Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[FAQ]Angel Eyes w Galancie
Autor Wiadomość
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 30-09-2008, 20:45   

tommyc1 napisał/a:
wlasnie, na ile ta roznica jest istotna...czy poza bajerem jest jakas praktyczna korzysc z calej tej zabawy...


Różnica jest baaardzo duża. Przede wszystkim bardzo wyraźna granica światło-cienia. Poza tym górna granica światła jest jak nożem uciął, co przy dobrej regulacji świateł pozwoli zupełnie nie oślepiać pojazdów z przodu, bo snop świeci w asfalt, a nie Panu Bogu. Poza tym wydaje mi się, że można "zapanować" nad snopem światła i doregulować tak, żeby świeciło dokładnie tam gdzie chcemy.
Przy zwykłych żarówkach zasięg projektorów jest jakieś 10% mniejszy, a to w wyniku "tłumienia" soczewki. Za to obszar oświetlany jest znacznie intensywniej. Dlatego idealnym rozwiązaniem są HIDy. Wtedy i zasięg OK, i jasność super, bez ryzyka oślepiania.

W sumie jestem naprawdę zadowolony. Przy okazji moich silnych ringów mam też nieźle doświetlone "bliskie" pobocze.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 30-09-2008, 20:51   

Zhan napisał/a:
moim zdaniem porownywanie nowych i starych zarowek jest bez sensu, nowe zawsze jasniej swieca..
dobrze napisałeś - Twoim zdaniem :wink:
BTW: Żarówka jest tak skonstruowana, że świeci tak samo podczas jej użytkowania - czy to nowa czy tez już starsza. Jedynie starsza szybciej się przepali :P

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10661
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 30-09-2008, 22:01   

Myslicie ze tylko ringi wmotowane w lustro od długich będa dobrze wygladać? Bo majac zwykła zarówke to w krótkich ona zginie.. będzie widoczna tylko jak masz same postojówki... czy tak?

A co do zarówek to ja kupiłem Tungsram Sport light +50% i powiem ze są rewelacyjne w porównaniu ze zwykłą zarówka, różnice widac, a jak bardzo czuć podczas jazdy to tylko wiedzą ci co mąja załozone. Jesli nie widac różnicy to albo słaba zarówka albo klosze brudne.
POzdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 30-09-2008, 22:14   

Marcino napisał/a:
Myslicie ze tylko ringi wmotowane w lustro od długich będa dobrze wygladać? Bo majac zwykła zarówke to w krótkich ona zginie.. będzie widoczna tylko jak masz same postojówki... czy tak?

Marcin, a trochę jaśniej...?
Generalnie ringi CCFL wklejone do lustra są znacznie silniejsze niż zwykłe żaróweczki postojowe, co widać na moich fotach.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
trawkins
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2008, 23:41   

A ja postojówki zrobiłem sobie takie :) jak czas pozwoli to nareszcie zamontuje lampy do Gala



 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 12-10-2008, 08:42   

tys piknie...a moze nawet pikniej, bo angel eyes juz mi sie "przejadly"-nawet w 20letnich beemach to wsadzaja i zaraz patrzec jak w poldonach beda ludzie zakladac-mnie sie takie punktowe jak w audi podobaja...ale pewnie to tez zaraz ludzie podchwyca:) ja mam pomysl na neon po obwodzie calego reflektora-co wy na to?
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10661
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 12-10-2008, 19:26   

swinks_UK napisał/a:
Marcino napisał/a:
Myslicie ze tylko ringi wmotowane w lustro od długich będa dobrze wygladać? Bo majac zwykła zarówke to w krótkich ona zginie.. będzie widoczna tylko jak masz same postojówki... czy tak?

Marcin, a trochę jaśniej...?
Generalnie ringi CCFL wklejone do lustra są znacznie silniejsze niż zwykłe żaróweczki postojowe, co widać na moich fotach.


Choidziło mi o to ze jak mam krótkie H7 załaczone to Ringu nie bedzie widać. A jak bede miał postojówki tzn same ringi to ok. WIec Ring wklejony tylko w długich jest widoczny nawet z daleka i nie ginie w świetle reflektora. CZy teraz wiadomo o co chodzi?
Swinks, ty masz soczewke która daje snop swiatła i Ring w koło niej ma sens.... tak mi sie wydaje.
POzdraiwiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 12-10-2008, 19:35   

Marcino: Teraz to ma sens :mrgreen:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
trawkins
[Usunięty]

Wysłany: 13-10-2008, 16:17   

Ok lampy zamontowane :twisted: co prawda nie ma Angel Eyes ale też jest ładnie, zobaczymy jak będzie wieczorkiem. No to teraz Xenoniki i spryskiwacze he he





 
 
wilk88 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 613
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 29-06-2009, 00:22   

Tak oto po wielu latach :P mój pierwszy post na tym forum doczekał spełnienia. Zamontowałem angel eyes :D Zaraz zostanę napadnięty, że niepotrzebnie robię z gala bmw itp. ale mi się to podoba i dużo lepiej oświetla pobocze. Oto efekty, jeszcze będę musiał popracować bo jeden ring trochę się odkleił i jest nierówno w stosunku do innych:








[ Dodano: 29-06-2009, 00:24 ]
Podziękowania dla swinksa_uk pomimo małych nieporozumień widziałem, że się przejmujesz więc wielkie dzięki :)
_________________
"Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."


(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment ;)

-Mitsubishi Galant EA6W
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 29-06-2009, 01:51   

ladne, mi sie tam podoba. sam bym zalozyl ale nie bede bwm robil :wink:
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 29-06-2009, 07:32   

no super się prezentują, zwykle nie przepadam za takimi przeróbkami, ale te światełka wyglądają zacnie :wink:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
jarekrk 
Mitsumaniak


Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 376
Skąd: KRK
Wysłany: 29-06-2009, 08:43   

jak dla [edit: nie wygląda to zbyt ładnie],
nic nie wygląda w tym Galu tak pięknie jak przednie światłe, i psucie ich to profanacja dla mnie no ale jak kto woli,
Galant to nie civic ani bmw aby mu angele robić

[ Komentarz dodany przez: Owczar: 29-06-2009, 14:18 ]
jarekrk proszę o stonowanie swoich wypowiedzi, swoją opnię proszę wyrażać tak aby nie obrażać innych użytkowników.
_________________
jednak po 3 galantach kolei znów na RWD
Ostatnio zmieniony przez Owczar 29-06-2009, 14:20, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
wilk88 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 613
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 29-06-2009, 14:08   

Kwestia gustu, nie rozumiem tylko czemu ringi są przypisane tylko do BMW i Civic'ów... jest to jeden z patentów który można wykorzystać w każdym aucie a nie tylko w BMW... Poza tym jak widać na załączonych zdjęciach wygląd przedniej lampy nie uległ zmianie, sam bym tego nie przeżył bo uwielbiam te lampy! Więc proszę nie przesadzać że niewiadomo co się stało, bo gdybym stanął bez zapalonych świateł to pewnie nie zauważył byś różnicy!
_________________
"Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."


(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment ;)

-Mitsubishi Galant EA6W
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10661
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 29-06-2009, 15:19   

A gdzie cała dokumentacja techniczna zabiegu??

Podoba mi sie, ale sens widze tylko ringi wmotowac w długie, bo cały dzień jeżdzimy na mijania i ringów tam za bardzo nie widac, no chyba ze faktycznie doświetlaja coś tam w poblizu.

Pasowały bu ci jakieś lepsze zaróweczki któr dają mniej zółte swiatło czyli jakieś Blue Light.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.