ZERWANY PASEK ROZRZADU |
Autor |
Wiadomość |
Frolson83 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-09-2008, 10:46 ZERWANY PASEK ROZRZADU
|
|
|
Witam..No i chyba po misiu...jadac ostatnio zerwał sie pasek rozrzadu.. poszła góowica,zawory i nie wiem co jeszcze mogło sie przy okazji zpieprzyc.. i mam takie pytanie opłaci sie wogule to robic????? bo jak nie to ile moge wołac za takiego misia z zerwanym paskiem? |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 12-09-2008, 10:52
|
|
|
Myślę, że opłaci się go robi, o ile masz 8 zaworowy silnik to koszt naprawy jeszcze nie powinien byc duży, gorzej w przypadku silnika 16V. W dolnej części silnika nie powinno sta się nic... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-09-2008, 14:07
|
|
|
Jestem obecnie po remoncie silnika 4G63 w wersji 16V. Po strzale paska. Z autopsji:
1. głowica do remontu (koszt ponad 900zł - 16 zaworów)
2. części potrzebne do złożenia silnika (rozrząd w całości, paski, rolki, pierścienie, uszczelki, filtry, olej, itp.)
Koszt ok. 2000 zł za części i głowicę. Dolicz pracę mechanika. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 13-09-2008, 14:31
|
|
|
Chyba taniej kupic cały silnik.. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 13-09-2008, 17:42
|
|
|
Zależy gdzie robisz, ja właśnie zrobiłem kalkulację i wychodzi mi na moje małomiejskie ceny nie więcej niż 1500zł z nowymi zaworami wszystkimi uszczelkami, napinaczami, planowaniem głowicy itd. oraza robocizną... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Frolson83 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-09-2008, 09:05
|
|
|
rozmawialem oststnio ze znajoym i tak samo wyliczyl jakies 1500 zlotych,a jak myslicie oplaci sie przywiesc silnik z austri albo niemec??mam znajomego co wozi auta i mowil mi ze morze mi caly motor przywiesc,jest to dobry pomysl?? |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-09-2008, 09:33
|
|
|
Zawsze potarzam znajomym żeby zrobić ten motor na którym sie jezdziło , wtedy masz pewność i wiesz na czym jezdzisz , a kupic używkę to żaden problem ale co do stanu technicznego tez nie będziesz miał pewnosci dopóki nie odpalisz . Więc jak finanse ci pozwola lepiej zrób silnik którego znasz i bedziesz pewien jego stanu po remoncie , to jest moje zdanie |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-09-2008, 10:47
|
|
|
Frolson83 napisał/a: | mi ze morze mi caly motor przywiesc,jest to dobry pomysl?? | Może być dobry o ile samochód był zadbany. W innym przypadku deejay napisał/a: | nie będziesz miał pewnosci dopóki nie odpalisz |
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Frolson83 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-09-2008, 12:22
|
|
|
deejay napisał/a: | Zawsze potarzam znajomym żeby zrobić ten motor na którym sie jezdziło , wtedy masz pewność i wiesz na czym jezdzisz , a kupic używkę to żaden problem ale co do stanu technicznego tez nie będziesz miał pewnosci dopóki nie odpalisz . Więc jak finanse ci pozwola lepiej zrób silnik którego znasz i bedziesz pewien jego stanu po remoncie , to jest moje zdanie |
no i chyba tak zrobie....tu wiem co mam,a jak kupie i cos sie wysypie to masakra by byla...powoli powoli go odranimuje:) |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-09-2008, 12:21
|
|
|
Frolson83 napisał/a: | no i chyba tak zrobie....tu wiem co mam,a jak kupie i cos sie wysypie to masakra by byla...powoli powoli go odranimuje:) |
Tak zrób, tylko nie oszczędzaj na głowicy. Jeżeli źle zostanie zrobiona z powodu oszczędności to cała reszta ma mniejsze znaczenie. Wydatek będzie podwójny.
Jak dobrze pójdzie to następne 200-300kkm poleci bez problemu. Aż miło będzie go posłuchać. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Goszu [Usunięty]
|
Wysłany: 30-09-2008, 23:48
|
|
|
i jak ? remont się udał ?
ja bym motorek podmienił... |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-10-2008, 17:04
|
|
|
I to jak, ciśnienie jak nówka. Chodzi równo, obrotów nie trzeba regulować. olej czyściutki. Przy okazji pomalowało się co nieco i wyglądu nabrał pod maską. Po tych doświadczeniach drugi raz nie zastanawiałbym się nad remontem. Dobrze zrobiony, pojeżdzi lata. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 02-10-2008, 10:42
|
|
|
Serek napisał/a: | I to jak, ciśnienie jak nówka. Chodzi równo, obrotów nie trzeba regulować. olej czyściutki. |
Znam to skądś :>
Gratulacje |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-10-2008, 21:08
|
|
|
Jednak co racja to racja. Używany silnik? Nie tędy droga. Polecam naprawę, odradzam alledrogo.pl |
_________________
 |
|
|
|
 |
Cezar
Mitsumaniak Veni, Vidi, Vici

Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 13 Lip 2005 Posty: 7812 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
 |
|