 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
zegary z obrotomierzem - problem ;/ |
Autor |
Wiadomość |
pabloo2000 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-10-2008, 12:12 zegary z obrotomierzem - problem ;/
|
|
|
witam Właśnie zakupiłem zegary z obrotomierzem do mojego miśka a tu zaskoczenie przy montażu - obrotomierz nie chodzi
czy trzeba ciągnąć jakieś dodatkowe kabelki?? |
|
|
|
 |
Kaleid
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 09 Lip 2006 Posty: 350 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 09-10-2008, 12:27
|
|
|
Powinien działać po podłączeniu. Na pewno zegary są od tego modelu? |
_________________ Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu. |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 09-10-2008, 12:30
|
|
|
pabloo2000, jaki masz silnik - bo chyba jednak nie 1,5.
W przypadku Colta CJ/Lancera CK z silnikiem 1,3 (4G13) obrotmomierz będą działać wyłacznie wówczas, gdy zegary pochodzą z silnika 1,3. |
|
|
|
 |
pabloo2000 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-10-2008, 13:40
|
|
|
właśnie że 1.5 12V 4G15(+automat ) bo to wersja USA
Zauważyłem że w kostce pod zegarami brakuje dwóch pinów zasilających obrotomierz, tzn w wiązce nie ma kabelków Wiecie morze z czego jest zasilany obrotomierz - czyt. do kąd muszę pociągnąć kabelki, podejrzewam że jeden to + a dógi sygnałowy, ale podpiąć go pod kompa czy pod cewkę ;/ I do którego pinu?? |
|
|
|
 |
Kaleid
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 09 Lip 2006 Posty: 350 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 09-10-2008, 14:40
|
|
|
Jesli to zegary od 1.3 lub 1.6 to niestety nie będzie działać. |
_________________ Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu. |
|
|
|
 |
pabloo2000 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-10-2008, 21:40
|
|
|
zegary pochodzą od takiego samego auta też silnikiem 1.5 tyle że z bogatszej wersji. U mnie niestety nie było obrotomierza i nie ma też do niego instalacji elektrycznej.
Może ktoś ma jakieś pomysły, ewentualnie schematy podłączenia obrotomierza, albo też wie który pin w module powinien dawać sygnał obrotów na obrotomierz? |
|
|
|
 |
|
|