[EA2A/W 2.0] LPG, silnik gaśnie na luzie |
Autor |
Wiadomość |
adamos25
Forumowicz
Auto: mitsubishi galant 2.0 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2008 Posty: 58 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 27-09-2008, 20:24 [EA2A/W 2.0] LPG, silnik gaśnie na luzie
|
|
|
Niedawno do mojego Galanta 2.0 1997r załozylem instalacje gazowa i pojawil mi sie maly problem .Mianowicie autko chodzi na wspomnianym gazie bardzo dobrze ma jednak maly defekt a mianowicie jak jade i wrzuce auto na luza to wtedy kontrolki sie zapalaja i gasnie mi , dlaczego ????co to moze byc ?? prosze moze ktos cos doradzi .dzieki |
Ostatnio zmieniony przez robertdg 12-12-2009, 16:17, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
lukpaw
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 1997 LPG Vialle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2008 Posty: 67 Skąd: Przemysl
|
Wysłany: 27-09-2008, 20:33
|
|
|
Ktos na forum juz pisal o tym, popatrz na dział warsztat - LPG ja mialem kiedys taki problem w golfie i chodzilo o bledy ktore pamietal komputer wtedy wystarczylo wyciagnac kleme z aku na kilka minut a potem odpalic auto bez wciskania gazu az do momentu kiedy wlaczy sie wentylator gdy sie wylaczy zgasic auto i powinno byc ok, ale to bylo w golfie. Mozesz sprobowac nie daje glowy ze poskutkuje, poszukaj tez w dziele warsztat. |
|
|
|
 |
Marti
Mitsumaniak

Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 877 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 28-09-2008, 20:16 Re: problem z instalacja gazowa
|
|
|
adamos25 napisał/a: | Niedawno do mojego Galanta 2.0 1997r załozylem instalacje gazowa i pojawil mi sie maly problem .Mianowicie autko chodzi na wspomnianym gazie bardzo dobrze ma jednak maly defekt a mianowicie jak jade i wrzuce auto na luza to wtedy kontrolki sie zapalaja i gasnie mi , dlaczego ????co to moze byc ?? prosze moze ktos cos doradzi .dzieki |
Jaką instalację założyłeś bo jeżeli II gen. to kwestia reg. |
_________________
-------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 28-09-2008, 21:56
|
|
|
Jeżeli gaśnie w takiem momencie to masz 2 generacje pewnie, dmucha w dolot i go dławi - standardowy problem w instalacji mixerowej, z dolotem ustawionym w kietunku jazdy. Możesz zrobić tak:
1. Wywalić przednią część dolotu - ten cały lej co wchodzi do puchy powietrza. Wada - zmieniasz pojemność układu dolotowego i zasysasz ciepłe powietrze.
2. Zatykasz dolot w tym kielichu np szeroką taśmą klejącą, a wycinasz otwor wlotowy na górze tego leja dolotu. Wada, niszczysz oryginalny element dolotu. |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
Marti
Mitsumaniak

Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 877 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 29-09-2008, 00:07
|
|
|
Nic nie trzeba ciąć poprostu odpinasz rurę idocą do obudoway fitra od uchwytu na wzmocnieniu czołowym i kierujesz go na lampę. Czasami potrzebna jest reg. przepustnicy (śrubką od góry pod zatyczką). Powodzenia |
_________________
-------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 29-09-2008, 11:04
|
|
|
ta, w galancie jest ta rura sztywna, nie wygniesz nic. |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
pepi
Forumowicz

Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 519 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 29-09-2008, 11:34
|
|
|
Witam
Myślę ze nie jest to tylko kwestia II gen
Ja mam nowa sekwencje i miałem dokładnie taki sam problem
Jest to kwestia ustawień komputera
kupiłem sobie kabel i mam soft i działa to na 2 sposoby
Możemy sterować średnica wtrysku albo mieszanka
Jeśli w jednym lub 2 przypadku przesadzimy z oszczędnością auto przy momentalnym spadku obrotów (kiedy nagle wrzucimy luz) będzie nam gasło
Jest to kwestia regulacji komputera |
_________________
 |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 29-09-2008, 12:30
|
|
|
pepi, masz rację w wyższej generacji to może być kwestia regulacji. |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
pepi
Forumowicz

Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 519 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 29-09-2008, 13:11
|
|
|
ale w starych będzie to samo tez regulacja miąłem kiedyś skodę na starej instalacji i zdarzały sie takie akcje z gaśnięciem, i ustawiało się to na „parowniku) nie jestem pewien na 100% czy tak się to nazywało
ale robiło się to mechanicznie a w sekwencjach programowo
jest tez kwestia jakości gazu - jak się wleje jakieś dziadostwo to tez będzie gasło
ja tankowałem na każdej stacji w mieście i liczyłem jak się auto sprawowało jeśli chodzi o moc i ile się przejeżdżało na baku, osobiście jeśli chodzi o Zabrze polecam Shella |
_________________
 |
|
|
|
 |
kokoksik
Forumowicz żubrCzasemSieStawia

Auto: galant 2,0 97r. EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 86 Skąd: Pińczów
|
Wysłany: 09-02-2009, 16:27
|
|
|
wam
to samo mam
sekwencja stag4 Tylko że ja mam ta jadąc na czwórce i nie przekraczając 5000 obr/min nic się nie dzieje jak wybije na luz ( trochę obroty przydusi ale nie zgaśnie) gorzej jest gdy przekroczę te 5000 wtedy już gaśnie i mam jeszcze jeden mankament obroty na gazie sięgają 750 a jak włączę światła jest jeszcze gorzej aż trzęsie samochodem i nie wiem czy można coś z tym zrobić a benzynie obroty są w granicach 850 Byłem u gaziarzy mają mi poprawić mapę tak aby nie gasł a z obrotami są bez silni mówią ze na komputerze tego nie da się ustawić co myślicie o tym |
_________________ kokoksik
 |
|
|
|
 |
pepi
Forumowicz

Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 519 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 09-02-2009, 17:41
|
|
|
kokoksik napisał/a: | co myślicie o tym |
mysle ze po prostu albo sa nie kumaci albo leniwi
no chyba ze trafil ci sie jakis trefny gaz ale jak dzieje sie tak tez po kilku tankowaniach gdzie indziej to gazownicy cos spartolili |
_________________
 |
|
|
|
 |
Budzik
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant v6 24
Dołączył: 30 Gru 2008 Posty: 8 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: 09-02-2009, 20:58
|
|
|
miałem to somo .Po pierwsze ni wrzuca się na luz(podbno bylo to dore w 70-ych latach i tak mnie w 75r uczono na kursie prawka ).mechanicy twierdzą dzisiaj że tak nie wolno jeżdzić boszkodzi silnikowi i bespiecznel jeżdzie.Po za tym musisz udać się na przegląd po 1000km (wtedy mębrana już się uloży)i powiedzieć by wyrgulowali do prawidlowo już ułożonej mębrany i napewno będzie już tylko frajda z taniej jazdy.Narka Budzik(myślę żeCię uspokoiłem) |
|
|
|
 |
nikiniko
Mitsumaniak Andrzej
Auto: Galant Elegance 01' EA2A 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 136 Skąd: Żory
|
Wysłany: 09-02-2009, 21:32
|
|
|
miałem podobny problem. Instalacja II gen.
Przyczyną była dziurka w przewodzie dolotowym. Po wymianie harmonijki problem ustał i spadło zużycie gazu |
|
|
|
 |
kokoksik
Forumowicz żubrCzasemSieStawia

Auto: galant 2,0 97r. EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 86 Skąd: Pińczów
|
Wysłany: 10-02-2009, 14:48
|
|
|
Budzik, ja nie jeżdżę tak że się rozpędzam i wybijam na luz takie sytuacje z gaśnięciem dzieją mi się w sytuacjach ekstremalnych np ostatnio wymijałem bete bodajże piątkę i piesek wyskoczył mi na drogę więdz ja sprzęgło i hamulec a że obroty były blisko 6000 to zgasł a wtedy to ani hamulec nie trzyma i kierownicą się ciężko kręci a nie daj boże żeby mi się tak stało przed jakimś ostrym zakrętem To pewnie byłby to mój ostatni post
[ Dodano: 10-02-2009, 14:51 ]
PS
Budzik, a poco mi membrana w sekwencji czy parownik nie służy po to tylko by ogrzać gaz |
_________________ kokoksik
 |
|
|
|
 |
metzger
Mitsumaniak a.k.a Jedi
Auto: EA2A 4G63 '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2008 Posty: 199 Skąd: Malbork/Gdańsk
|
Wysłany: 11-02-2009, 14:29
|
|
|
:O a po co sprzęgło??? je się dopiero wciska przy końcowym etapie hamowania, przynajmniej tak mnie uczyli na prawie jazdy |
_________________ To, co nie istnieje, musimy czasem sami stworzyć w naszych marzeniach i snach i pozwolić im inspirować się do większego wysiłku.
Piszę poprawnie po polsku |
|
|
|
 |
|