Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zamulony
Autor Wiadomość
b00mba
[Usunięty]

Wysłany: 18-09-2008, 23:04   zamulony

Panowie licze na waszą pomoc bo ja juz nie wiem co z moim galem.... otóz całkiem niedawno jadąc na trasie poczułem ze nie moge wykręcic mojego gala na wyższe obroty niz 3.5 tys bo stawał odrazu( przydyszało go i pbroty tracil) wiec pojechalem do takich panów co to niby sie znają. Zdjeli filtr powietrza przedmuchali i miedzy filtrem a przepływomierzem była jakas dziwna dektóra zatykająca wlot powietrza(ta dektora przypominała jakis jeszcze jeden filtr tyle ze to juz bylo w kawałkach i zatykało całą dzióre) więc to wyjeli... noi teraz ładnie mój gal wykręca sie na obroty nawet na czerwone wejdzie. tylko od 0-100km/h bede miał około 1.5min i nawet nie wiem czy pojedzie setke. Całkowicie stracił moc. Na benzynie i na lpg podobnie sie zachowuje. Mam gala z 92roku z silnikiem 1.8 4g32 8 zaworów. i co teraz? to wina tej dektórki?
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-09-2008, 09:49   

Oj to wydaje mi się, że po prostu miałeś strzał w dolot i przepływomierz masz do wymiany...
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 20-09-2008, 07:25   

Spróbuj sobie zresetować kompa, u mnie po pomogło, bo tez miałem takie objawy że powyżej 3 ts drżał, szarpał, strzelał lekko i nie jechał.
_________________

 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 20-09-2008, 10:06   

Stawiam na przepływkę też ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11181
Skąd: Radomsko
Wysłany: 21-09-2008, 12:44   

[quote="Maretzky85"]Stawiam na przepływkę też ;) [quote]


Odłączyć wtyczkę.Wtedy będzie pracował w trybie awaryjnym.

:)
 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 21-09-2008, 16:58   

jacek11 napisał/a:
Odłączyć wtyczkę.Wtedy będzie pracował w trybie awaryjnym.
:? albo i wcale
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 22-09-2008, 18:43   

bez przepływomierza powinien pracowac, mój pracował, tyle, że nie wychodziło mu to za dobrze...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
michu_872 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 342
Skąd: Fałkowo k. Gniezna
Wysłany: 28-09-2008, 13:31   

co do przepływki to mój gti ten co mam go od dawna działa bez ( nie tak jak powinien), ale ten co go kupiłem nie dawno ni diabłą nie chce ruszyć - gaśnie od razu (wiec albo coś jeszcze mam popsute albo ten typ tak ma:P)
_________________
Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
BMW E36 - "Brzydula"
 
 
Goszu
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2008, 23:38   

mój z odłączoną przepływką działa, ale muli
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.