| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| Galant -klasy i segmenty |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | pompec   Mitsumaniak
 misiu-maniak
 
  
 Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 26 Gru 2007
 Posty: 698
 Skąd: Warszawa [WF]
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-09-2008, 13:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | źródło: Auto Świat http://www.auto-swiat.pl/...ru,Artykul-4056 	  | Cytat: |  	  | Zanim doszło do europejskiej prezentacji Carismy w 1995 roku, rolę auta klasy średniej w ofercie Mitsubishi pełnił Galant. Kilkanaście miesięcy po debiucie nowego modelu nowy, większy Galant rozpoczął konkurowanie w klasie wyższej. Carismę przeznaczono do rywalizacji z Laguną, Passatem, Mondeo i innymi popularnymi modelami. | 
 |  
				| _________________ Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Robson86   Forumowicz
 Life is a Race
 
  
 Auto: Carisma GDI Elegance
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 216 razy
 Dołączył: 13 Sie 2006
 Posty: 4858
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-09-2008, 14:28 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Juiceman napisał/a: |  	  | Mówcie co chcecie Cari to KLASA C (mimo wymiarów), | 
 jak dla mnie to jeden z mniejszych samochodow klasy sredniej
   ...nastepny temat rzeka...
   Pozdroo
 |  
				| _________________ Robson- Kielce
 Mitsubishi Carisma GDI Elegance
 -00149/KMM -
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | cuuube [Usunięty]
 
 
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |