Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] LPG, silnik gaśnie na luzie
Autor Wiadomość
adamos25 
Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2.0 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2008
Posty: 58
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 27-09-2008, 20:24   [EA2A/W 2.0] LPG, silnik gaśnie na luzie

Niedawno do mojego Galanta 2.0 1997r załozylem instalacje gazowa i pojawil mi sie maly problem .Mianowicie autko chodzi na wspomnianym gazie bardzo dobrze ma jednak maly defekt a mianowicie jak jade i wrzuce auto na luza to wtedy kontrolki sie zapalaja i gasnie mi , dlaczego ????co to moze byc ?? prosze moze ktos cos doradzi .dzieki
Ostatnio zmieniony przez robertdg 12-12-2009, 16:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
lukpaw 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2A 1997 LPG Vialle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 67
Skąd: Przemysl
Wysłany: 27-09-2008, 20:33   

Ktos na forum juz pisal o tym, popatrz na dział warsztat - LPG ja mialem kiedys taki problem w golfie i chodzilo o bledy ktore pamietal komputer wtedy wystarczylo wyciagnac kleme z aku na kilka minut a potem odpalic auto bez wciskania gazu az do momentu kiedy wlaczy sie wentylator gdy sie wylaczy zgasic auto i powinno byc ok, ale to bylo w golfie. Mozesz sprobowac nie daje glowy ze poskutkuje, poszukaj tez w dziele warsztat.
 
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 28-09-2008, 20:16   Re: problem z instalacja gazowa

adamos25 napisał/a:
Niedawno do mojego Galanta 2.0 1997r załozylem instalacje gazowa i pojawil mi sie maly problem .Mianowicie autko chodzi na wspomnianym gazie bardzo dobrze ma jednak maly defekt a mianowicie jak jade i wrzuce auto na luza to wtedy kontrolki sie zapalaja i gasnie mi , dlaczego ????co to moze byc ?? prosze moze ktos cos doradzi .dzieki


Jaką instalację założyłeś bo jeżeli II gen. to kwestia reg.
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 28-09-2008, 21:56   

Jeżeli gaśnie w takiem momencie to masz 2 generacje pewnie, dmucha w dolot i go dławi - standardowy problem w instalacji mixerowej, z dolotem ustawionym w kietunku jazdy. Możesz zrobić tak:
1. Wywalić przednią część dolotu - ten cały lej co wchodzi do puchy powietrza. Wada - zmieniasz pojemność układu dolotowego i zasysasz ciepłe powietrze.
2. Zatykasz dolot w tym kielichu np szeroką taśmą klejącą, a wycinasz otwor wlotowy na górze tego leja dolotu. Wada, niszczysz oryginalny element dolotu.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 29-09-2008, 00:07   

Nic nie trzeba ciąć poprostu odpinasz rurę idocą do obudoway fitra od uchwytu na wzmocnieniu czołowym i kierujesz go na lampę. Czasami potrzebna jest reg. przepustnicy (śrubką od góry pod zatyczką). Powodzenia
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 29-09-2008, 11:04   

ta, w galancie jest ta rura sztywna, nie wygniesz nic.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
pepi 
Forumowicz


Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 519
Skąd: zabrze
Wysłany: 29-09-2008, 11:34   

Witam
Myślę ze nie jest to tylko kwestia II gen
Ja mam nowa sekwencje i miałem dokładnie taki sam problem
Jest to kwestia ustawień komputera
kupiłem sobie kabel i mam soft i działa to na 2 sposoby
Możemy sterować średnica wtrysku albo mieszanka
Jeśli w jednym lub 2 przypadku przesadzimy z oszczędnością auto przy momentalnym spadku obrotów (kiedy nagle wrzucimy luz) będzie nam gasło
Jest to kwestia regulacji komputera
_________________

 
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 29-09-2008, 12:30   

pepi, masz rację w wyższej generacji to może być kwestia regulacji.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
pepi 
Forumowicz


Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 519
Skąd: zabrze
Wysłany: 29-09-2008, 13:11   

ale w starych będzie to samo tez regulacja miąłem kiedyś skodę na starej instalacji i zdarzały sie takie akcje z gaśnięciem, i ustawiało się to na „parowniku) nie jestem pewien na 100% czy tak się to nazywało
ale robiło się to mechanicznie a w sekwencjach programowo
jest tez kwestia jakości gazu - jak się wleje jakieś dziadostwo to tez będzie gasło
ja tankowałem na każdej stacji w mieście i liczyłem jak się auto sprawowało jeśli chodzi o moc i ile się przejeżdżało na baku, osobiście jeśli chodzi o Zabrze polecam Shella
_________________

