Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C5xA] witam swap colta..
Autor Wiadomość
karol220588 
Nowy Forumowicz


Auto: 2.0 16v 160 KM
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 29
Skąd: błonie
Wysłany: 25-08-2008, 22:57   [C5xA] witam swap colta..

mam silnik komplenty z eclipsa 2.0 16v 150 KM z cala wiazka ,komputerem i oprzyzadowaniem . :biggrin:

planuje wsadzic to do colta C50 lub CA0 tylko potrzebuje kilku informacji takich jak :)

czy mocowania pasuja - ?
połosiki beda te same - ?
pewnie trzeba bedzie zawieszenie utwardzic z przodu
Ostatnio zmieniony przez 13-05-2009, 22:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2008, 23:13   

Ekspertem od swapów nie jestem,ale moim zdaniem półoski nie beda takie same,mozesz nie zmiescic 2.0 do Colta,buda bedzie wymagała usztywnienia.Ogólnie rzezba w g.....
 
 
karol220588 
Nowy Forumowicz


Auto: 2.0 16v 160 KM
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 29
Skąd: błonie
Wysłany: 25-08-2008, 23:28   

hym wesjsc to wejdzie na 100 % alew tak patrzylem ze mocowania sa takie same moze ktos wie cos wiecej
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 25-08-2008, 23:38   

swap do ca0 odpada; slowa klucZowe jtjery I pomarancZowy trup.
w c50 silnik z tego co wiem pasuje.\
zmiana hamow I ZAWIASU JEST NIEZBEDNA!
ZABwa przednia Ale pracochlonna tomek ma juz dosc dlugo c58 z 2.0
na minus tego silnika to jego masa sporo zmieni w prowadzeniu auta.
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
Rado
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2008, 23:39   

na form jest uzytkownik ktory jezdzi coltem c50 z 4g63 z eclipsa 1g, tak wiec jest to mozliwe, kwestia tylko ilosci energii potrzebna do dokonania tego
 
 
karol220588 
Nowy Forumowicz


Auto: 2.0 16v 160 KM
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 29
Skąd: błonie
Wysłany: 26-08-2008, 00:12   

no to zajbiscie ciekawe skad jest swap moze ruszy szybciej niz myslalem ..

jaki ma oni nik ?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-08-2008, 00:15   

karol220588 napisał/a:
jaki ma oni nik ?
Tomasz82
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-08-2008, 01:13   

czarnuch23 napisał/a:
ZABwa przednia Ale pracochlonna tomek ma juz dosc dlugo c58 z 2.0
na minus tego silnika to jego masa sporo zmieni w prowadzeniu auta.

Masa silnika jest właściwie identyczna. Tzn silników 4G61 4G67 i 4G63 a więc 1.6, 1.8 i 2.0.
Jeżeli C5xA to C53A lub C58A oba GTI. Oba mają takie same hamulce i zawieszenia. Wystarczające do mocy silnika z Eclipse.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
karol220588 
Nowy Forumowicz


Auto: 2.0 16v 160 KM
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 29
Skąd: błonie
Wysłany: 26-08-2008, 10:49   

czyli lepiej kuic bude od colta 1.6 lub 1.8 wystarczy przelozyc wtedy sam silnik wiazke i kompa + kilka drobiazgow (to poduszki tez beda z tego 1.6 lub 1.8 pasowaly???) .

a od 1.3 polosie,zawieszenie dochodzi.




a CAo dlaczego odpada co tam niepasuje??
 
 
Rado
[Usunięty]

Wysłany: 26-08-2008, 17:58   

mysle ze w CA0 tez podejdzie, tyle ze najlepiej gti, nie znam nikogo kto by widzial nawet takie cudo, ale to nie przeszkadza zeby twoj byl pierwszy ;)
 
 
Kurt
[Usunięty]

Wysłany: 26-08-2008, 20:40   

a swap z carismy 1,8GTI do colta CJ0, ktos juz takie cudo robil?? silnik i skrzynia wejda?? Lapy sa te same czy trzeba rzeźbic?? :?:
 
 
karol220588 
Nowy Forumowicz


Auto: 2.0 16v 160 KM
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 29
Skąd: błonie
Wysłany: 26-08-2008, 20:53   

zeby mi napisal ze co ca0 wejdzie silnik bez przerabiania lap to kupuje odrazu a a c50 trzeba szukac w miare zeby nie byl tak zniszczony i zardziewialy
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 26-08-2008, 22:32   

Do CA0 nie wchodza silniki 4g63 sprawdzone.
Trzeba spawac lapy co wcale nie jest latwe (przyklad colta udanego po swapie- urywalo polosie bo silnik nie byl wspolosiowo)
przyklad 2 to pomaranczowy trup w ktorym wszytko bylo spwawne nieudolnie i silnik wyrywal lapy z budy,
Ciecie i spawanie karoseri to jedno a ciecie i spawanie nosnej konstrukcji auta to 2.
Zakladajac ze wyspawasz sobie lapy, silnik ci sie jakos zmiesci miedzy podluznicami (podobno teoretycznie sie da- jak to jest w praktyce?)
Ja nie chcial bym siedziec w samochodzie o mocy 150km ktory byl ciety i spawany z przodu.
Pozatym silniki 4g92-4g93 sa mniejszymi i lzejszymi jednostkami od 4g63.
Niestety z zalem musze stwierdzic za jednym z mechanikow (guru) ze te jednostki byly projektowane na odwal- tanie niezbyt mocne - takie zrobione przez ksiegowych....


Efekt w ca0 bedzie taki jak juz jakism sposobem upchniesz silnik bedziesz musial zmienic hamulce bo seryjne GTi nie podolaja (opinia uzytkownika GTi ze sa za slabe do 140koni)
Silnik jest ciezszy srodek ciezkosci auta sie zmieni, buda GLXi nie ma z tylu drazka stabilizujacego a GTi jest ciezko zdobyc* czyli zawias tez modyfikacja bo bedzie zamiatal tylem w zakretach.

Byly takie colty i sa gdzies dalej ale na codzien ciezkie do jazdy.
Wyjasniajac pisze tu o silnikach 4g63 z turbina bo te byly montowane przez fanatykow mocy.
Mi by sie nie chcialo wolnossacego montowac do ca0- tyle zachodu dla 10 koni lepiej polowac na GTi....
C50 jest mniej roboty i samochod lepiej to zniesie, dla mnie wyjscie jest proste.
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
karol220588 
Nowy Forumowicz


Auto: 2.0 16v 160 KM
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 29
Skąd: błonie
Wysłany: 27-08-2008, 09:05   

NO ZAOBCZYMY JAK TO BEDZIE ktora buda trafi sie pierwsza .

dzis jade wycinanac z dawcy mocowania stare moze sie przydadza i jeszcze kilka innych rzecz sobie wezme :P


moze ktos ma na sprZedanie bude jakas z padnietym silnikiem lub bez ?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-08-2008, 10:42   

jest temat - kolejne GTI NA TAPECIE - zamiescilem tam ogloszenie z Holandii o C58A
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.