Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Co wiecie o filterkach w pompie w. cisnienia?
Autor Wiadomość
tobiasz28
[Usunięty]

  Wysłany: 02-10-2008, 21:16   [Cari 1.8 GDI] Co wiecie o filterkach w pompie w. cisnienia?

Witam. Co wiecie o filterkach w pompie wysokiego cisnienia? (wiem ze sa cztery) koszt jednego w aso ok 30zł.

pozdrawiam
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2008, 01:51   

Czy masz jakis problem z pompa , ja mialem musialem wymienic cala pompe, i jak rozebralem to znalazlem te filetrki, byly dwa, strasznie malutki sa i ciezko jest je wyjac nie uszkadzajac ich.
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 03-10-2008, 07:59   

dadur napisał/a:
Czy masz jakis problem z pompa , ja mialem musialem wymienic cala pompe, i jak rozebralem to znalazlem te filetrki, byly dwa, strasznie malutki sa i ciezko jest je wyjac nie uszkadzajac ich.

korzystając z okazji zapytałbym się czy po rozebraniu nadaje to się do regeneracji czy raczej jednorazówka? (pompa)
 
 
tobiasz28
[Usunięty]

  Wysłany: 03-10-2008, 18:23   

dadur byłem w aso bo cos ostatnio słabiej cari idzie. podłaczyli mi auto do '' mutu2''
i cisnienie mam za słabe było 4,8bara a ma byc 6. mechanik powiedział ze nie koniecznie pompa siadła tylko moga byc filterki zapchane. jak pojede to zrobie im fotke. koszt wymiany filterkow + ustawienie pompy (musi stac dwa dni bo pompa regulowana jest na zimno) ok 400zł
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 04-10-2008, 20:42   

Rasiak1980 nie mam pojecia czy da sie zregenerowac(pompe) jesli juz to pewnie bedzie bardzo drogo,jest to japonski wynalazek,tam sa takie specjalne blaszki ktore pelnia role zaworkow i pelno roznych kanalikow. filterki to wiadomo do wymiany, nie wiem jak jest ustawiana pompa, ja jak bylem w aso w anglii to tylko mialem zmierzone cisnienie i bylo jeszcz nizsze od twojego tobiasz28 , tu nikt sie nie bawi w takie wymiany filterkow tylko cala pompa do wymiany , jak mi powiedzieli koszt to szczeka mi opadla i poszukalem uzywki dokladnie takiej samej i identycznym oznaczeniu, znalazlem zakupilem, 40 minyt wlasnej pracy i autko smiga jak cacunio.
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 05-10-2008, 21:24   

popytaj Nikona (podeśle Ci zdjęcia :) )bo wymieniałem z nim pompę właśnie tą w zbiorniku bo niby dawała zbyt małe ciśnienie i włóżyłem tam inna (niby taką samą od Japaneza) różniła się wielkością ale po małych przeróbkach weszła, niestety filtra nie dało się zregenerować (zalany plastykiem) i kupiony został filtr przepływowy i założony na wężu poza zbiornikiem. Nowa pompa wraz z filtrem nie pamiętam dokładnie ale coś koło 400 PLN
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 06-10-2008, 18:28   a ja spróbuje jednak stara zregenerować

póki co ustawiłem się w aso na obadanie sytuacji (30 funa :( )po tym będę miał jakieś pogląd na sprawę, a, i może jak coś błahego to dam chłopakom w aso zarobić nie mniej jeżeli sprawdza się moje przypuszczenia z pompa wysokiego ciśnienia zamontuje używaną a stara spróbuje zregenerować zobaczymy co z tego wyjdzie jeżeli się uda to walne jakiś materiał na forum.
 
 
jedras 
Forumowicz


Auto: CARISMA1.8GDI '01/MSS1.3 '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 64
Skąd: 100LICA BemolanD
Wysłany: 06-10-2008, 23:08   

W GDI sa dwie pompy. Jedna siedzi w baku z filtrem paliwa a druga wys. cis. przy silniku przy kolektorze. Pomp wys. ciś. byly dwa rodzaje w zaleznosci czy kolektor metal czy tworzywo. Z tego co wiem to popmpa nr 2 nie jest rozbieralna i wystepuje tylko jako calosc. Podobno jest to konstrukcja bezawaryjna bo tam nie ma co wysiaść ale po sobie wiem ze jednak padaja. Fakt, ze tuz przed problemami z pompa zatankowalem na taniej stacji, ktorej nie znalem i mozliwe ze ta awaria wlasnie przez syfowate paliwo.
_________________
Pozdrawiam
JEDRAS
Cari 1.8 GDI 2001
MSS 1.3 2000
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.