Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kolejna Awaria Eclipsa 2.0 16v
Autor Wiadomość
kanciol
[Usunięty]

Wysłany: 10-06-2005, 23:57   Kolejna Awaria Eclipsa 2.0 16v

Witam wszystkich!

Mam kolejny problem z moją eclipsa, mianowicie autko przygasa mi na wolnych obrotach.
Nie ma na to reguły. Zauważyłem, że gaśnie tylko wtedy gdy auto jest rozgrzane. Przypuśćmy że hamuje z jakiejś prędkości, poczym wciskam sprzęgło i auto gaśnie. Odpalam je na nowo, wchodzi na obroty i znowu gaśniie. Tak może się zdarzyć kilka razy, poczym znowu odpalam i jest już dobrze na jakiś czas tzn. na parenaście kilometrów.
W niektórych momentach, na biegu jałowym czuć nierówną pracę silnika, są wahania obrotów.

Dzisiaj miałem ustawiany zapłon i obroty, ale to wszystko na nowo się powtarza. Wszystko było zrobione według książki.

Proszę o pomoc :]
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-06-2005, 00:25   

Procedura ustawiania wolnych obrotów jest na stronie domowej Krzyżaka ale - no własnie ty masz chyba jeszcze jakis problem. proponuję przeczyscić przepustnicę - w każdym razie od tego zacząć. Daj znać czy pomogło.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kanciol
[Usunięty]

Wysłany: 11-06-2005, 00:33   

Przepustnica jest czysta bo nawet dzisiaj sprawdzalem. Dla pewności jeszcze ja wyczyscilem.

Wolne obroty były ustawione według tego schematu.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-06-2005, 00:48   

A paliwo? Od jak dawna masz te objawy?
powodów może byc multum i jeszcze jedno pytanie - który rok tego cuda?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kanciol
[Usunięty]

Wysłany: 11-06-2005, 00:56   

Paliwo leje na Shelu V-Power.
Auto to już trochę dziadek 1992rok.

Auto tak chodzi od soboty w zeszłym tygodniu.
W czwartek w zeszłym tygodniu odebrałem auto od mechanika, był poraz kolejny raz naprawiany rozrząd, jednak auto teraz chodzi bardzo dobrze.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-06-2005, 07:34   

Może akumulator słaby, może wężyk podciśnienia spadł jakiś, może alternator - sprawdzałeś jakim napięciem ładuje? Świece dobre? Może coś zamokło? - jechałeś wtedy w deszczu?
Edit: rozstań się z vpower i zatankuj zwykłą pb95 na BP - tańsza i lepsza.
 
 
kanciol
[Usunięty]

Wysłany: 13-06-2005, 18:23   

Świece są nowe, kable równierz, zdarzyło mi się to poraz pierwsz wieczorem, nie było zadnych opadów.

Cały czas się to powtarza gdy auto się rozgrzeje. Iskra jest dobra, zapłon wyregulowany.

Druga sprawa jest taka że niema na to reguły kiedy to się dzieje.
Najczęściej wtedy gdy przejadę odcinek minimum 15km, ale nie zawsze. Wtedy najczęściej obroty zaczynają skakać lub odrazu silnik gaśnie. Odpale go i na nowo pada. W końcu załapie ale przy najbliżym wrzuceniu go na wolny bieg, bez dodawania gazu, silnik znowu gaśnie.

Gdy trochę postoi, idzie znowu normalnie do jakiegoś momentu i historia od nowa,
 
 
zulu
[Usunięty]

Wysłany: 18-06-2005, 00:26   

Za bogata mieszanka może? Jeśli tak to może czujnik temperatury kłamie że silnik jest zimny? Albo sonda lambda pada.
 
 
kanciol
[Usunięty]

Wysłany: 18-06-2005, 00:30   

Obojetnie jakie paliwo leje. I tak caly czas jest tak samo. Gdy sie rozgrzeje to gasnie.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 19-06-2005, 18:38   

Silniczek krokowy na 99%
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
kuba p
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2006, 01:52   

Witam

Ja właśnie mam taki proble. To chyba silniczek krokowy... jednak 99% to za mało, bo skurczybyk kosztuje 900zl. i tu właśnie moja prośba i pytanie: czy jest tu ktoś z Warszawy z eclipsem i bylby w stanie (za symboliczną opłatą nawet) ustawic się ze mna w serwisie , podlaczyć go na chwile i sprawdzic czy to to. Bede bardzo wdzieczny... kocham mojego eclipsa ale cos mam do niego pecha mimo ze o niego dbam. jednak napewno go nie sprzedam. pozdro
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 30-03-2006, 02:10   

ja mam silniczki krokowe jak bys potrzebowal. spzredaje je po 145 PLN cena z wysylka. jak juz bedzies zpewny ze to jest przyczyna to daj znac. Objawy wskazuja ze parwdopodobnie to bedzie albo silniczek krokowy albo przepustnica brudna.
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 30-03-2006, 08:18   

Jestem z wawki i moge zdiadnozowac na 100% czy to silniczek jak rowniez go naprawic..... Zapraszam na priv....


Edit:
heheh post nr 666 :twisted:
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
Ostatnio zmieniony przez Bartek 30-03-2006, 08:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-03-2006, 08:33   

A jak bartek nie naprawi silniczka (w co nie wierzę) to Japaneze wymienia cewki za symboliczne kwoty. :mrgreen:
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
kuba p
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2006, 12:00   

dzieki piekne wszystkim. skontaktuje sie z Bartkiem w takim razie i sprobujemy cos zaradzic. pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.