[CA1A 1.3] za wysokie obroty na luzie |
Autor |
Wiadomość |
Kokos
Forumowicz

Auto: CAO 1993 1.3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 175 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-09-2008, 14:22 [CA1A 1.3] za wysokie obroty na luzie
|
|
|
problem wygląda tak:
- odpalilem na cieplym silniku i obroty zamist w dól poszly na ok 3 tys i tak sie utrzymyja
- odlaczylem aku na pare minut ale nie pomogło
- prawie calkowicie dokreciłem śrube wolnych obrotów i spadły do około 1.5 tys i tak sie
utrzymują.........
prosze Forumowiczów o wsparcie merytoryczne - wszelkie sugestie mile widziane
pozdrawiam |
_________________ Michał Kraków |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 29-09-2008, 18:47, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27-09-2008, 14:33
|
|
|
Silniczek krokowy do sprawdzenia.
Przy okazji można wyczyścić przepustnice, nasmarować krokowy i wyregulować wolne obroty. |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Kokos
Forumowicz

Auto: CAO 1993 1.3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 175 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-09-2008, 14:40
|
|
|
- przepustnice juz wyczyściłem (zreszta regularnie to robie)
- nie mam pojęcia jak nasmarować krokowy?????
- chyba na regulacje wolnych obrotów nie ma szans - przy maksymalnie wkręconej śrubie
wolnych obrotów i tak utrzymuja sie na poziomie 1.5 tys i nie spadają |
_________________ Michał Kraków |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27-09-2008, 15:30
|
|
|
Najlepiej sprawdź czy krokowy działa. Przekręć stacyjkę na ON i po 20-30 sec powinieneś go usłyszeć. Charakterystyczne bzzzz...Najlepiej otwórz maskę. Jeśli nic nie usłyszysz tzn, że musisz go rozebrać i przeczyścić, nasmarować i złożyć. |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-09-2008, 17:11
|
|
|
Przyczyną jest silniczek krokowy. Mogło nawet dojść do jego mechanicznego uszkodzenia (taką akcję mam w Colcie CAO 1.3 koleżanki). Nie da się skręcić obrotów. |
|
|
|
 |
Kokos
Forumowicz

Auto: CAO 1993 1.3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 175 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28-09-2008, 12:53
|
|
|
czyli wniosek taki że zespół przepustnicy do wymiany???? |
_________________ Michał Kraków |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 29-09-2008, 08:53
|
|
|
Kokos napisał/a: | czyli wniosek taki że zespół przepustnicy do wymiany???? | Raczej tylko silniczek krokowy, ale przeważnie występuje on w sprzedaży razem z przepustnicą. |
|
|
|
 |
Kokos
Forumowicz

Auto: CAO 1993 1.3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 175 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30-09-2008, 00:06
|
|
|
mam prośbę, ponieważ funkcja wyszukiwania nie dziala prosze o namiary na Japaneze..
moze on coś będzie miał albo ktoś z Forumowiczów chce sprzedac sprawny silniczek krokowy |
_________________ Michał Kraków |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 01-10-2008, 01:34
|
|
|
Kokos, zobacz to:
Marek Malik (042) 215-44-02 |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Kokos
Forumowicz

Auto: CAO 1993 1.3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 175 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-10-2008, 22:29
|
|
|
dzieki londolut wykorzystam ten nr
a poza tym naprawa wygladala tak - mechanior(mistrz) wypiął wtyczke od krokowca i ............. pare razy uderzył kluczem w silniczek krokowy troche powyzej wejścia wtyczki i sie cholerny krokowiec odwiesil
mozna regulowac obroty moze ktos to info wykorzysta
pozdrawiam |
_________________ Michał Kraków |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 04-10-2008, 22:43
|
|
|
Kokos napisał/a: | pare razy uderzył kluczem w silniczek krokowy troche powyzej wejścia wtyczki | Nie ma to jak profi naprawa Ile cię skasował ? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Kokos
Forumowicz

Auto: CAO 1993 1.3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 175 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-10-2008, 23:46
|
|
|
10 pln (na piwo)
ale tak na marginesie mechanior uznał ze krokowiec do czyszczenia i smarowania
a to byla naprawa express poza kolejka dla zdesperowanego kierowcy
to jest maskara jak stoisz na światlach a misior pyci 2000 obrotów
szacunek dla mechanika |
_________________ Michał Kraków |
|
|
|
 |
|