 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 21-02-2007, 17:07 |
lancer '91 1,8 GTi 16V |
Autor |
Wiadomość |
tadi68 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-04-2006, 22:06 lancer '91 1,8 GTi 16V
|
|
|
Witam i pozdrawiam wszystkich mitsumaniaków. Od jakiegoś czasu posiadam lancera' 91 i dziś ni stąd ni z owąd silnik odmówił współpracy nic nie stukało, nie pukało i poprostu zgasł. Podczas próby ponownego uruchomienia wszystko się kręci ale zdecydowanie za lekko tak jakby były wykręcone świece. Czy możliwe jest że diabli wzięli po cichu pasek rozrządu??? Jeśli tak to czy mogły powstać jakieś poważniejsze szkody czy sprawę załatwi wymiana paska i ustawienie rozrządu? Jeśli ktoś posiada to byłbym wdzięczny za instrukcję do takiego silnika. |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 01-04-2006, 22:13
|
|
|
dokładnie jak napisałeś najprawdopodobniej wywaliło Ci pasek
szkody tak czy inaczej nie skonczą sie na wymianie paska
w najlepszym wypadku kilka zaworów pogietych
w najgorszym cała głowica do roboty + nie wiadomo co z dołem
tak czy inaczej czeka Cie ściaganie głowicy i kilka "zdrowasiek" co by szkody nie były za duze...
szczerze wspolczuje |
Ostatnio zmieniony przez kochajj 01-04-2006, 22:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-04-2006, 09:33
|
|
|
Żeby zdjąć górną obudowę rozrządu wystarczy 3 śrubki wykręcić i będzie widać czy pasek jeszcze istnieje.
Jak jest, to na 99% kondensatory w ECU do wymiany. Jak już za późno, to całe ECU. |
|
|
|
 |
|
|