Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Matejko
10-04-2006, 13:38
Konczace sie lozysko
Autor Wiadomość
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2006, 12:15   Konczace sie lozysko

Ostatnio zaczalem troche czepiac sie swojej carismy (znany juz przypadek skrzyni, choc jak kumpla ostanio posadzilem i kazalem mu sie wsluchiwac w zgrzyty, spytal sie: dobrze sie czujesz?) wiec wracajac do lozyska czy przy ostrym skrecaniu przy konczacych sie lozyska bedzie slyszalny charakterystyczny huk? przy normalnej jezdzie na wprost nic nie slychac tylko szum z opon, a przy skrecie jest glosniej.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-03-2006, 12:20   

Jeżeli skręcasz w jedną jest głosniej a w drugą nie to na 95 % są to właśnie łożyska.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2006, 12:40   

czyli taki sposob jest ok do sprawdzenia stanu lozysk, jade na plac pojezdzic w kolko.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-03-2006, 12:43   

Albo podnieś samochód i pokręć kołem. W ten sposób lepiej sprawdzisz.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
luk_szc 
Mitsumaniak
mitsumaniak


Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1056
Skąd: się biorą dzieci ???
Wysłany: 27-03-2006, 12:49   

Na lewarek i machać kółkiem góra dół może da się wyczuć delikatny luz , jak już huczy tzn. że kulki z bieżniami - łożysko padnięte . Wymiana lepiej na prasie .
_________________
Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE

Mitsumaniaki QR-Code:


 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 27-03-2006, 15:39   

ale lozyskach w kolach czy w skrzyni, bo nie wiem co ma skrecanie do skrzyni ;)

moze przeguby z przodu padaja, u mnie przy skrecie w prawo i daniu gazu trzeszczy, w lewo tez juz powoli zaczyna
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
jacekr2
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2006, 20:51   

Matejko napisał/a:
ale lozyskach w kolach czy w skrzyni, bo nie wiem co ma skrecanie do skrzyni ;)

moze przeguby z przodu padaja, u mnie przy skrecie w prawo i daniu gazu trzeszczy, w lewo tez juz powoli zaczyna


no do skrzyni nie ma sie to ni jak :D , ale na serio to jest super sposób z tym jeżdżeniem w kółko bo od razu da sie wyczuc które koło nawala, a tak przy okazji to wiem z łasnego doświadczenia że jak juz zaczyna być słyszlne łozysko (lekkie buczenie) to lepiej juz sie przyszykowac na wydatek, u mnie naj[ierw zaczeło lekko nuczeć a potem padło zupełnie
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2006, 22:18   

w moim przypadku to chyba beda jednak opony ktore zaczely huczec przy wyzszych temperaturach, bo czy skrecam w lewo czy w prawo dzwiek jest tak samo intensywny. dodatkowo im szybciej jade tym jest ciszej - przy lozyskach halas bylby jednostajny, tak?
za kilka dni planuje wstawic auto do aso na remont skrzyni, to mi sprawdza dokladnie.
 
 
jacekr2
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2006, 07:39   

arturro napisał/a:

za kilka dni planuje wstawic auto do aso na remont skrzyni, to mi sprawdza dokladnie.


oj to lepiej juz trzymaj sie za portfel bo to droga zabawa, ale jak tylko maja poustawiac to może nie będzie aż tak żle
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2006, 08:13   

tzrymam sie :D ale moze tak zle nie bedzie
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 29-03-2006, 09:10   

eee naprawa powinna byc tansza niz nowa skrzynia, tylko mowie czesci od japaneze :P
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.