Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] Maglownica - luzy
Autor Wiadomość
Werwolf 
Mitsumaniak

Auto: CARISMA 1.9TD '98 GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 180
Skąd: Krosno
Wysłany: 06-10-2008, 06:31   [Cari 1.9TD] Maglownica - luzy

Witam!

Ostatnio okazało się, że mam luzy w maglownicy, nieduże ale zawsze to luzy.
Mechanik próbował dobrać się do śruby regulacyjnej bez demontażu całej maglownicy, ale okazało się że jest ona zabezpieczona i bez demontażu się nie obejdzie.
Wie ktoś może czy faktycznie trzeba wymontować całą maglownicę, żeby w niej zlikwidować luz międzyzębny?

Pozdrawiam
Werwolf
 
 
 
MAłY 
Forumowicz
MAŁY

Auto: carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 240
Skąd: Bierutów
Wysłany: 07-10-2008, 21:23   

mozna to zrobic bez demontazu. wiem bo sam robiłem.
 
 
 
Werwolf 
Mitsumaniak

Auto: CARISMA 1.9TD '98 GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 180
Skąd: Krosno
Wysłany: 08-10-2008, 06:09   

No to może podzielisz się swoją wiedzą z bliźnimi, co ??? :wink:

Werwolf
 
 
 
MAłY 
Forumowicz
MAŁY

Auto: carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 240
Skąd: Bierutów
Wysłany: 08-10-2008, 23:29   

w sumie to tak. ja robiłem w ten sposób, ze:
- uciąłem kawałek imbusa(ok 1 cm) tak żeby zmiescil sie miedzy maglownicą a ramą samochodu.
-za pomocą wskaznika zakonczonego magnesem włozyłem ten "klucz" w srubę w maglownicy
-pózniej przy użyciu płaskiej "10" dokreciłem ile trzeba
Klucz imbusowy o ile pamiętam to 12 (w sumie sprawdzisz to mierząc kluczykiem płaskim 10)
Mam nadzieje ten opis będzie pomocny :rolleyes: . A gwint w maglownicy jest prawy takze normalnie kręć w prawo.
 
 
 
Werwolf 
Mitsumaniak

Auto: CARISMA 1.9TD '98 GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 180
Skąd: Krosno
Wysłany: 09-10-2008, 06:09   

Dzięki, a co z zabezpieczeniem śruby?
Bo z tego co widziałem to jest ona w dwóch miejscach "uderzona" punktakiem albo podobnym narzędziem -> czytaj zabezpieczona przed odkręceniem.

Pozdrawiam
Werwolf
 
 
 
MAłY 
Forumowicz
MAŁY

Auto: carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 240
Skąd: Bierutów
Wysłany: 09-10-2008, 20:43   

to prawda. dlatego dokręcając tą srube bedzisz czuł opór. za duzo nie dokrecaj zebys pózniej nie musiał odkrecac z powrotem. Lepiej dorecic po troszke ze dwa razy niz raz i przedobrzyc. Zeby zapunktowac ponownie to dostepu tam nie ma, ale śruba przy dokrecaniu nie poluzuje sie na tyle zeby sama sie odkreciła. robiłem juz tak kiedys w fordzie i pózniej w swojej cari i sie nie odkreciło.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.