Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] 2.0 DOHC
Autor Wiadomość
piwo8
[Usunięty]

  Wysłany: 25-09-2008, 08:32   [E33A 2.0] 2.0 DOHC

Witam wszystkich klubowiczow, nigdy nie grzebalem ze sprzeglem w moim galu wiec pierwsze wole poradzic sie u nas na forum, wiec problem jest taki ze gdy silnik jest wylaczony moge wbijac biegi na sucho, lecz gdy zapale i wciskam sprzeglo (ktore chodzi jak gabka) nic nie chce wejsc, dopiero jak maxymalnie bardzo mocno podpompuje i docisne pedal do konca bieg ledwo co ale wejdzie, czasami zgrzytnie, mysle ze mam gdzies wyciek plynu ale gdzie co i jak, czego sie pierwsze chwycic, odrazu pisze ze warsztatu nie mam a sumienie mnie nie puszcza dac auta do mechanika bo to zlodzieje ;) .Pozdrawiam i prosze o jakas pomoc :)
 
 
cubus89
[Usunięty]

Wysłany: 25-09-2008, 09:48   

na poczatek sprawdz stan w zbiorniczku, plynu do hydrauliki sprzegla.
 
 
dvl 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2.0 DOHC 91r
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 13
Skąd: kraków
Wysłany: 25-09-2008, 22:03   

mialem ten sam problem. okazało sie za mam przy skrzyni biegów pękniętą obudowe osłonki linki od biegów. wymiana zajmuje godzine. :) Mozesz tez spróbowac regulacji. podnieś gumowa osłone drązka zmiany biegów i spróbuj podregulować. Ale najpierw sprawdz stan w zbiorniczku.....
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11176
Skąd: Radomsko
Wysłany: 27-09-2008, 13:37   

Sprawdż siłownik przy skrzyni biegów.
Jeżeli jest mokry,to znaczy że umarł,i trzeba nowy.
Możliwa jest wymiana uszczelniaczy,ale na długo nie wystarczy.

:)
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-09-2008, 17:17   

Sprawdz jeszcze nad pedałami pompke sprzegła lubi się pocić i wtedy układ się zapowietrza przerabiałem kilka razy , aż wkońcu skończyło sie nową pompką i problem znikł noa pompka to kosz ok. 75 zł w Japaneze . Najpierw spróbuj odpowetrzyć sprzęgło :wink:
 
 
michu_872 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 342
Skąd: Fałkowo k. Gniezna
Wysłany: 28-09-2008, 13:36   

deejay napisał/a:
Najpierw spróbuj odpowetrzyć sprzęgło

dokładnie...
miałem tak samo jak odebrałem mojego od blacharza... oparli się gamonie o ramie od sprzęgła pod spodem i miałem sprzęgło jakieś 5 min od wyjazdu z warsztatu potem nagle znikło :shock: ja tu chce biegi zmieniać a tu zonk... się zapowietrzyło...
mało że blache źle zrobili to jeszcze musiałem włazić pod spód sprzęgło odpowietrzać...
_________________
Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
BMW E36 - "Brzydula"
 
 
Janusz 58 
Mitsumaniak
SIGMA & 3000GT


Auto: mitsubishi sigma 96, 3000GT 92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 79
Skąd: Polska
Wysłany: 28-09-2008, 23:13   dotyczy sprzegla.....skrzyni

Kolego miałem też takie objawy i niestety buła to skrzynia....ponieważ koszt naprawy się nie opłacał więc kupiłem dobra używke i problem znikł ......teraz lata ,aż miło.........tak myślę,że to jednak skrzynia,pozdrawiam
_________________

 
 
piwo8
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2008, 18:26   

cubus89 napisał/a:
na poczatek sprawdz stan w zbiorniczku, plynu do hydrauliki sprzegla.


Dzieki, ;) sory ze dopiero teraz pisze byl ubytek w zbiorniczku, pewnie mi gdzies cieknie lekko, ale tylko dolalem;) nic tam nie bylo napisane to myslalem ze moze to byc tez do zawieszenia, ale jak wszystko posprawdzalem to jednak to bylo sprzeglo,swoja droga synchronizator tez sie powoli kładzie ;) , a tak nawiasem zapytam, nie wie ktos czegos o tych zawieszeniach pneumatycznych? czy da sie to regenerowac i wogole to sa chyba magnetyczne zawieszenia,po to te kabelki do kazdego osobnego z nich.jak ktos cos wie to niech pisze;) pozdrawiam, i dzieki:) :!:
 
 
cubus89
[Usunięty]

Wysłany: 07-11-2008, 21:03   

Milo ze moglem pomoc:) sluchaj ale ty masz galanta z pneumatyka?? rozwin troche ten temat bo nie moge sie polapac:)
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-11-2008, 12:53   

piwo8, jeżeli szukajka nie działa (nie wiem, nie sprawdzałem ostatnio) to zapraszam do działu Galant E3x i starsze - przejdź do ostatnich stron i przejrzyj tematy. Problem z pneumatyką opisany kilkukrotnie. Ogólnie nie do zregenerowania, brak częsci zamiennych.
_________________

 
 
piwo8
[Usunięty]

Wysłany: 09-11-2008, 21:22   

cubus89 napisał/a:
Milo ze moglem pomoc:) sluchaj ale ty masz galanta z pneumatyka?? rozwin troche ten temat bo nie moge sie polapac:)
4

Tak pneumatyczna regulacja wysokosci, i jak sadze magnetyczna regulacja twardosci, nie mialem jeszcze okazji tego rozbierac, ale sadze ze jest to mniej wiecej cos takiego:

Amortyzator magnetyczny - to konstrukcja amortyzatora pozbawiona tradycyjnych zaworków przepływowych. Amortyzator wypełniony jest opatentowanym płynem silikonowym zawierającym mikroskopijne cząsteczki magnetyczne, a na jego tłoczysku osadzona jest cewka elektromagnetyczna. Zmiana prądu przepływającego w uzwojeniach cewki powoduje zmianę własności płynu wypełniającego amortyzator. W zależności od wartości prądu sterującego mniej lub bardziej lepki płyn magnetyczny przepływa szybciej lub wolniej przez kanały tłoczyska. Efekt to możliwość ciągłej zmiany siły tłumienia amortyzatora.

Myslalem o regeneracji ale jeszcze troche pochodzą :) , z tego co widze to sa dosc konkretne amortyzatory, wiec koszta tez raczej takie beda, nie wiem czy to oplacalne, i jeszcze jak kolega serek pisze ze praktycznie nie do zregenerowania to tym bardziej mi sie nie spieszy;) ale pytam bo moze ktos juz sie z tym bawil,

Tak nawiasem, nie chce juz zakladac kolejnego posta, ale jak wyglada sprawa LPG? zamontowalem sekwencje i po przelaczeniu na gaz mi swieci check engine, cos z emulatorem sygnalu (wtryski-komputer) albo go wogole nie ma :rolleyes: jak na to zaradzic, slyszalem ze sie lutuje rezystorki ale gdzie :?: najlepiej jak by ktos mial jakies obrazki ;)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 10-11-2008, 12:00   

piwo8, zadnej 'magnetyki' - tylko proste, zwyczajne mieszki gumowe napelniane powietrzem - do regulacji twardosci
i jeszcze sruba z silniczkiem do regulacji wysokosci
w 2001 mialem okazje sie takim Galantem 'pobawic'
 
 
u157 
Mitsumaniak


Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 344
Skąd: Złotów
Wysłany: 13-11-2008, 21:14   

Na początek zobacz co wyświetli komputer, jeśli będzie błąd wtrysków a silnik chodzi OK, to będzie sprawa emulatora wtrysków. Emulator jest albo częścią składową komputera gazu albo jest dodatkowe pudełko obok.Są tam cztery rezystory 100 i podmienia się je na 50 - 57.
Po wymianie problem kontrolki zakończyłem, nic czerwonego już nie daje po oczach.Temat szczegółowo opisany w temacie o gazie, ale jak coś więcej to pisz. Powodzenia. :occasion5:
 
 
piwo8
[Usunięty]

Wysłany: 20-11-2008, 18:39   

u157 napisał/a:
Na początek zobacz co wyświetli komputer, jeśli będzie błąd wtrysków a silnik chodzi OK, to będzie sprawa emulatora wtrysków. Emulator jest albo częścią składową komputera gazu albo jest dodatkowe pudełko obok.Są tam cztery rezystory 100 i podmienia się je na 50 - 57.
Po wymianie problem kontrolki zakończyłem, nic czerwonego już nie daje po oczach.Temat szczegółowo opisany w temacie o gazie, ale jak coś więcej to pisz. Powodzenia. :occasion5:


Zgadza sie, nie ma problemu z wymiana tych 4 rezystorow, ale szkoda gwarancji na instalacje gazowa wiec dalem to na gwarancje i mi wlozyli dodatkowy emulator, boze co za glupki jak by rok temu nie mogli mi tego odrazu wsadzic gdy mi robili instalke,ale coz... tak sobie rok jezdzilem w trybie awaryjnym ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.