeś gnojojada, to pewnie nie dla tego by się ścigać. Zaleta diesla jest tylko jedna - mało pali. Niestety w Galu siedzi bardzo stary konstrukcyjnie ropniak, więc nie łatwo będzie dodać parę kucyków, co nie znaczy że się nie da, tylko nie licz wtedy na małe spalanie. Z forum chyba raczej nikt profesjonalnie nie wzmacniał tego dizelka ale zapytaj w firmach tuningowych, na pewno z 10-20 kucyków da się podnieść, tylko ile to będzie kosztowało...? Co do stożków to już była dyskusja o nich i o zjawiskach falowych w dolocie... |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-08-2008, 07:58
|
|
|
Artoos napisał/a: | na pewno z 10-20 kucyków da się podnieść |
A zapasowa głowica będzie spokojnie czekała w bagażniku.... |
_________________
 |
|
|
|
 |
piotras
Forumowicz

Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 392 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-08-2008, 09:50
|
|
|
erwin napisał/a: | :) tu jest mowa o wkładach filtrujących w orginalnych obudowach filtrów.
takie obudowy mają za zadanie tłumić dziwiek wsysanego powietrza do silnika. Zato storzek jest tak skąstruowany aby silnik sfobotniej pobierał potrzebne mu powietrze przesco zwieksza swoją moc.
Ja przed galem miałem taki filterek w oplu vectra a
od 0 do 90 km/h 7sekund
wiecej mocy i lepszego dzwieku silnika nieuzyskasz przez wkładke
filmik z telefonu podkręćcie dzwiek |
OT
Erwin - bez urazy - gdzie ty na tym filmiku widzisz te 7 sekund ?? Bo ja tam widze 15 (tyle ile trwa filmik) i tak do 100 nie dobija. Tak na marginesie - sprawdzałeś osiągi tych samochodów po modyfikacji na hamowni ?
Edit: sorki nie doczytałem że miało być do 90 ale to i tak trwa około 9 sek. (zalicze ten wynik przed zmianą biegu choć 90 to masz po 11 sek.) |
_________________ Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition
sprzedany 16.06.2008
Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 |
|
|
|
 |
|