 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E33A 2.0] 2.0 DOHC |
Autor |
Wiadomość |
piwo8 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-09-2008, 08:32 [E33A 2.0] 2.0 DOHC
|
|
|
Witam wszystkich klubowiczow, nigdy nie grzebalem ze sprzeglem w moim galu wiec pierwsze wole poradzic sie u nas na forum, wiec problem jest taki ze gdy silnik jest wylaczony moge wbijac biegi na sucho, lecz gdy zapale i wciskam sprzeglo (ktore chodzi jak gabka) nic nie chce wejsc, dopiero jak maxymalnie bardzo mocno podpompuje i docisne pedal do konca bieg ledwo co ale wejdzie, czasami zgrzytnie, mysle ze mam gdzies wyciek plynu ale gdzie co i jak, czego sie pierwsze chwycic, odrazu pisze ze warsztatu nie mam a sumienie mnie nie puszcza dac auta do mechanika bo to zlodzieje .Pozdrawiam i prosze o jakas pomoc |
|
|
|
 |
cubus89 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-09-2008, 09:48
|
|
|
na poczatek sprawdz stan w zbiorniczku, plynu do hydrauliki sprzegla. |
|
|
|
 |
dvl
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi galant 2.0 DOHC 91r
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 13 Skąd: kraków
|
Wysłany: 25-09-2008, 22:03
|
|
|
mialem ten sam problem. okazało sie za mam przy skrzyni biegów pękniętą obudowe osłonki linki od biegów. wymiana zajmuje godzine. Mozesz tez spróbowac regulacji. podnieś gumowa osłone drązka zmiany biegów i spróbuj podregulować. Ale najpierw sprawdz stan w zbiorniczku..... |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11176 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 27-09-2008, 13:37
|
|
|
Sprawdż siłownik przy skrzyni biegów.
Jeżeli jest mokry,to znaczy że umarł,i trzeba nowy.
Możliwa jest wymiana uszczelniaczy,ale na długo nie wystarczy.
|
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-09-2008, 17:17
|
|
|
Sprawdz jeszcze nad pedałami pompke sprzegła lubi się pocić i wtedy układ się zapowietrza przerabiałem kilka razy , aż wkońcu skończyło sie nową pompką i problem znikł noa pompka to kosz ok. 75 zł w Japaneze . Najpierw spróbuj odpowetrzyć sprzęgło |
|
|
|
 |
michu_872
Mitsumaniak

Auto: Galant E39a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Posty: 342 Skąd: Fałkowo k. Gniezna
|
Wysłany: 28-09-2008, 13:36
|
|
|
deejay napisał/a: | Najpierw spróbuj odpowetrzyć sprzęgło |
dokładnie...
miałem tak samo jak odebrałem mojego od blacharza... oparli się gamonie o ramie od sprzęgła pod spodem i miałem sprzęgło jakieś 5 min od wyjazdu z warsztatu potem nagle znikło ja tu chce biegi zmieniać a tu zonk... się zapowietrzyło...
mało że blache źle zrobili to jeszcze musiałem włazić pod spód sprzęgło odpowietrzać... |
_________________ Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
BMW E36 - "Brzydula"
 |
|
|
|
 |
Janusz 58
Mitsumaniak SIGMA & 3000GT

