Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Lancer 2.0 - 2004
Autor Wiadomość
Yellow 
Nowy Forumowicz
Antygazownik

Auto: Mitsubishi Lancer 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 16
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 20-08-2008, 23:07   Mitsubishi Lancer 2.0 - 2004

Witam serdecznie! Przymierzam się do kupna auta, generalnie gustuje w autach z dobrym kopem no i oczywiście raczej patrze na japońce.. I moje pytanie brzmi co sądzicie o tym autku - http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4329493 - generalnie wizualnie podoba mi się bardzo.. choć bardziej tył niżeli przód ;) takie trochę EVO :P Chciałbym poznać wasze opinie, pozdrawiam
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-08-2008, 10:03   

On ma jakis body kit ktory go szpeci (oczywiscie kwestia gustu)

http://otomoto.pl/mitsubi...y-C5861161.html

Tak wyglada fabryczny zderzak i progi.

IMHO te auta sa za drogie one z 2004 roku powinny kosztowac ponizej 30 tys. Bo za 35 tys to widzialem juz rocznik 2006 z climatronikiem ale moze cos z autem bylo nie tak. Ten egzemplarz widze chyba pierwszy raz na otomoto bo czesto przegladam ogloszenia tego samochodu z rocznika 2004-2006.

Krzychu
 
 
Yellow 
Nowy Forumowicz
Antygazownik

Auto: Mitsubishi Lancer 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 16
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 21-08-2008, 13:57   

Hmm nie wiem wg mnie raczej go nie szpeci ale faktycznie to kwestia gustu.. ten który pokazałeś też miałem na oku, jak one się mają do osiągów? Chodzi o to czy akuret te modele są wadliwe, choć z reguły mitsubishi to nie volkswageny ;) Zastanawiam się strasznie.. Jak sądzicie czy warto go kupić.. nie jest to kwestia pieniędzy bo to akurat nie problem w tym momencie, lecz bardziej o wydajność tego auta i zachowanie przy "ciężkiej nodze" (nie do przesady).
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-08-2008, 14:10   

Z tego co tutaj studiowalem (zreszta mozesz poczytac w dziale poswieconym temu samochodowi) to ma dosc duze spalanie (z opini forumowiczow wynika ze ponizej 10l to trzeba miec naprawde lekko noge) Ogolnie silnik ten co w EVO tylko ze bez zmiennych faz rozrzadu, bez turbo itd. Niektorzy sie chwala ze do odciecia dobrze ciagnie i przyspieszenie sie zdaje ponizej 10 sec do 100. Dobrze toleruje zagazowanie. Z moich obserwacji to moment i moc nie zachwycaja jak na 2.0 przez co silnik powinien byc nie do zjechania.

Zawias jest obnizony o 30mm wzgledem 1,6 i przez to tez utwardzony, ogolnie ludzie pisze ze jak po szynach jezdzi. Masz wielowachaczowe z tylu co spotyka sie tylko z focusie i corolach z wiekszym silnikiem zdaje sie. Plyta podlogowa podoba albo ta sama co w evo (zdania podzielone) wiec sztywnosc zawieszenia na wysokim poziomie.

Na awaryjnosc nie widzialem zeby ktos narzekal po za przegrzewajacymi sie tarczami przy ostrej jezdzie (jeden forumowicz sciagnac EBC ze stanow na razie mowi ze jest OK, inni proponuja zmiane tarcz, zaciskow z Outlandera chodz nikt tego jeszcze nie probowal, a reszta uwaza ze zmiana klockow na Lucasa wszystko zalatwia) Ale to ponoc standart w japonskich wozach ze tarcze sa malo odporne na temperature pewnie w japoni to sie nie hamuje tylko zjezdza 180 zjazdem z utostrady ;)

No a z moich obserwacji to bardzo fajny japonski samochod za rozsadne pieniadze a do tego dosc egzotyczny na polskich drogach (bo po za kombikami ktorych jest ogolnie sporo i wersji 1,6)

A uwazam ze VW to zaden wyznacznik bezawaryjnosci..... Zreszta Lancer ostatnio zdobyl pierwsze miejsce według polskich kierowców jesli chodzi o bezawaryjnosc (jesli mnie pamiec nie myli) ogolnie w rankingach tez sie trzyma czołówki nie wiem dlaczego czesto razem z Coltem sumowane jak to zupelnie 2 rozne samochody.

Krzychu
 
 
Yellow 
Nowy Forumowicz
Antygazownik

Auto: Mitsubishi Lancer 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 16
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 21-08-2008, 14:35   

Czyli warto go kupić? będę miał satytsfakcję? Dobrze byłoby poznać opinie innych mitsumaniaków :) w szczególności użytkowników tegoż auta.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-08-2008, 21:39   

Tez tak sądze ale ja tam przynajmniej na razie jestem przekonany tylko zbieram papiery ;)

Krzychu
 
 
Yellow 
Nowy Forumowicz
Antygazownik

Auto: Mitsubishi Lancer 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 16
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 22-08-2008, 16:10   

Poza Tobą ktoś zagląda na forum ?
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-08-2008, 01:38   

Nie spodziewaj się po nim nadzwyczajnych osiągów, za mało mocy w stosunku do wagi samochodu. Paliwożerność dosyć duża przy normalnej jeździe nie zejdziesz poniżej 12l/100km. Skrzypiące tylne zawieszenie. Reszta w zasadzie ok. Jeżeli wygląd Cię nie zniechęca powinieneś być zadowolony.
 
