[CA4A 1.6] Swap na CA5A |
Autor |
Wiadomość |
zab3r5polska
Forumowicz
Auto: colt 4g63T 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 49 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-10-2008, 13:55 [CA4A 1.6] Swap na CA5A
|
|
|
Jestem nowym członkiem mitsumaniaków choć colt mam juz od 3 lat. problem w tym że mam 1.6 16 i niestety zrobił sie dla mnie za wolny :lol: mam silnik 4g63T w sumie to całego eclipsa:) mam też colta 4x4 ale czytałem i czytałem o tym swapie i w sumie sąrużne wersje które nie są zbieżne. mam też inny pomysł zakuwając 1.8 GTI i uturbiając go. chyba że ma ktoś dostęp na rynek japoński:) niedługo zapodam zdjęcia mojego miśka czekam na jakieś odp.
pozdr.
[ Dodano: 25-10-2008, 14:42 ]
Ah zapomiałem dopisać ze nie pytam sie o to wszystko tylko dlatego że chce popisać sobie na forum tylko ostro wziąć sie do pracy przy colcie. |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 31-10-2008, 09:04, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-10-2008, 15:47
|
|
|
Jest tu na Forum jeden user chwalący się władowaniem 4G63T do CA4A AWD. Podobno pasuje nawet skrzynia AWD z Colta do tego silnika. Tzn kilka otworów nie pasuje (tych na śruby). Tylko nie pamietam jego nicka. Poszukaj go w postach o tuningu itd.
Jedna uwaga - szukajka będzie działała dziś wieczorem.
Pozdrawiam |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
zab3r5polska
Forumowicz
Auto: colt 4g63T 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 49 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-10-2008, 16:38
|
|
|
dziekuje ci bardzo za pomoc!!! ten człowiek o ile sie nie myle ma nick jtjerry ale nie mam do niego żadnego kontaktu
[ Dodano: 25-10-2008, 16:39 ]
Czekam na jakieś włączenie sie speców ( o ile tacy tu są ) do pomocy |
|
|
|
 |
Czerwien [Usunięty]
|
Wysłany: 25-10-2008, 16:39
|
|
|
To nie ten-user o nicku 4g63Colt chyba w coś takiego się bawi |
|
|
|
 |
zab3r5polska
Forumowicz
Auto: colt 4g63T 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 49 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-10-2008, 16:46
|
|
|
A masz może do niego jakieś namiary??? widzę że masz 1.8 GTI co myślisz nad tym by taki silnik uturbić bo wiesz tak jak napisałem wcześniej albo zeswapuje 4g63t albo zakuje i uturbie 1.8 GTI |
|
|
|
 |
Czerwien [Usunięty]
|
Wysłany: 25-10-2008, 16:49
|
|
|
Turbo...hm..wiesz cięzki temat...a masz jakąś ofertę kutych zabawek do niego?To tak po pierwsze...po drugie szpera w skrzyni by się przydała...a po trzecie 4wd |
|
|
|
 |
zab3r5polska
Forumowicz
Auto: colt 4g63T 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 49 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-10-2008, 17:02
|
|
|
Czerwien, 4wd mam są firmy które to robią jedna w łomiankach pod warszawą dróga w sulejówku i pare innych. a jak bedzie 4wd to szpera konieczna?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Czerwien [Usunięty]
|
Wysłany: 25-10-2008, 17:11
|
|
|
Odezwij się do mnie na gg 10043247 to pogadamy bo może masz szperkę już w 4wd-pozdrawiam |
|
|
|
 |
kartomaniak gti
Forumowicz stary kartingowiec

Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 1073 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 25-10-2008, 19:31
|
|
|
jak dobrze chodzi GTI to lepiej nic nie grzebać takie moje zdanie |
_________________
 |
|
|
|
 |
zab3r5polska
Forumowicz
Auto: colt 4g63T 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 49 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 26-10-2008, 15:10
|
|
|
no tak ale koni nigdy zawiele:) silnik juz prawie mam 1.8 GTI zobaczymy czego bedzie brakowac i ruszam z wyspawaniem komory i wstawieniem półklatki
[ Dodano: 26-10-2008, 15:50 ]
malo osób tu pisze większość napisze że to bez sensu bedzie wstawiać turbo do gti bo lepiej kupić jakiegoś 200sx'a albo coś innego ale cały pic polega na tym by zrobić na przekór wszystkim i pokazać że sie da a nie unikać problemów zmieniając auto. dziex czerwień za pomoc na prv |
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-10-2008, 20:06
|
|
|
popieram, pamiętam że nie tylko kuce ale też moment jest ważny. Jak masz kase to możesz uturbić (z tego co ja patrzyłem to ponad 3k pln będzie, ale moge się mylić). Ja osobiście bym się bawił z 4g63T czyli 2l od eclipsa z turbo... już wtedy kręcić na 300km i 300Nm
http://pl.youtube.com/wat...dA&translated=1 z tym, że inna buda, ale obie budy mają podobne komory silnikowe, te same silniki wchodzą |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
Kleju
Forumowicz Mivec Power

Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 1171 Skąd: Opole
|
Wysłany: 26-10-2008, 21:20
|
|
|
Misiek napisał/a: | ale obie budy mają podobne komory silnikowe, te same silniki wchodzą |
Chyba nie bardzo. Z tego co sie orientuje i gdzies wyczytalem to do budy z cao pasuja (choc nie do konca idealnie) tylko silniki z evo I, II, III. A do budy CJ0 z pozniejszych wersji.
Jakby nie patrzec w roku 96 bylo "przekrecenie" silnika o 180stopni... Wiec komory nie moga pasowac...
No chyba ze sie myle |
_________________
  |
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-10-2008, 21:34
|
|
|
może i ja się myle... silniki z tego co wiem były te same montowane.. ale też przekręcone były... na mechanice się za dobrze (jeszcze) nie znam, więc moge się mylić... |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
zab3r5polska
Forumowicz
Auto: colt 4g63T 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 49 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 27-10-2008, 09:25
|
|
|
Ok ok wszystko ładnie pięknie ale czytałem chyba już wszystko na tym forum i na coltmani i na streetracing.pl o swapie 4g63t do CA0 i w sumie to niewiadomo czy trzeba ciąć podłoge i wstawiać od galanta czy wszystkie przeróbki opierają sie tylko na przespawaniu łap i ustawieniu silnika. jtjerry miał napęd na przód a ja mam 4x4 czy przy takim napędzie jest więcej przeróbek?? |
|
|
|
 |
4g63colt [Usunięty]
|
Wysłany: 27-10-2008, 21:55
|
|
|
przy napędzie 4x4 jesteś na wgranej pozycji,masz minimum pracy,wszystko gra tylko musisz sobie załatwić dwie poduszki silnika od evo III |
|
|
|
 |
|