Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] dziwna dziura
Autor Wiadomość
baldi30 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 13
Skąd: wrocek
Wysłany: 10-10-2008, 10:49   [Cari 1.8 GDI] dziwna dziura

witam, od dłuższej chwili jestem posiadaczem cari gdi 98, autko super tylko chyba coś mu szwankuje. a oto opis: "jadę spokojnie taką samą prędkością, nie dodaję gazu , nie zmieniam biegu i silnik jakby nagle wpadał w dziurę, zero mocy. puszczam gaz, depczę jeszcze raz i jest ok. problem pojawia się na każdym biegu, niezależnie od trasy i prędkości. z podobnym problemem miałem do czynienia w lantrze ale tam wysypał się katalizator i blokował wydech, tylko że w lantrze zdarzyło się raz i nie puściło. nadnieniam ,iż rozrząd w cari został wymieniony, razem z blaszkami od jego ustawiania.
jak ktoś domyśla się przyczyny to niech da znać, a jak nie to chociaż namiar na solidny warsztat od mitsu we wrocku.
_________________
mądry człowiek idiotyzmów nie komentuje
 
 
Brikston 
Forumowicz


Auto: Carisma 2001 1.8 GDI Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 271
Skąd: Krakow
Wysłany: 10-10-2008, 12:22   

To wyglada na pompe wysokiego cisnienia... sproboj na poczatek jakiegos srodka do czyszczenia wtryskow dolewanego do paliwa... czasem poamaga a malo kosztuje. Jesli nie pomoze to wymiana pompy wysokiego cisnienia. na allegro z anglika za okolo 500 zl dostaniesz.
mozesz tez wyczyscic przepustnice jesli tego dlugo nie robiles... tez moze byc przyczyna.

aaa.... a kontrolka silnika Ci sie nie swieci?

pozdrawiam
_________________
Mitsubishi Carisma 2001 1.8 GDI Avance
 
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 10-10-2008, 15:40   

Mam ten sam problem i niestety nie wiadomo co to jest, na pewno nie jest to pompa, ani przepustnica ( wyczyscic nie zaszkodzi ) no chyba ze pali sie CE , spróbuj zacząc od wymiany Filtra paliwa powietrza, swiece, kable WN itp byc moze wyeliminujesz ten problem

aha jak wlejesz tego płynu do czyszczenia wtryskiwaczy to problem wystepuje rzadziej wiec moze warto ( Najlepiej na 1/4 baku zalac wiecej niz zalecaja na opakowaniu i przeciagnac go na 3 biego tak przez 2 dni, zapomnij o 4 i 5 )

podepnij auto pod kompa sprawdz czy nie ma błedów ( u mnie niestety nie ma wiec ciezko zlokalizowac usterke )

Daj znac jak rozwiazesz problem

Powodzenia Pozdro
 
 
marcinos1979
[Usunięty]

Wysłany: 10-10-2008, 15:53   

Polecam autoryzowany serwis we Wrocławiu - ASV Mitsubishi, przy ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 19. Jeździłem po różnych serwisach, aby zdiagnozowali usterkę w moim aucie, ale w żadnym nie potrafili stwierdzić co jest grane - jedynie w ASV wszystko czarno na białym mi napisali o co chodzi. Koszt diagnostyki - 143 zł ( gdy auto jest starsze niż 10 lat ).
 
 
Brikston 
Forumowicz


Auto: Carisma 2001 1.8 GDI Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 271
Skąd: Krakow
Wysłany: 10-10-2008, 16:28   

ostatnio tez byl tu temat o wymianie lub czyszczeniu filterkow w pompie wysokiego cisnienia. szukajka nadal nie dziala, ale jest to swiezy temat wiec powinien byc na pierwszych stroonacg... tylko nie wiem w ktorym dziale... poszukaj i poczytaj.
_________________
Mitsubishi Carisma 2001 1.8 GDI Avance
 
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 10-10-2008, 16:33   

A czy to o czym piszecie to nie jest przypadkiem tryb GDI Eco? Silnik przełącza się na ubogą mieszankę więc i moc musi spaść. Po wciśnięciu gazu wraca do normalnego spalania i moc powraca. Już ludzie pisali tu o takich rzeczach.
 
