Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
21-02-2007, 17:07
lancer '91 1,8 GTi 16V
Autor Wiadomość
tadi68
[Usunięty]

  Wysłany: 01-04-2006, 22:06   lancer '91 1,8 GTi 16V

Witam i pozdrawiam wszystkich mitsumaniaków. Od jakiegoś czasu posiadam lancera' 91 i dziś ni stąd ni z owąd silnik odmówił współpracy nic nie stukało, nie pukało i poprostu zgasł. Podczas próby ponownego uruchomienia wszystko się kręci ale zdecydowanie za lekko tak jakby były wykręcone świece. Czy możliwe jest że diabli wzięli po cichu pasek rozrządu??? Jeśli tak to czy mogły powstać jakieś poważniejsze szkody czy sprawę załatwi wymiana paska i ustawienie rozrządu? Jeśli ktoś posiada to byłbym wdzięczny za instrukcję do takiego silnika.
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 01-04-2006, 22:13   

dokładnie jak napisałeś najprawdopodobniej wywaliło Ci pasek
szkody tak czy inaczej nie skonczą sie na wymianie paska
w najlepszym wypadku kilka zaworów pogietych
w najgorszym cała głowica do roboty + nie wiadomo co z dołem
tak czy inaczej czeka Cie ściaganie głowicy i kilka "zdrowasiek" co by szkody nie były za duze...
szczerze wspolczuje :(
Ostatnio zmieniony przez kochajj 01-04-2006, 22:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-04-2006, 09:33   

Żeby zdjąć górną obudowę rozrządu wystarczy 3 śrubki wykręcić i będzie widać czy pasek jeszcze istnieje.
Jak jest, to na 99% kondensatory w ECU do wymiany. Jak już za późno, to całe ECU.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.