 
Yellow 
Nowy Forumowicz
Antygazownik

Auto: Mitsubishi Lancer 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 16
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 23-08-2008, 09:07   

A znacie przypadki chipowania tych aut? przy zwyklej jezdzie nie zejde ponizej 12l ? to co to za smok... przecież 140KM to nie jest coś potężnego w stosunku do tego spalania, o gazie nie ma mowy6.. nie wyobrażam sobie do takiego auta montować gaz.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 23-08-2008, 09:31   

Ale kolega z tymi 12l to mysli chyba o warszawskich korkach, z tego co tam ludzie pisali okolo 10 srednio, na trasie okolo 8 spala.

A gaz czemu nie, widzialem juz pare na allegro z gazem, zreszta ten silnik dobrze toleruje gaz (jest wzglednie malo skomplikowany bo bez MIVEC) a i malo wysilony. Do tego widzialem nawet po wykresach z hamowni jak ktos zamontowal do RealiArta tego 2,4 MIVEC (amerykanska wersja) to na wysokich obrotach byl wzrost momentu o pare %.

Chipowanie benzyny wolnossacej raczej mija sie z celem (tak moim zdaniem) niewiele zyskasz (bo w sumie mozesz pobawic sie tylko dawka paliwa ktora ogranicza przewaznie norma spalin i zaplonem ktore jest ustawione na pewnie troche gorsze paliwo i musial bys lac tylko dobre jakosciowo a przyrost mocy i tak znikomy) a mozna jeszcze cos spieprzyc. Ja bym rozwazał usuniecie katalizatora i jakos zemulowac sonde Lambda (ta druga zeby CE sie nie swiecil) mysle ze byl by lepszy efekt. Z dolotem tez jest problem zeby cos zmienic bo ktos tam probowal cos znalesc ale nic mu sie nie udalo po za jakas sportowa wkladka filtra powietrza. Jak chcesz wiecej mocy kup sobie tego 2,4 MIVEC z ameryki Reali Art masz wieksza moc zmienne fazy rozrzadu (lepiej sie kreci na wysokich obrotach) i do tego okolo 7 s do 100 w porownaniu z 9 cos przy silniku 2.0 a ceny porownywalne + lepsze audio zdaje sie.

I nie ma 140koni tylko 99KW co daje 135 KM

Krzychu
Ostatnio zmieniony przez krzychu 23-08-2008, 09:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 23-08-2008, 09:33   

wszystko zalezy od tego jaka kto ma noge i w jakim ruchu sie porusza (miasto/trasa). Ja mam ciezsze auto od lancera z silnikiem 2.4 i mam srednie spalanie na poziomie 10 litrow (w wiekszej czesci ruch miejski). A w malym VW Polo 1.4 na jednym zbiorniku udalo mi sie raz osiagnac srednie spalanie 13 litrow... wiec i w Lancerze 12 litrow jest jak najbardziej prawdopodobne tylko zalezy jak mocno wciska sie pedal gazu.
Pozdrawiam
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
Yellow 
Nowy Forumowicz
Antygazownik

Auto: Mitsubishi Lancer 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 16
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 23-08-2008, 09:40   

Już oglądałem te 2.4l z tego co słyszałem to spalanie praktycznie nie różni się od silników 2.0 tylko boli mnie to, że sprowadzane z USA.. jakoś nie jestem przekonany do aut ze stanów.. ja osobiście nie jeździłem mocnymi autami.. tyle co golfem III 1.8 GT no i L200 2.5l w dieslu co dla mnie jest strasznym mułem.. myślę, że takie 2.0 podpasowałby by mi na jakiś okres czasu.. ale jak spalanie jest takie jak w tym 2.4 to nie wiem czy mi sie opłaca brać 2.0 więc pytanie panowie.. brać czy nie brać czy szukać coś w VW, BMW, Audi??
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 23-08-2008, 09:44   

Mam awersje do VW bo to nawet z nazwy auto dla ludu, BWM - ziomalem nie jestem (takie moje zdanie) Audi na razie mam za malo lat na np. A4 moze za 20 lat pomysle o tej marce. A po drugie taki Lancer ma to czego tym wszystkim autom brakuje wyglad i styl, a takze to ze jest Japonski (produkowany a nie tylko siedziba firmy tam jest).

A jesli chodzi o stany to tez bym byl w rozterce ale zawsze mozna doglebnie sprawdzic auto pod katem jego sprawnosci silnika i fakt moze zamiast 200 tys miec 80 tys ale jesli silnik jest w bardzo dobrej kondycji (trzyma ladnie kompresje spelnia normy spalin) lakier mozna sprawdzic w specjalistycznym zakladzie czy jest orginalny i czy nie byl bity a reszta nie wykazuje organoleptycznie dziwnego dzialania to co moze zaskoczyc w takim aucie?

Krzychu
 
 
Yellow 
Nowy Forumowicz
Antygazownik

Auto: Mitsubishi Lancer 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 16
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 23-08-2008, 09:49   

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4931791
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3477361

Tu są takie dwie na otomoto.. te spalanie 2.0 i 2.4 to prawda? tak samo mniej więcej palą?

[ Dodano: 23-08-2008, 09:54 ]
tylko zastanawia mnie to, że ten drugi bodajże ma 25000tys przejechane.. hehe to juz chyba jakaś ściema.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21937
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-08-2008, 10:02   

Yellow napisał/a:
jakoś nie jestem przekonany do aut ze stanów..
Nie bój się takich aut. Mam Mazdę 626 wyprodukowaną w USA w Detroit i trzyma się bardzo dobrze. Najlepsze jest to, że ma 13 lat i nie ma na niej ani grama rdzy. Wnętrze również dość solidnie wykonane (ogólnie mówi się, że wyroby z USA są nieco tandetne).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.