 
 
 
kokoksik 
Forumowicz
żubrCzasemSieStawia


Auto: galant 2,0 97r. EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 86
Skąd: Pińczów
Wysłany: 09-02-2009, 16:27   

wam
to samo mam :?
sekwencja stag4 Tylko że ja mam ta jadąc na czwórce i nie przekraczając 5000 obr/min nic się nie dzieje jak wybije na luz ( trochę obroty przydusi ale nie zgaśnie) gorzej jest gdy przekroczę te 5000 wtedy już gaśnie i mam jeszcze jeden mankament obroty na gazie sięgają 750 a jak włączę światła jest jeszcze gorzej aż trzęsie samochodem i nie wiem czy można coś z tym zrobić :?: a benzynie obroty są w granicach 850 Byłem u gaziarzy mają mi poprawić mapę tak aby nie gasł a z obrotami są bez silni mówią ze na komputerze tego nie da się ustawić co myślicie o tym :?:
_________________
kokoksik
 
 
pepi 
Forumowicz


Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 519
Skąd: zabrze
Wysłany: 09-02-2009, 17:41   

kokoksik napisał/a:
co myślicie o tym :?:


mysle ze po prostu albo sa nie kumaci albo leniwi

no chyba ze trafil ci sie jakis trefny gaz ale jak dzieje sie tak tez po kilku tankowaniach gdzie indziej to gazownicy cos spartolili
_________________

 
 
 
Budzik 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant v6 24
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 8
Skąd: Wlkp.
Wysłany: 09-02-2009, 20:58   

miałem to somo .Po pierwsze ni wrzuca się na luz(podbno bylo to dore w 70-ych latach i tak mnie w 75r uczono na kursie prawka ).mechanicy twierdzą dzisiaj że tak nie wolno jeżdzić boszkodzi silnikowi i bespiecznel jeżdzie.Po za tym musisz udać się na przegląd po 1000km (wtedy mębrana już się uloży)i powiedzieć by wyrgulowali do prawidlowo już ułożonej mębrany i napewno będzie już tylko frajda z taniej jazdy.Narka Budzik(myślę żeCię uspokoiłem)
 
 
nikiniko 
Mitsumaniak
Andrzej

Auto: Galant Elegance 01' EA2A 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 136
Skąd: Żory
Wysłany: 09-02-2009, 21:32   

miałem podobny problem. Instalacja II gen.
Przyczyną była dziurka w przewodzie dolotowym. Po wymianie harmonijki problem ustał i spadło zużycie gazu :)
 
 
 
kokoksik 
Forumowicz
żubrCzasemSieStawia


Auto: galant 2,0 97r. EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 86
Skąd: Pińczów
Wysłany: 10-02-2009, 14:48   

Budzik, ja nie jeżdżę tak że się rozpędzam i wybijam na luz takie sytuacje z gaśnięciem dzieją mi się w sytuacjach ekstremalnych np ostatnio wymijałem bete bodajże piątkę i piesek wyskoczył mi na drogę więdz ja sprzęgło i hamulec a że obroty były blisko 6000 to zgasł a wtedy to ani hamulec nie trzyma i kierownicą się ciężko kręci a nie daj boże żeby mi się tak stało przed jakimś ostrym zakrętem To pewnie byłby to mój ostatni post :(

[ Dodano: 10-02-2009, 14:51 ]
PS
Budzik, a poco mi membrana w sekwencji czy parownik nie służy po to tylko by ogrzać gaz :?:
_________________
kokoksik
 
 
metzger 
Mitsumaniak
a.k.a Jedi

Auto: EA2A 4G63 '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 199
Skąd: Malbork/Gdańsk
Wysłany: 11-02-2009, 14:29   

:shock: :O a po co sprzęgło??? je się dopiero wciska przy końcowym etapie hamowania, przynajmniej tak mnie uczyli na prawie jazdy
_________________
To, co nie istnieje, musimy czasem sami stworzyć w naszych marzeniach i snach i pozwolić im inspirować się do większego wysiłku.

Piszę poprawnie po polsku
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.