 
Cezar 
Mitsumaniak
Veni, Vidi, Vici


Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 13 Lip 2005
Posty: 7812
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 10-10-2008, 16:43   

Moomin napisał/a:
tryb GDI Eco

o tym samym pomyslalem :wink:
_________________
Mitsubishi Carisma '99 GDI EXE 18.07.2005 - 20.07.2013 :cry:
Mitsubishi Colt '93 1.6 GLXi 03.05.2008 - 19.05.2009
Mitsubishi Galant '98 2.0 SportEdition 13.06.2009 - 01.09.2015
Daewoo Matiz '00 22.07.2013 - 11.11.2016
Ford Focus '99 13.10.2015 - 05.06.2019
Ford Mondeo Panther Black Titanium X 17.05.2019 - ...
Polski Fiat 125p '80 1.5 12.1980 - ...

______________EA5A & EA2A
 
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 10-10-2008, 20:17   

Proponuje udac sie do aso i poprosic o zbadanie wartosci cisnienia paliwa na pompie wysokiego cisnienia.Pozdro.
 
 
marcinos1979
[Usunięty]

Wysłany: 10-10-2008, 21:58   

W GDI przed liftem nie ma kontrolek trybu ECO. I wydaje mi się, że nawet w trybie ECO moc nie ma prawa spaść. Te zastoje mocy są spowodowane prawdopodobnie uszkodzoną sondą lambda, lub zapchanym filtrem paliwa, lub też w najgorszym przypadku niesprawna pompą wysokiego ciśnienia.

[ Dodano: 10-10-2008, 22:33 ]
Manysh jakie kable WN, skoro w GDI są fajkocewki ?!
 
 
baldi30 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 13
Skąd: wrocek
Wysłany: 10-10-2008, 22:38   

Dzięki za rady, pewnie bez ASO się nie obejdzie bo szkoda szukać po omacku. jak znajdę chwilę to tam pojadę.
_________________
mądry człowiek idiotyzmów nie komentuje
 
 
marcinos1979
[Usunięty]

Wysłany: 10-10-2008, 22:44   

Na pewno. Oni rozwieją wszelki Twoje wątpliwości - zapewniam. Pozdrawiam zarazem.

[ Dodano: 10-10-2008, 23:36 ]
Moomin. Taka jest idea pracy tego silnika - jak najmniejsze spalanie paliwa, przy zachowaniu jak największej mocy silnika, więc spalanie ubogiej mieszanki jest tutaj jak najbardziej na miejscu kompromisem.
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2008, 10:20   

jako ze borykam sie z tym problemem jakies 3 miechy powiadam wam ze to nie, pompa,nie lambda, nie tryb ECO :D :D jako ze problem nie wystepuje cały czas usterka jest ciezka do zlokalizowania
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 11-10-2008, 11:24   

A może paliwo?
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
gzyluk
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2008, 13:21   

A czy to o czym piszecie to nie jest przypadkiem tryb GDI Eco? Silnik przełącza się na ubogą mieszankę więc i moc musi spaść. Po wciśnięciu gazu wraca do normalnego spalania i moc powraca. Już ludzie pisali tu o takich rzeczach.


NAPEWNO ZALANCZA SIE TRYB ECO

A JAK COS TO SPRUBOJ PODJECHAC DO

TOYOTA SERVIS / WARSZTAT CALKIEM NIEZLY /

TOMASZ MALEC ul. NASYPOWA WROCLAW

OSTATNIA BRAMA PO PRAWEJ STRONIE / DROGA JEDNO KIERUNKOWA/

POZDRAWIAM
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2008, 13:37   

1 przy 4000 obrotów to juz nie ma co gadac o trybie Eco a problem występuje
2 paliwo vpower od 2 lat
3 u mnie to jescze może być filtr paliwa którego nie mogę wykręcić
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.