Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3]Montaż centralnego zamka
Autor Wiadomość
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 30-06-2008, 18:08   

Hugo napisał/a:
adamovicius napisał/a:
Nie znalazlem nigdzie tego peszla
Owiń kable taśmą izolacyjną.
Albo zajedź do Castroamy/OBI/Praktikera :)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 30-06-2008, 18:22   

adamovicius napisał/a:
jutro cisne po przewod i tzw peszel,czyli rurke na kable i ciagne + z aku.


adamovicius napisał/a:
Nie znalazlem nigdzie tego peszla


Moim zdaniem to kiepski pomysł żeby ciągnąć "+" do alarmu aż z aku. Po pierwsze po co skoro znajdziesz taki pod deską. Po drugie wystarczy zdjąć go z klemy i wszystko przestanie wyć i błyskać i jak nie ma odcięcia zapłonu w alarmie to i odjechać będzie można.

adamovicius napisał/a:
A po drugie to dzisiaj odpalam Colta i obroty wskakuja na 1500.


A po rozgrzaniu nie opadają na normalne?
Może się ECU zrestartowało.
Spróbuj odłączyć klemę na 30sek i nauczyć od nowa.
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 30-06-2008, 18:23   

Dobra panowie zamek zrobiony.Peszel zdobylem.Tylko te oborty mnie niepokoja.Na cieplym silniku podregulowalem i jest dobrze,ale teraz zapalilem na zimnym i najpierw zgasl,a pozniej obroty skakaly 600-1500 i po 2 minutach sie uspokoilo.
Zdjecia silownikow ,ktos tam chcial :D




josie
To nie alarm tylko sam zamek,ale to juz zrobione.
Teraz prosze cie o pomoc w sprawie tego zwarcia a wiem ze sie znasz :D
No i wlasnie resetowalem nawet celowo ECU i po kilku minutach sie uspokoilo ,czyli moze sie uczy jak mowisz.Bede informowal dalej.Sprawdze wieczorem jak wystygnie silnik.
 
 
kocur 
Mitsumaniak


Auto: Colt CA0 1.3, Eclipse 2G GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 62
Skąd: Gorlice
Wysłany: 01-07-2008, 08:54   

Panowie, niczego nie podpina się bezpośrednio do aku (oprócz rozrusznika:P), obwód musi być zawsze zabezpieczony w bezpiecznik i mam nadzieje ze na kabelkach od centralnego takowy się znajduje. Każda elektronika jest zawodna i spać bym nie mógł wiedząc, że przez coś takiego mogę sfajczyć sobie samochód. Wystarczy wziąć miernik i poszukać albo podpiąć się pod bezpieczniki jak ludzie nakazują, bo od tego tam one są.
_________________

 
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 01-07-2008, 09:35   

Bezpiecznik jest zalozony.
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 02-08-2008, 15:08   

josie napisał/a:
Moim zdaniem to kiepski pomysł żeby ciągnąć "+" do alarmu aż z aku. Po pierwsze po co skoro znajdziesz taki pod deską. Po drugie wystarczy zdjąć go z klemy i wszystko przestanie wyć i błyskać i jak nie ma odcięcia zapłonu w alarmie to i odjechać będzie można.


a moim zdaniem jest sens bo rownie dobrze mozna kleme z akumulatora zdjac i nawet jak go w innym miejscu podepnie to po alarmie :P W kazdym badz razie kto dzis kradnie takie samochody i jak ja bym zakladal sobie alarm to tylko dlatego zebym slyszal jak ktos mi radio kradnie :P
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 02-08-2008, 19:43   

Ale ja założyłem tylko centralny zamek bez alarmu :D
 
 
intruz86
[Usunięty]

Wysłany: 21-08-2008, 21:21   

no ja bede niedługo zakładał i mam nadzieje że pójdzie bez problemu. Tylko mam takie pytanie. Czy taki najtańszy centralny zamek z pilotem na allegro http://www.allegro.pl/ite...talowy_hit.html pasuje do maszej fury??
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 21-08-2008, 21:29   

Moje siłowniki wyglądaja tak samo.Troche wyżej na zdjeciach masz pokazane jak zamontowac.Inaczej nawet nie kombinuj bo nic nie wymyslisz :D Może bedziesz potrzebował troche przewodów bo moje były za krótkie żeby doszły do drugich drzwi.
 
 
intruz86
[Usunięty]

Wysłany: 21-08-2008, 22:58   

aha. dzięki. czyli ogólnie moge to kupić i będzie wszystko grało:)??!!
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 22-08-2008, 08:18   

A czemu ma nie grac :D
 
 
intruz86
[Usunięty]

Wysłany: 15-09-2008, 09:49   

jolly69 napisał/a:
W kierunki bardzo łatwo się podpiąć od przełącznika awaryjnych. Z tego co pamiętam to podpinasz się pod dwa przewody na górze, patrząc z pozycji kierowcy dwa od prawej.

A byś mógł sprawdzić żebym wiedział na 100%

[ Dodano: 15-09-2008, 12:45 ]
mam problem z zamocowaniu siłowników w colcie. Kto mi pomoże?? Na tych zdjęciach nie widać gdzie są umocowane
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 15-09-2008, 21:49   

No prosze cie jakto nie widac.Na pierwszym jest pokazane w jakiej pozycji sa ,a na nastepnych zdjeciach juz nie widac bo sa zamontowane wewnatrz drzwi.Miejsce tez łatwo skojarzyc bo widac gdzie jest klamka i cięgła do zamka.Jak masz takie siłowniki to własnie tak trzeba zamontowac.To jest opatentowany przeze mnie sposób :D
 
 
intruz86
[Usunięty]

Wysłany: 16-09-2008, 02:26   

już zamontowałem ale w innym miejscu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.