Auto: mitsubishi sigma 96, 3000GT 92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 79 Skąd: Polska
|
Wysłany: 28-09-2008, 23:13 dotyczy sprzegla.....skrzyni
|
|
|
Kolego miałem też takie objawy i niestety buła to skrzynia....ponieważ koszt naprawy się nie opłacał więc kupiłem dobra używke i problem znikł ......teraz lata ,aż miło.........tak myślę,że to jednak skrzynia,pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
piwo8 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-11-2008, 18:26
|
|
|
cubus89 napisał/a: | na poczatek sprawdz stan w zbiorniczku, plynu do hydrauliki sprzegla. |
Dzieki, sory ze dopiero teraz pisze byl ubytek w zbiorniczku, pewnie mi gdzies cieknie lekko, ale tylko dolalem;) nic tam nie bylo napisane to myslalem ze moze to byc tez do zawieszenia, ale jak wszystko posprawdzalem to jednak to bylo sprzeglo,swoja droga synchronizator tez sie powoli kładzie , a tak nawiasem zapytam, nie wie ktos czegos o tych zawieszeniach pneumatycznych? czy da sie to regenerowac i wogole to sa chyba magnetyczne zawieszenia,po to te kabelki do kazdego osobnego z nich.jak ktos cos wie to niech pisze;) pozdrawiam, i dzieki:) |
|
|
|
 |
cubus89 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-11-2008, 21:03
|
|
|
Milo ze moglem pomoc:) sluchaj ale ty masz galanta z pneumatyka?? rozwin troche ten temat bo nie moge sie polapac:) |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 09-11-2008, 12:53
|
|
|
piwo8, jeżeli szukajka nie działa (nie wiem, nie sprawdzałem ostatnio) to zapraszam do działu Galant E3x i starsze - przejdź do ostatnich stron i przejrzyj tematy. Problem z pneumatyką opisany kilkukrotnie. Ogólnie nie do zregenerowania, brak częsci zamiennych. |
_________________
 |
|
|
|
 |
piwo8 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-11-2008, 21:22
|
|
|
cubus89 napisał/a: | Milo ze moglem pomoc:) sluchaj ale ty masz galanta z pneumatyka?? rozwin troche ten temat bo nie moge sie polapac:) | 4
Tak pneumatyczna regulacja wysokosci, i jak sadze magnetyczna regulacja twardosci, nie mialem jeszcze okazji tego rozbierac, ale sadze ze jest to mniej wiecej cos takiego:
Amortyzator magnetyczny - to konstrukcja amortyzatora pozbawiona tradycyjnych zaworków przepływowych. Amortyzator wypełniony jest opatentowanym płynem silikonowym zawierającym mikroskopijne cząsteczki magnetyczne, a na jego tłoczysku osadzona jest cewka elektromagnetyczna. Zmiana prądu przepływającego w uzwojeniach cewki powoduje zmianę własności płynu wypełniającego amortyzator. W zależności od wartości prądu sterującego mniej lub bardziej lepki płyn magnetyczny przepływa szybciej lub wolniej przez kanały tłoczyska. Efekt to możliwość ciągłej zmiany siły tłumienia amortyzatora.
Myslalem o regeneracji ale jeszcze troche pochodzą , z tego co widze to sa dosc konkretne amortyzatory, wiec koszta tez raczej takie beda, nie wiem czy to oplacalne, i jeszcze jak kolega serek pisze ze praktycznie nie do zregenerowania to tym bardziej mi sie nie spieszy;) ale pytam bo moze ktos juz sie z tym bawil,
Tak nawiasem, nie chce juz zakladac kolejnego posta, ale jak wyglada sprawa LPG? zamontowalem sekwencje i po przelaczeniu na gaz mi swieci check engine, cos z emulatorem sygnalu (wtryski-komputer) albo go wogole nie ma jak na to zaradzic, slyszalem ze sie lutuje rezystorki ale gdzie najlepiej jak by ktos mial jakies obrazki |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 10-11-2008, 12:00
|
|
|
piwo8, zadnej 'magnetyki' - tylko proste, zwyczajne mieszki gumowe napelniane powietrzem - do regulacji twardosci
i jeszcze sruba z silniczkiem do regulacji wysokosci
w 2001 mialem okazje sie takim Galantem 'pobawic' |
|
|
|
 |
u157
Mitsumaniak

Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 344 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 13-11-2008, 21:14
|
|
|
Na początek zobacz co wyświetli komputer, jeśli będzie błąd wtrysków a silnik chodzi OK, to będzie sprawa emulatora wtrysków. Emulator jest albo częścią składową komputera gazu albo jest dodatkowe pudełko obok.Są tam cztery rezystory 100 i podmienia się je na 50 - 57.
Po wymianie problem kontrolki zakończyłem, nic czerwonego już nie daje po oczach.Temat szczegółowo opisany w temacie o gazie, ale jak coś więcej to pisz. Powodzenia. |
|
|
|
 |
piwo8 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-11-2008, 18:39
|
|
|
u157 napisał/a: | Na początek zobacz co wyświetli komputer, jeśli będzie błąd wtrysków a silnik chodzi OK, to będzie sprawa emulatora wtrysków. Emulator jest albo częścią składową komputera gazu albo jest dodatkowe pudełko obok.Są tam cztery rezystory 100 i podmienia się je na 50 - 57.
Po wymianie problem kontrolki zakończyłem, nic czerwonego już nie daje po oczach.Temat szczegółowo opisany w temacie o gazie, ale jak coś więcej to pisz. Powodzenia. |
Zgadza sie, nie ma problemu z wymiana tych 4 rezystorow, ale szkoda gwarancji na instalacje gazowa wiec dalem to na gwarancje i mi wlozyli dodatkowy emulator, boze co za glupki jak by rok temu nie mogli mi tego odrazu wsadzic gdy mi robili instalke,ale coz... tak sobie rok jezdzilem w trybie awaryjnym |
|
|
|
 |
|
|