Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9DI-D] Jak wyciągnąć zegary
Autor Wiadomość
herflik95 
Forumowicz
Piotr


Auto: Skoda Octavia II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 254
Skąd: Dzierzkowice
  Wysłany: 26-08-2008, 08:44   [Cari 1.9DI-D] Jak wyciągnąć zegary

Wiatm a wiec moje prognozowanie bylo trafne. Nie zapaliła sie kontrolka rezerwy :evil: w skutek czego oczywiscie zbrakło On w zbiorniku i wczoraj dojeżdzając do domu zapaliła sie kontrolka komputera :butthead: poczym samochód zgasł i odmówił wspólpracy. I teraz jak sie dostać do kontrolek, napewno trzeba zdemontować zegary. Czy ktoś posiada opis lub zdjęcia jak to zrobić???

Oczywiście za pomoc w rozwiazaniu problemu beda +(punkciki)
 
 
 
siwek 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 3382
Skąd: Kozłów Biskupi
Wysłany: 26-08-2008, 08:54   

http://www.carisma-club.r...&CODE=02&qid=19
tu masz strone ze zdjeciami

wystarczy poodkręcać śróbki i dostać sie do liczników i tylko je wyciągnąć, one juz nie sa przykręcone
_________________
"Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 26-08-2008, 09:02   

U mnie w galerii miska też jest trochę fotek z demontażu zegarów przy okazji zakładania srebrnych obwódek.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
herflik95 
Forumowicz
Piotr


Auto: Skoda Octavia II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 254
Skąd: Dzierzkowice
Wysłany: 26-08-2008, 09:02   

siwek, :prayer: :partyman:

[ Dodano: 26-08-2008, 09:02 ]
saphire, :prayer: :partyman:

[ Dodano: 26-08-2008, 09:04 ]
jaszcze pytanko czy do zegarów dochodzą kostki czy też linka???
_________________
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 26-08-2008, 09:09   

Do elektronicznych zegarów takich jak w GDI z kompem i wyświetlaczem nie ma żadnej linki. Do innych z mechanicznym licznikiem to nie wiem.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
herflik95 
Forumowicz
Piotr


Auto: Skoda Octavia II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 254
Skąd: Dzierzkowice
Wysłany: 26-08-2008, 09:18   

saphire, chodzi ci o ten wyświetlacz co jest w środkowej konsoli???
_________________
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 26-08-2008, 09:30   

Chodzi o wyświetlacz który jest na zegarach między obrotomierzem a prędkościomierzem.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 26-08-2008, 09:30   

obojetnie jakie zegary to i tak sie je wyciaga i nic nie jest do nich na stale przyczepione
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Tomashi 
Forumowicz


Auto: Cari DI-D 102 KM '01 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 391
Skąd: R.Śl.
Wysłany: 26-08-2008, 09:41   

W takich przypadkach dziwi mnie jedno:
PO JAKIE LICHO JEŹDZIĆ DO OSTATNIEJ KROPLI??? :roll:
Osobiście nigdy nie czekam do rezerwy - wskazówka schodzi na ostatnią kreskę i marsz na stacje 8)
_________________
*** porzuciłem Niemca dla euro-Japończyka :D ***
...i wróciłem znów do Niemca ;)
 
 
herflik95 
Forumowicz
Piotr


Auto: Skoda Octavia II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 254
Skąd: Dzierzkowice
Wysłany: 26-08-2008, 09:50   

Tomashi napisał/a:
W takich przypadkach dziwi mnie jedno:
PO JAKIE LICHO JEŹDZIĆ DO OSTATNIEJ KROPLI??? :roll:
Osobiście nigdy nie czekam do rezerwy - wskazówka schodzi na ostatnią kreskę i marsz na stacje 8)


właśnie chodzi o to ze wskaźnik był na 0 i pojechałem puźniej na stacje i do pełna weszło 55l a powinno 60l
 
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-08-2008, 09:59   

Przecież został podany link do FAQ. Na tym zdjęciu widać lejek naprowadzający linkę. Mitsu od wielu lat stosuje łączówki i bagnet do linki, po odkręceniu licznika licznik wysuwa się po pociągnięciu.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 26-08-2008, 10:08   

Po pierwsze wskazówka na zero to jeszcze z 10l masz w baku a dopiero jak się zaświeci rezerwa to pewnie koło 7l

Po drugie zegary elektroniczne z tyłu wyglądają tak:

_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
herflik95 
Forumowicz
Piotr


Auto: Skoda Octavia II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 254
Skąd: Dzierzkowice
Wysłany: 26-08-2008, 10:14   

to nie wiem dlaczego skaczło się ON jak wskaźnik był na 0 jak wskaźnik powinien zejsc ponizej 0. dodam ze po wczorajszym tankowaniu do pełna wskażnik wychylił się nieznacznie za 1. Oczym to moze świadczyć, czyżby źle wyskalowany wskaźnik???
_________________
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 26-08-2008, 10:18   

Wszystko w normie. Tak jest że wlany do odbicia jest ciut powyżej 1. pamiętaj ze jak masz już wskaźnik na 0 to przy bujaniu auta lub na zakrętach paliwo w baku się przelewa więc i pompa może zassać powietrze lub syf z baku, poprzerywać, zatkać coś itp. dlatego nie jest wskazane jeździć do rezerwy.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
herflik95 
Forumowicz
Piotr


Auto: Skoda Octavia II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 254
Skąd: Dzierzkowice
Wysłany: 26-08-2008, 10:24   

Ok czyli przed 0 bede sie tankował, a czemu mogła zaświecić sie ta kontrolka od komputera??? będąc wczoraj tankować kupiłem filtr paliwa i powietrza ten 2 nie wygladał już zaciekawie. Czy przez to mogła sie zaświecić ta kontrolka.
I jeszcze czy przy wyjmowaniu zegarów trzeba odłączyć akum???
I jeszcze jak skasować dystans który pojkazuje komp ze moge tyle i tyle przejechać bo teraz pokazuje 759km i nie moge tego skasować - wczoraj próbowałem ale mi to nie wyszło
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.