Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ZERWANY PASEK ROZRZADU
Autor Wiadomość
Frolson83
[Usunięty]

  Wysłany: 12-09-2008, 10:46   ZERWANY PASEK ROZRZADU

Witam..No i chyba po misiu...jadac ostatnio zerwał sie pasek rozrzadu.. poszła góowica,zawory i nie wiem co jeszcze mogło sie przy okazji zpieprzyc.. i mam takie pytanie opłaci sie wogule to robic????? bo jak nie to ile moge wołac za takiego misia z zerwanym paskiem?
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 12-09-2008, 10:52   

Myślę, że opłaci się go robi, o ile masz 8 zaworowy silnik to koszt naprawy jeszcze nie powinien byc duży, gorzej w przypadku silnika 16V. W dolnej części silnika nie powinno sta się nic...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-09-2008, 14:07   

Jestem obecnie po remoncie silnika 4G63 w wersji 16V. Po strzale paska. Z autopsji:
1. głowica do remontu (koszt ponad 900zł - 16 zaworów)
2. części potrzebne do złożenia silnika (rozrząd w całości, paski, rolki, pierścienie, uszczelki, filtry, olej, itp.)

Koszt ok. 2000 zł za części i głowicę. Dolicz pracę mechanika.
_________________

 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 13-09-2008, 14:31   

Chyba taniej kupic cały silnik..
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 13-09-2008, 17:42   

Zależy gdzie robisz, ja właśnie zrobiłem kalkulację i wychodzi mi na moje małomiejskie ceny nie więcej niż 1500zł z nowymi zaworami wszystkimi uszczelkami, napinaczami, planowaniem głowicy itd. oraza robocizną... ;)
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Frolson83
[Usunięty]

Wysłany: 14-09-2008, 09:05   

rozmawialem oststnio ze znajoym i tak samo wyliczyl jakies 1500 zlotych,a jak myslicie oplaci sie przywiesc silnik z austri albo niemec??mam znajomego co wozi auta i mowil mi ze morze mi caly motor przywiesc,jest to dobry pomysl??
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-09-2008, 09:33   

Zawsze potarzam znajomym żeby zrobić ten motor na którym sie jezdziło , wtedy masz pewność i wiesz na czym jezdzisz :wink: , a kupic używkę to żaden problem ale co do stanu technicznego tez nie będziesz miał pewnosci dopóki nie odpalisz . Więc jak finanse ci pozwola lepiej zrób silnik którego znasz i bedziesz pewien jego stanu po remoncie , to jest moje zdanie :)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-09-2008, 10:47   

Frolson83 napisał/a:
mi ze morze mi caly motor przywiesc,jest to dobry pomysl??
Może być dobry o ile samochód był zadbany. W innym przypadku
deejay napisał/a:
nie będziesz miał pewnosci dopóki nie odpalisz


Pozdrawiam
 
 
Frolson83
[Usunięty]

Wysłany: 14-09-2008, 12:22   

deejay napisał/a:
Zawsze potarzam znajomym żeby zrobić ten motor na którym sie jezdziło , wtedy masz pewność i wiesz na czym jezdzisz , a kupic używkę to żaden problem ale co do stanu technicznego tez nie będziesz miał pewnosci dopóki nie odpalisz . Więc jak finanse ci pozwola lepiej zrób silnik którego znasz i bedziesz pewien jego stanu po remoncie , to jest moje zdanie



no i chyba tak zrobie....tu wiem co mam,a jak kupie i cos sie wysypie to masakra by byla...powoli powoli go odranimuje:)
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-09-2008, 12:21   

Frolson83 napisał/a:
no i chyba tak zrobie....tu wiem co mam,a jak kupie i cos sie wysypie to masakra by byla...powoli powoli go odranimuje:)


Tak zrób, tylko nie oszczędzaj na głowicy. Jeżeli źle zostanie zrobiona z powodu oszczędności to cała reszta ma mniejsze znaczenie. Wydatek będzie podwójny.
Jak dobrze pójdzie to następne 200-300kkm poleci bez problemu. Aż miło będzie go posłuchać.
_________________

 
 
Goszu
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2008, 23:48   

i jak ? remont się udał ?
ja bym motorek podmienił...
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-10-2008, 17:04   

I to jak, ciśnienie jak nówka. Chodzi równo, obrotów nie trzeba regulować. olej czyściutki. Przy okazji pomalowało się co nieco i wyglądu nabrał pod maską. Po tych doświadczeniach drugi raz nie zastanawiałbym się nad remontem. Dobrze zrobiony, pojeżdzi lata.
_________________

 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 02-10-2008, 10:42   

Serek napisał/a:
I to jak, ciśnienie jak nówka. Chodzi równo, obrotów nie trzeba regulować. olej czyściutki.


Znam to skądś :>
Gratulacje :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-10-2008, 21:08   

Jednak co racja to racja. Używany silnik? Nie tędy droga. Polecam naprawę, odradzam alledrogo.pl
_________________

 
 
Cezar 
Mitsumaniak
Veni, Vidi, Vici


Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 13 Lip 2005
Posty: 7812
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 02-10-2008, 21:15   

Naprawa i tylko naprawa, wiem cos o tym :wink:
powodzenia :D
_________________
Mitsubishi Carisma '99 GDI EXE 18.07.2005 - 20.07.2013 :cry:
Mitsubishi Colt '93 1.6 GLXi 03.05.2008 - 19.05.2009
Mitsubishi Galant '98 2.0 SportEdition 13.06.2009 - 01.09.2015
Daewoo Matiz '00 22.07.2013 - 11.11.2016
Ford Focus '99 13.10.2015 - 05.06.2019
Ford Mondeo Panther Black Titanium X 17.05.2019 - ...
Polski Fiat 125p '80 1.5 12.1980 - ...

______________EA5A & EA2A
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.