| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [Cari 1.8 GDI] jak wyskalowany jest obrotomierz? |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | kelo2 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-09-2008, 22:19   [Cari 1.8 GDI] jak wyskalowany jest obrotomierz? |   
 |  
               | 
 |  
               | jak wyskalowany jest obrotomierz ile wskazuje ta pierwsza cienka kreska nad 0 bo nie wiem jakie mam obroty
 u mnie wskazowka jest w polowie miedzy ta cienka a 1000
 jaka powinna byc predkosc obrotowa biegu jalowego na cieplo
 
 mam tez cos takiego ze przy szybkim rozpedzaniu i puszczeniu gazu przy zmianie biegu obroty wolno spadaja tak jakbym dodawal miedzygazu
 co moze byc przyczyna [przepustnice czyscilem]
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Robson86   Forumowicz
 Life is a Race
 
  
 Auto: Carisma GDI Elegance
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 216 razy
 Dołączył: 13 Sie 2006
 Posty: 4858
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-09-2008, 22:31 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | kelo2 napisał/a: |  	  | ile wskazuje ta pierwsza cienka kreska nad 0 | 
 500 obr/min
 Pozdroo
 |  
				| _________________ Robson- Kielce
 Mitsubishi Carisma GDI Elegance
 -00149/KMM -
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | byczeks [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-09-2008, 16:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | Myślę że to wolne spadanie obrotów w GDI to normalka. U mnie jest to samo zjawisko. Trzeba się nauczyć i przyzwyczaić do odpowiednio wcześniejszego puszczania gazu przy zmianie biegów. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |