 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] Nie łączy sie z kompem |
Autor |
Wiadomość |
ufi [Usunięty]
|
Wysłany: 25-02-2008, 23:18
|
|
|
Kubek, termometr i grzałka |
|
|
|
 |
adikubi
Nowy Forumowicz
Auto: colt glxi 1.6 16v 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 7 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 05-09-2008, 17:46
|
|
|
londolut napisał/a: | Zrób sobie diodę na kablach (12V) i podepnij się pod gniazdo serwisowe. Jest z lewej strony pod plastikami z obudowy kierownicy, obok skrzynki z bezpiecznikami (to białe na foto)
[url=http://images3.fotos...d6m.jpg]Obrazek[/URL]
Są tam dwa piny. Górny jest minusem a dolny plusem (może nie być minusa, weź wtedy masę z zapalniczki) lub jeśli masz gniazdo OBDII (wygląda jak port z drukarki) zewrzyj ze sobą piny 1 i 4 (są opisane na gniazdku). Jak dobrze podepniesz to dioda będzie migała po przekręceniu kluczyka w pozycję ACC: długi sygnał - 10 (dziesięć), krótki sygnał 1 (jeden). Błędy mają zawsze postać dziesiątki i jedności np.: 11, 14, 41. Dioda będzie migać tak |.|....||||. i pętla i od początku to samo.
Jak zrobisz diagnozę to daj znać co wyszło Później podziałamy dalej |
Witam wszystkich jestem nowym posiadaczem colta 1.6 16v 4WD i swiecila sie kontrolka check jak juz przeczytałem odłączyłem kleme z akumulatora i zgasła lecz zapala sie na wolnych na gazie .
Prosił bym o tabele kodów usterek aby zobaczyć co wyrzuca
Dzieki |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 05-09-2008, 18:22
|
|
|
adikubi napisał/a: | odłączyłem kleme z akumulatora i zgasła lecz zapala sie na wolnych na gazie . | Ten błąd spowodowany jest błędem wtrysków. Gazownicy zastosowali zły emulator i teraz świeci CE. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
|
|