Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Swiszczy sprzegło
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 08-10-2008, 20:26   [CA4A 1.6] Swiszczy sprzegło

Niewiem ale od kiedy odebrałem autko od mechaniora (była łatana miska) to jakby mi sprzęgło tak swiczczało niby bierze alegancko i wogóle. Auto też jezdzi dobrze tylko niewiem cdlaczego tak świszczy. POmożcie.... :rolleyes:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez karolgt 16-10-2008, 00:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 08-10-2008, 20:52   

świszczy na zimnym/ciepłym silniku, na wciśnietym/nie wciśnietym pedale ? ja obstawiam łożysko oporowe.póki sprzęgło bieerze dobrze i hałas jest do zniesienia to mozesz śmiagać.
_________________
CA0
Galant II
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 08-10-2008, 21:10   

Jogurt napisał/a:
świszczy na zimnym/ciepłym silniku, na wciśnietym/nie wciśnietym pedale ?
to jeszcze musze obczaic....
Ale dobrze wiedziec ze to nic powaznego.... Dzieki
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
ryba84
[Usunięty]

Wysłany: 09-10-2008, 12:04   

Hehe mam dokładnie ten sam objaw. Świszczy tylko w jednym miejscu-jak sprzęgło najlepiej bierze powyżej 2000 obrotów. Przejeździłem tak 30 tyś i działa nadal. Tylko wkurzający jest ten dźwięk ale zawsze można dać radio głośniej :D
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 09-10-2008, 12:41   

Jak niby sprzegło moze brac najlepiej przy 2 tys. obr.W ogole tego nie rozumiem.Sprzegło "bierze" tylko wtedy jak puszczasz pedał.Pozniej juz nie mozna mowic o "braniu" bo jest juz "sztywne"
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 09-10-2008, 13:00   

Dobra sprawdziłem dzis dokładnie co i jak. A wiec swiszczy niezaleznie chyba od nagrzania silnika (zaraz po ruszniu świszaczało) mało tego gdy jest zgaszony silnik, bieg jałowy to naciskam i puszczczam sprzęgło i cos skrzypi jakby moze cos obcierało w jednym miejscu.Natomiast podczas jazdy słysze świst z tym ze nie zawsze.... No i co to moze byc??? Niewiem moze by wymienic płyn w sprzegle??? Co to moze byc.Zaznaczam ze wszystko działa nalezycie. :roll:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 09-10-2008, 16:53   

Zaczyna siadac łożysko .Może głośniej pracowac , ale to nie oznacza że zaraz trzeba wymieniac .
Tak w ogule to biegi należy zmieniac w przedziale 3000 i w górę .
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 09-10-2008, 20:47   

Miroslaw1305 napisał/a:
biegi należy zmieniac w przedziale 3000 i w górę .


??? serio ja myslełem ze przy jak najniższych obrotach.... ze wtedy sie mniej zużywa...

[ Dodano: 09-10-2008, 21:04 ]
PS ile by wyniosła szacunkowo wymiana badz naprawa tego łozyska?
No i czy np nie przydałoby sie wymienic płynu w sprzęgle?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 09-10-2008, 21:19   

rosomak1983 czy uważasz że biegi zmieniac należy przy niskich obrotach chyba nie bo przy każdej zmianie przy niskich obrotach tracisz jeszcze na prędkości wału .To wtedy na jakich obrotach jezdzisz,nawet przy wprawnej i szybkiej zmianie biegów. W ruchu miejskim obroty rzędu 2000 i niżej dla silnika będą zabójcze zwłaszcza dla panewek ,a tak zwane butowanie po zmianie biegów na pewno nie wpłyną pozytywnie na spalanie paliwa .
Te łożysko się nie naprawia tylko wymienia . Największy jest koszt robocizny .Trzeba rozpiąc silnik ze skrzynią biegów. Cena za robociznę w Swifcie była u mechanika zaprzyjażnionego 150 zł ,w colcie nie wiem .Spytaj mechanika bo bez warsztatu i odpowiednich narzędzi na podwórku nie zrobisz . Cena łożyska nie jest mi znana .Zapytaj w sklepie,lub ktoś podpowie .
 
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 09-10-2008, 22:56   

rosomak1983 napisał/a:
PS ile by wyniosła szacunkowo wymiana badz naprawa tego łozyska?
łożyska oporowego się nie naprawia tylko wymienia. a jak się wymienia to cały kpl. sprzęgła bo bez sensu jest płacić 2-3 stówy za robotę a za pare kkm zmieniać docisk i tarcze. kpl sprzęgło aisan kosztuje ok 300pln, valeo 250 ale to sobie podaruj. na świszczącym łożysku mozna przejechać kilkadziesiąt kkm więc rób najpierw inne rzeczy. a płyn u mnie co jakieś 10 kkm ściągam strzykawką wszystko do zera ze zbiorniczka, delkikatnie czyszcze cały syf z niego i zalewam nowym dot4. nie ruszam wcale odpowietrznika i siłownika bo raz miałem taką akcję że nie można było potem sprzegła znaleźć po wymianie płynu ale to nie było w mitsu
_________________
CA0
Galant II
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-10-2008, 20:37   

rosomak1983 napisał/a:
gdy jest zgaszony silnik, bieg jałowy to naciskam i puszczczam sprzęgło i cos skrzypi jakby moze cos obcierało w jednym miejscu.
A pedał sprzęgła nie skrzypi? Psiknij WD-40 albo smarem w spray'u na jego oś obrotu.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 10-10-2008, 22:20   

Hugo napisał/a:
A pedał sprzęgła nie skrzypi?


owczem skrzypi jak sie go przycisnie (na nie zapalonym silniku i biegu 0-luz) ale podczas jazdy tak swiszczy jakby taki gwizd. O dziwo czasem nie świszczy wogóle.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 11-10-2008, 03:56   

rosomak1983 napisał/a:
podczas jazdy tak swiszczy jakby taki gwizd. O dziwo czasem nie świszczy wogóle.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


mialem tak samo, świszczało bardziej na zimnym silniku niż na gorącym, samo przeszlo :) i już 30 tys na takim "kiedyś świszczącym" przejechałem i jest ok.

Jak pytałem mechanika wtedy to mowił ze takiego czegos nie warto wymieniać, bo napewno jeszcze dużo wytrzyma a samo świszczenie nie przeszkadza, i widać ze mial racje.
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 11-10-2008, 04:16   

karolgt napisał/a:
, świszczało bardziej na zimnym silniku niż na gorącym


hehe mam tak samo :D Aha no to dzieki uspokoiłem sie. A co do płynu to jak myslicie zmieniac go?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-10-2008, 07:50   

rosomak1983 napisał/a:
A co do płynu to jak myslicie zmieniac go?
Po co. Jeśli sprzęgło działa OK to nie trzeba.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.