| [EA2A 2.0 Automat] Jaki gaz zainstalować? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | kriskris [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-08-2008, 21:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | co do spalania przy predkosciach 150-170 wynik 15 litr to uwazam za ok.u mnie tez wychodzi podobnie i tez BRCseq24.srednio w miescie musze mu liczyc 12-13 litr z klima.trasa to ok 10(bez)10,5-11(z klima).pozdro. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-08-2008, 22:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja wlasnie naprawilem Firkowego Galanta 2.0 i na 350 km spalil 28 litrow gazu - uwazam, ze to niezly wynik, bo wczesniej spalal 38 litrow na 200-250 km instalacja II gen. elpigaz
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | krzysio1972   Mitsumaniak
 
 Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
 Pomógł: 11 razy
 Dołączył: 29 Sie 2005
 Posty: 469
 Skąd: Józefów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-08-2008, 09:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | U mnie takie różnice to normalka, przy czym dla innych kierowców   Gal był zepsuty czy instalka? Bo spalanie przed to koszmar, a po moze się okazac koszmarem.
 |  
				| _________________ Krzysio
 Carisma 1.6 GL '96
 Galant 2.5 V6 '97
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-08-2008, 10:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | gal byl zepsuty... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | krzysio1972   Mitsumaniak
 
 Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
 Pomógł: 11 razy
 Dołączył: 29 Sie 2005
 Posty: 469
 Skąd: Józefów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-08-2008, 10:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | a gazownik widzial samochod? bo 8l to malo, mimo, ze dane pewnie z jednego tankowania i nie pisales w jakich warunkach. |  
				| _________________ Krzysio
 Carisma 1.6 GL '96
 Galant 2.5 V6 '97
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-08-2008, 10:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | gazownik nie widzial auta tez mi sie to malo wydaje - ale i warunki jazdy (trasa glownie choc nie tylko i czasem przelaczanie na Pb, bo wolne obroty kuleja) moga wskazywac, ze jest to nawet prawdziwe
 
 mam to auto jeszcze przez jakis czas, wiec bede sie przygladal spalaniu
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | M4mooT [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-08-2008, 09:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | no dobra ale to ile wydaliscie na swoja instalke gazu?? bo nikt tu nie pisze o kosztach zadnych poza spalaniem. ile mniej wiecej trzeba dac za instalacje do 2.5 V6?? tak ostatnio liczylem ze pomimo ze malo jezzdze to po jakims rocku by mi sie zwrocilo pewnie ale ta butla z gazem ... jakos nie specjalnie mi sie widzi. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | axg [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-08-2008, 10:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja za swoja instalke sekwencja STAG300 placilem 1750pln, do V6 kosztuje ok 2100pln. Nie wiem czy to prawda ale od nowego roku gaz ma kosztowac 3pln !!!
 Mam nadzieje ze do tego nie dojdzie.
 link
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | junior81   Mitsumaniak
 Adamo
 
  
 Auto: VW POLO 9N 1.4 2003
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 10 Lip 2008
 Posty: 509
 Skąd: Łódź-Polesie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-08-2008, 11:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czy można jakoś sprawdzić czy sonda lambda jest uszkodzona, a i może ktoś ma namiary na jakieś oprogramowanie  i schemat kabla do gala. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kriskris [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-09-2008, 11:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | siema,jak wczesniej pisalem zakladalem gas w CZAKRAMIE na widzewie w lodzi.wiem ze tam tez sprawdzaja i naprawiaja lambdy.podjedz i zapytaj(widze ze jestes z lodzi)albo zadzwon adres i telefon znajdziesz bez problemow w necie.pozdro. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | win_p   Forumowicz
 PREZES
 
  
 Auto: Galant 2.0 16v 1997r automat
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 18 Maj 2008
 Posty: 158
 Skąd: Wroclaw
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-09-2008, 21:41 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Krzyzak napisał/a: |  	  | ja wlasnie naprawilem Firkowego Galanta 2.0 i na 350 km spalil 28 litrow gazu - uwazam, ze to niezly wynik, bo wczesniej spalal 38 litrow na 200-250 km instalacja II gen. elpigaz
 | 
 moj terz tyle pali co ten naprawiany przed naprawa
 
  	  | Krzyzak napisał/a: |  	  | gal byl zepsuty... | 
 jesli mozesz powiedz dokladniej co to bylo?
 a i czy tan opisywany przez ciebie to automat czy manual?
 
 [ Dodano: 03-09-2008, 22:46 ]
 a wracajac do tematu stag 300 jest OK listwa valtek zolta i reduktor zavoli - jak narazie bezawaryjnie od zalozenia
 brc ponoc ciezko wyregulowac i nie w kazdym zakladzie maja don oprogramowanie
 |  
				| _________________ Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-09-2008, 22:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | padal czujnik walka rozrzadu to manual
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | win_p   Forumowicz
 PREZES
 
  
 Auto: Galant 2.0 16v 1997r automat
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 18 Maj 2008
 Posty: 158
 Skąd: Wroclaw
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-09-2008, 09:10 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Krzyzak napisał/a: |  	  | padal czujnik walka rozrzadu | 
 rozumiem ze w automacie silnik jest taki sam wiec tez mam ten czujnik i to moze on siedzi? czy na diagnostyce moga to jakos sprawdzic - podlanczajac kompa i jaki to koszt naprawy (wymiany) tego czujnika.
 |  
				| _________________ Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-09-2008, 11:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | sprawa prosta - jak po 5 sek. od odpalenia silnik gasnie nagle i zapala sie kontrolka CE, to jest ten czujnik ECU tez pokazuje jego blad
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcino   Mitsumaniak
 Góral niskopienny
 
  
 Auto: Galant 2.5 V6 97r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 68 razy
 Dołączył: 02 Cze 2005
 Posty: 10813
 Skąd: okolice Tczewa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-09-2008, 21:35 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | axg napisał/a: |  	  | Ja za swoja instalke sekwencja STAG300 placilem 1750pln, do V6 kosztuje ok 2100pln. Nie wiem czy to prawda ale od nowego roku gaz ma kosztowac 3pln !!!
 Mam nadzieje ze do tego nie dojdzie.
 link
 | 
 
 Ja nie wiem gdzie ty to zakładałeś ale stag do V6 wychodzi około 3.200 do 3600, ja sam zapłaciłem 3.400 2 lata temu,  do 4 cylindrów sekwencja kosztuje okło 2.500 PLN
 POzdrawiam
 |  
				| _________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 był - 2011 - 2019    - Pug 307sw
 była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
   
 "A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
   Czyli w tym przypadku 6a13
  " by tomchuck 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |