Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] czy jest jakas regulacja sprzęgła?
Autor Wiadomość
kelo2
[Usunięty]

Wysłany: 23-09-2008, 16:25   [Cari 1.8 GDI] czy jest jakas regulacja sprzęgła?

kupilem i mam problem bo sprzeglo bierze dopiero w polowie skoku a do tej pory jezdzilem samochodami ktore braly blizej podlogi
jest jakas regulacja?

oprocz tego potrzebuje lewa tylna zatyczke[tej odkrecanej gdzie montuje się bagaznik dachowy] od listwy dachowej
mozna to gdzies kupic?
na allegro sprzedaja kompletne listwy

szukam tez schematu instalacji radiowej bo mam obcieta wtyczke i niewiem jak podlaczyc radio
 
 
MotyF 
Forumowicz


Auto: cari 1,8 gdi Ls HB 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 147
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 23-09-2008, 17:25   

Zatyczek szukałbym na szrocie lub u kogoś, kto ma miśki na części-jak chcesz na PW dam Ci taki numer.
Co do elektryki, poczytaj na tym forum masz schemat elektryki http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3448

Co do sprzęgła-niestety nie wiem (jeszcze).
_________________
symbianforum.pl....bo symbian to pasja, a teraz cari to też pasja ...
 
 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 23-09-2008, 18:58   

też jeszcze nie wiem jak w Cari ale jak miałem Colt-a to nad pedałem była śruba do regulacji
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
kris80 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 16V (GLS) 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 727
Skąd: Świdnik
Wysłany: 23-09-2008, 20:38   

Witam, oczywiscie pod pedałem jest śruba do regulacji sprzęgła, nie ma z tym problemu.
_________________
Tylko Mitsu
 
 
 
kelo2
[Usunięty]

Wysłany: 23-09-2008, 21:12   

ok dzieki
w pierwszej kolejnosci musze poprawic to sprzeglo bo mnie strasznie denerwuje
 
 
Petros 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI LS 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 19
Skąd: Krosno
Wysłany: 24-09-2008, 10:16   

Sprzęgło można regulować w miejscu gdzie linka wchodzi do skrzyni. Macha w górę i szukać po prawej stronie tam gdzie skrzynia.
_________________
1.8 GDI
 
 
 
TESTER 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 224
Skąd: Dęblin
Wysłany: 24-09-2008, 12:11   

Jeśli sprzęgło masz hydrauliczne a mniemam, że tak właśnie jest to śruba regulacyjna jest nad pedałem sprzęgła właśnie. Jednak jeśli wkręcisz ją opuszczając pedał w duł to spowodujesz, że tłoczki pompy sprzęgła przesuną się do przodu co spowoduje iż zatkają one otworki którymi ze zbiorniczka płyn dostaje się do instalacji jak również jego nadmiar odpływa do zbiorniczka. Instalacja działać będzie ale nie będzie płyn uzupełniany. Rozbierałem to niedawno wymieniając tłoczki z racji, że miałem właśnie pedał niżej nie mogłem napełnić instalacji, bo tłoczki zasłaniały otworki napełniający i przelewowy. Tak, że opuszczając musisz uważać by nie opuścić za nisko. Natomiast w miejscu :wink: gdzie linka wchodzi do silnika posiada regulację wyłącznie sprzęgło mechaniczne, ale w GDI chyba takich nie montowali
_________________

 
 
 
Petros 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI LS 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 19
Skąd: Krosno
Wysłany: 24-09-2008, 14:06   

TESTER napisał/a:
Jeśli sprzęgło masz hydrauliczne a mniemam, że tak właśnie jest to śruba regulacyjna jest nad pedałem sprzęgła właśnie. Jednak jeśli wkręcisz ją opuszczając pedał w duł to spowodujesz, że tłoczki pompy sprzęgła przesuną się do przodu co spowoduje iż zatkają one otworki którymi ze zbiorniczka płyn dostaje się do instalacji jak również jego nadmiar odpływa do zbiorniczka. Instalacja działać będzie ale nie będzie płyn uzupełniany. Rozbierałem to niedawno wymieniając tłoczki z racji, że miałem właśnie pedał niżej nie mogłem napełnić instalacji, bo tłoczki zasłaniały otworki napełniający i przelewowy. Tak, że opuszczając musisz uważać by nie opuścić za nisko. Natomiast w miejscu :wink: gdzie linka wchodzi do silnika posiada regulację wyłącznie sprzęgło mechaniczne, ale w GDI chyba takich nie montowali


Tester trochę mnie skołowałeś, bo nie dawno wymieniałem sprzęgło w moim GDI z 98' i mechanik przy mnie właśnie regulował linkę przy wlocie do skrzyni. Z ciekawości muszę to aż sprawdzić.
 
 
 
spooner
[Usunięty]

Wysłany: 24-09-2008, 15:03   

przy okazji zapytam jakie sprzeglo ma DI-D hydrauliczne czy mechaniczne?
 
 
kelo2
[Usunięty]

Wysłany: 24-09-2008, 19:48   

wyregulowalem sruba pod pedalem i jest ok
gorna sluzy do obnizenia samego pedalu a ten byl na wlasciwej wysokosci
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 24-09-2008, 22:18   

musze sprobowac hi hi tej regulacji nad pedałem i Ją znaleźć :)
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 26-09-2008, 19:43   

No to ja już nic nie rozumiem.....
Jak nas początku moich historii z Cari wszedłem na forum i pytałem właśnie czy jest jakaś regulacja bo bierze mi sprzęgło gdzieś 2/3 od podłogi to uzyskałem odpowiedź że takowej regulacji w GDI nie ma :shock:
kelo2, mój pedał jast na właściwej wysokości czyli muszę wyregulować dolną śrubą pod pedałem ?
Chcąc aby brało szybciej tak przynajmniej na 1/3 trzeba wkręcić czy odkręcać ?
 
 
kelo2
[Usunięty]

Wysłany: 26-09-2008, 19:56   

turek61 napisał/a:

kelo2, mój pedał jast na właściwej wysokości czyli muszę wyregulować dolną śrubą pod pedałem ?
Chcąc aby brało szybciej tak przynajmniej na 1/3 trzeba wkręcić czy odkręcać ?


tak dolna
trzeba troche wydluzyc ciegno czyli odkrecic i zakontrowac
 
 
TESTER 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 224
Skąd: Dęblin
Wysłany: 27-09-2008, 12:39   

Obniżenie pedału czy wkręcenie tzw. dolnej śruby, która jest popychaczem zespołu tłoczków powoduje, że owe tłoczki przesuwają się w głąb zasłaniając otwór wlotowy i przelotowy płynu w układzie hydraulicznym sprzęgła.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.