 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
falujące obroty |
Autor |
Wiadomość |
kozuch2
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 Gdi LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 142 Skąd: Kostrzyn nad Odrą
|
Wysłany: 08-09-2008, 12:35 falujące obroty
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczów
jestem tu nowy wiec wypada sie przywitać.
Słuchajcie koledzy forum juz ładnie przwertwałem ale lipa jak narazie, obroty mi falują na jałowym, jesli chodzi o prepustnice i krokowy to są profesjonalnie wyczyszczone,jak byłem u mechanika to powiedział ze przepustnica chyba do wymiany ale nie był szczególnie jakos pewny.Przeprowadziłem juz nauke obrotów i ładny kawałek przejechałem,problem nadal istnieje,u siebie w autku powymieniałem rozrzad,filtr pow i swiece (IZFR6B oczywiscie), tamte były całe osmolone, rura wydechowa tez jakos sadza pokryta.juz nie wiem co tam dalej mozna poradzic, aha zapomniałem dodac ze tak sie dzieje tylko na jałowym,auto nie szarpie, nie muli sie wszystko git, Jak mozecie to pomozcie , pozdrwiam serdecznie |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 08-09-2008, 14:01
|
|
|
Rura zawsze będzie okopcona, taki jest efekt spalania w tym silniku. Co do przepustnicy jeśli była by uszkodzona to wiem że Bartek zajmował się regeneracją i ludzie byli zadowoleni z jego pracy. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
kozuch2
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 Gdi LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 142 Skąd: Kostrzyn nad Odrą
|
Wysłany: 09-09-2008, 16:32
|
|
|
odebrałem dzisiaj samochod od mechanika i powiedział ze silnik krokowy jest walniety,trzeba bedzie wymienic, ma ktos moze jakis w dobrym stanie lub kompletną przepustnice wraz z krokowym i czujnikiem połozenia przepustnicy za nie duze pieniadze, pozdrawiam |
|
|
|
 |
wazu
Mitsumaniak
Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 309 Skąd: z Polski
|
|
|
|
 |
orzech [Usunięty]
|
Wysłany: 09-09-2008, 20:38
|
|
|
kozuch2, zadzwon pod ten numer kmpletna przepustnica za 190zl. NOWA HUTA jest na ALEGRO dobrze szukaj. powodzenia 506-741-593
[ Dodano: 09-09-2008, 20:42 ]
kozuch2, http://www.allegro.pl/sea...0&country=1&p=2 tu znajdziesz wszystko. |
|
|
|
 |
kozuch2
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 Gdi LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 142 Skąd: Kostrzyn nad Odrą
|
Wysłany: 10-09-2008, 14:21
|
|
|
Dzieki wielkie
zamówiłem tą za 270 zl, kontakt miły, przepustnica pochodzi z auta o przebiegu 120 tys km wiec powinno byc wstsko oki
odezwe sie po załozeniu czy problem znikł, jescze raz dzieki |
|
|
|
 |
lukaszpl
Mitsumaniak ..::Grim Reaper::..

Auto: Carisma GDI LX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2008 Posty: 178 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 12-09-2008, 00:09
|
|
|
Ja w sobote albo w niedziele zabieram się za czyszczenie, mam nadzieje że wystarczy wyczyścić .
Objaw mam taki że zimny przez jakiś czas chodzi równo (około 1000obr), jak zaczyna łapać temp i spadają obroty to zaczynają delikatnie falować (550-850 tak na oko) ale nie gaśnie.
Napisze jak będzie po czyszczeniu .
Przejechane mam 96t km. |
_________________ Carisma GDI LX '98 125KM - srebrna strzała
Colt GLXi 1.6 16V '95 113KM - biały miś R.I.P.
 |
|
|
|
 |
siwek
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 18 Lis 2007 Posty: 3382 Skąd: Kozłów Biskupi
|
Wysłany: 12-09-2008, 17:15
|
|
|
lukaszpl, nie zapomnij nauczyć obrotów, instrukcje znajdziesz w innych tematach o obrotach |
_________________ "Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 |
|
|
|
 |
kristof
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6+LPG '99(lift)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Sie 2007 Posty: 326 Skąd: Biskupice/Poznań
|
Wysłany: 17-09-2008, 20:41
|
|
|
może pytanie trochę z innej beczki, ale odnośnie obrotomierza wiecie co może być przyczyną tego, że zawiesza on mi się na jakimś poziomie np 1.5k albo pracuje niezgodnie z silnikiem, tzn długo jest przy 1k potem gwałtownie skacze powiedzmy do 3k, no a na postoju spada do 0.
na pewno nie jest to związane z falowaniem obrotów - czyli brudną przepustnicą - i na gazie jak i na benzynie robi mi tak samo, głosuję że gdzieś musi być jakaś luźna wtyczka, tylko nie wiem czy rozbierać zegary i przy nich sprawdzać wtyczki czy też grzebać przy rozruszniku( stamtąd szczytuje obroty, prawda? )
Aha, ale mimo tego czegoś, to autko śmiga jak znalazł..
z góry dzięki za podpowiedź
Pozdrawiam
Krzychu |
_________________ The Linux philosophy is 'Laugh in the face of danger'. Oops. Wrong One. 'Do it yourself'. Yes, that's it. |
|
|
|
 |
kozuch2
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 Gdi LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 142 Skąd: Kostrzyn nad Odrą
|
Wysłany: 21-09-2008, 11:41
|
|
|
witam, juz wstawiłem ta przepustn ice,jaknarazie to samochod ani razu nie zgasł, jak to sie wczesniej zdarzało na zimnym silniku, obroty praktycznie nie pływają, czasami lecą tak z 750-900,gajnie by było jak by wogole nie pływały,samochod uczyłem obrotów i moze sam sie wyrobi jak pojezdze,dzieki za doradztwo, pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|