| 
		[E33A 2.0] Zimny gasnie i wyzsze wolne obroty | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 PAVEU  		  
		 
         Mitsumaniak MitsuManiak:)
  
  
                  Auto: '89 E33A 4G63 2.0 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 173 Skąd: Loobleen, 10-ta 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-09-2008, 00:01   [E33A 2.0] Zimny gasnie i wyzsze wolne obroty
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam! cos w misiaku mi nie tak z obrotami ostanio. otoz sytuacja wyglada tak gdy jest zimny silnik np po calej nocy w garazu.
 
Zimny 
 
zawsze no zawsze za pierwszym razem zgasnie a potem zapali i juz trzyma te 500/600 rpm i ciagnie w gore ssanie. Zawsze mialem tak ze po odpaleniu odrazu szlo w gore na 1500rpm...Teraz, gdy wrzuce 1-ke i rusze do przodu potem zdejme gaz to ciagnie sam wlasnie na 500/600rpm...Gdy zacznie sie nagrzewac (wskazowka nie jest jeszcze w pionie) to trzyma sobie na 800-900rpm ale jak sie juz nagrzeje to na wolnych ma 1100rpm :/ 
 
Bylo dobrze to sie wzielo i cos zrobilo no   
 
po nagrzaniu jest tak :
 
Cieply 
 
pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi    | 
             
						
				_________________    PROUD E33A OWNER    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 huli88  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Lancer 2.0 Sport Kombi 2007 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 36 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-09-2008, 03:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | już o tym była mowa w jednym temacie. Miałem takie same objawy i wystarczyło przeczyścić przepustnice!! | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PAVEU  		  
		 
         Mitsumaniak MitsuManiak:)
  
  
                  Auto: '89 E33A 4G63 2.0 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 173 Skąd: Loobleen, 10-ta 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-09-2008, 19:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | huli88 napisał/a: | 	 		  | już o tym była mowa w jednym temacie. Miałem takie same objawy i wystarczyło przeczyścić przepustnice!! | 	  
 
 
zdejmowales cala przepustnice czy czysciles tylko poprzez zdjecie rury dolotowej ? | 
             
						
				_________________    PROUD E33A OWNER    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 huli88  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Lancer 2.0 Sport Kombi 2007 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 36 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-09-2008, 20:25   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ja czyściłem tylko po zdjęciu rury dolotowej. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Janusz 58  		  
		 
         Mitsumaniak SIGMA & 3000GT
  
  
                  Auto: mitsubishi sigma 96, 3000GT 92 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 79 Skąd: Polska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-09-2008, 22:17   problem z obrotami
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Kolego spróbuj najpierw zresetować kompa,a dopiero oczyszczacz dyfuzor powietrza ,czy przepustnicę.....tak radzę i uważam....,pozdrawiam | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 waldi-1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-09-2008, 14:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | takie sane objawy miałem jak mi przepaliło uszczelke pod głowicą , przepalało miedzy tłokami wypalało dziure w głowicy a uszczelka z zewnętrz była cała, było dobrze az nieposzło całkiem stracił kompresje i dalej to juz masakra , nawet teraz niemoge takowej głowicy dokupić, sprawdz za wczasu ta uszczelke, ale tez tak miałem ,jak zapalałem to mi za 1 razem gasł a potem sie tak samo działo z obrotami jak u ciebie | 
             
						
				_________________ MÓJ GALANt
 
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
 
 
http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 temir [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-09-2008, 16:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | U mnie jest tak na zimnym i to gaśnie kilka razy ale jak chwilę pochodzi obroty się normują jak ciepły to nic się nie dzieje | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Makos  		  
		 
         Mitsumaniak Panzermeister
  
  
                  Auto: Renault Megane Classic '97 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 189 Skąd: Świebodzin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-09-2008, 11:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mam dokładnie tak samo. Po odpaleniu na zimnym silniku obroty spadają do 500-600 i silnik zaczyna się dławić, jeśli nie dodam gazu to zgaśnie. Po dodaniu gazu załącza się ssanie i trzyma już obroty powyżej 1000. Jednak po kolejnym dodaniu gazu (czyli zazwyczaj po ruszeniu), gdy wciskam sprzęgło to znowu spada do 500-600, na światłach muszę go lekko przygazowywać, bo by zgasł    Po rozgrzaniu problem znika. Może te silniki już tak mają?    Z zamiarem przeczyszczenia przepustnicy i wyregulowania wolnych obrotów noszę się już od dłuższego czasu, tylko jakoś nie mogę się zebrać    A jakie preparaty polecacie do czyszczenia przepustnicy? Czego Wy używaliście? | 
             
						
				_________________
  
 
Mitsubishi Galant E32A - sprzedany
 
Nissan 100NX B13 - sprzedany
 
Renault Megane Classic - obecnie | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PAVEU  		  
		 
         Mitsumaniak MitsuManiak:)
  
  
                  Auto: '89 E33A 4G63 2.0 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 173 Skąd: Loobleen, 10-ta 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-09-2008, 19:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Dzięki Panowie za zainteresowanie tematem...A może to coś z czujnikiem temperatury silnika?Może tak być? Ją u siebie to podejrzewam pompę paliwa jeszcze ale to może być dodatkową usterka.Chociaż obroty chyba mogą falowac jak pompą nie daje odpowiedniego ciśnienia. Co do tej uszczelki to ile z ciekawości kosztuje wymiana? Preparat do czyszczenia kupisz nawet w supermarketach jest tego trochę(do przepustnic i gazników). | 
             
						
				_________________    PROUD E33A OWNER    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 deejay  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Rav4 Hybrid 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6104 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-09-2008, 20:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Z tego co widzę to stawiam na czujnik zimnego silnika czyli ssanie które odpowiada za podwójna  dawkę  paliwa na zimnym silniku     bo na ciepłym obroty masz prawidłowe 
 
 
[ Dodano: 30-09-2008, 21:24 ]
 
Czujnik masz obok termostatu ( dwa przewody ) | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Goszu [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-09-2008, 21:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               U mnie na zimnym podobnie się zachowuje. Widać, że jak już zaskoczy,
 
to silniczek krokowy podbija obroty do 1500/min. Mam podobnie u siebie.
 
Na LPG tez ma niższe obroty na zimnym, ale nie gaśnie.
 
Jeżdżę tak już dość długo, nic poważniejszego się nie dzieje.
 
Przepustnicy nie czyściłem od lat. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 piwo8 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-11-2008, 18:42   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A wie ktos moze cos wiecej o silniczkach krokowych? bo mam galanta 2.0 DOHC 89-93r. i jeden silniczek mam 6 pin i pomiedzy pinami 30ohm z tym ze jedna cewka jest padnieta, a w drogim to samo tylko jest czarny i ma 40ohm czy jak wloze do swojego ten 40ohm to bedzie dzialac prawidlowo?(obydwa mi wyslal koles z USA) | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |