Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Swap na CA5A
Autor Wiadomość
zab3r5polska 
Forumowicz

Auto: colt 4g63T 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 49
Skąd: warszawa
  Wysłany: 25-10-2008, 13:55   [CA4A 1.6] Swap na CA5A

Jestem nowym członkiem mitsumaniaków choć colt mam juz od 3 lat. problem w tym że mam 1.6 16 i niestety zrobił sie dla mnie za wolny :lol: mam silnik 4g63T w sumie to całego eclipsa:) mam też colta 4x4 ale czytałem i czytałem o tym swapie i w sumie sąrużne wersje które nie są zbieżne. mam też inny pomysł zakuwając 1.8 GTI i uturbiając go. chyba że ma ktoś dostęp na rynek japoński:) niedługo zapodam zdjęcia mojego miśka czekam na jakieś odp.


pozdr.

[ Dodano: 25-10-2008, 14:42 ]
Ah zapomiałem dopisać ze nie pytam sie o to wszystko tylko dlatego że chce popisać sobie na forum tylko ostro wziąć sie do pracy przy colcie.
Ostatnio zmieniony przez harpagan 31-10-2008, 09:04, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-10-2008, 15:47   

Jest tu na Forum jeden user chwalący się władowaniem 4G63T do CA4A AWD. Podobno pasuje nawet skrzynia AWD z Colta do tego silnika. Tzn kilka otworów nie pasuje (tych na śruby). Tylko nie pamietam jego nicka. Poszukaj go w postach o tuningu itd.

Jedna uwaga - szukajka będzie działała dziś wieczorem.

Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
zab3r5polska 
Forumowicz

Auto: colt 4g63T 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 49
Skąd: warszawa
Wysłany: 25-10-2008, 16:38   

dziekuje ci bardzo za pomoc!!! ten człowiek o ile sie nie myle ma nick jtjerry ale nie mam do niego żadnego kontaktu

[ Dodano: 25-10-2008, 16:39 ]
Czekam na jakieś włączenie sie speców ( o ile tacy tu są :P ) do pomocy
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 25-10-2008, 16:39   

To nie ten-user o nicku 4g63Colt chyba w coś takiego się bawi :)
 
 
zab3r5polska 
Forumowicz

Auto: colt 4g63T 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 49
Skąd: warszawa
Wysłany: 25-10-2008, 16:46   

A masz może do niego jakieś namiary??? widzę że masz 1.8 GTI co myślisz nad tym by taki silnik uturbić bo wiesz tak jak napisałem wcześniej albo zeswapuje 4g63t albo zakuje i uturbie 1.8 GTI
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 25-10-2008, 16:49   

Turbo...hm..wiesz cięzki temat...a masz jakąś ofertę kutych zabawek do niego?To tak po pierwsze...po drugie szpera w skrzyni by się przydała...a po trzecie 4wd :)
 
 
zab3r5polska 
Forumowicz

Auto: colt 4g63T 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 49
Skąd: warszawa
Wysłany: 25-10-2008, 17:02   

Czerwien, 4wd mam są firmy które to robią jedna w łomiankach pod warszawą dróga w sulejówku i pare innych. a jak bedzie 4wd to szpera konieczna??
_________________

 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 25-10-2008, 17:11   

Odezwij się do mnie na gg 10043247 to pogadamy bo może masz szperkę już w 4wd-pozdrawiam
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 25-10-2008, 19:31   

jak dobrze chodzi GTI to lepiej nic nie grzebać :) takie moje zdanie
_________________

 
 
 
zab3r5polska 
Forumowicz

Auto: colt 4g63T 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 49
Skąd: warszawa
Wysłany: 26-10-2008, 15:10   

no tak ale koni nigdy zawiele:) silnik juz prawie mam 1.8 GTI zobaczymy czego bedzie brakowac i ruszam z wyspawaniem komory i wstawieniem półklatki

[ Dodano: 26-10-2008, 15:50 ]
malo osób tu pisze większość napisze że to bez sensu bedzie wstawiać turbo do gti bo lepiej kupić jakiegoś 200sx'a albo coś innego ale cały pic polega na tym by zrobić na przekór wszystkim i pokazać że sie da a nie unikać problemów zmieniając auto. dziex czerwień za pomoc na prv
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-10-2008, 20:06   

popieram, pamiętam że nie tylko kuce ale też moment jest ważny. Jak masz kase to możesz uturbić (z tego co ja patrzyłem to ponad 3k pln będzie, ale moge się mylić). Ja osobiście bym się bawił z 4g63T czyli 2l od eclipsa z turbo... już wtedy kręcić na 300km i 300Nm
http://pl.youtube.com/wat...dA&translated=1 z tym, że inna buda, ale obie budy mają podobne komory silnikowe, te same silniki wchodzą
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
Kleju 
Forumowicz
Mivec Power


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 1171
Skąd: Opole
Wysłany: 26-10-2008, 21:20   

Misiek :) napisał/a:
ale obie budy mają podobne komory silnikowe, te same silniki wchodzą


Chyba nie bardzo. Z tego co sie orientuje i gdzies wyczytalem to do budy z cao pasuja (choc nie do konca idealnie) tylko silniki z evo I, II, III. A do budy CJ0 z pozniejszych wersji.
Jakby nie patrzec w roku 96 bylo "przekrecenie" silnika o 180stopni... Wiec komory nie moga pasowac...
No chyba ze sie myle ;)
_________________
 
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-10-2008, 21:34   

może i ja się myle... silniki z tego co wiem były te same montowane.. ale też przekręcone były... na mechanice się za dobrze (jeszcze) nie znam, więc moge się mylić...
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
zab3r5polska 
Forumowicz

Auto: colt 4g63T 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 49
Skąd: warszawa
Wysłany: 27-10-2008, 09:25   

Ok ok wszystko ładnie pięknie ale czytałem chyba już wszystko na tym forum i na coltmani i na streetracing.pl o swapie 4g63t do CA0 i w sumie to niewiadomo czy trzeba ciąć podłoge i wstawiać od galanta czy wszystkie przeróbki opierają sie tylko na przespawaniu łap i ustawieniu silnika. jtjerry miał napęd na przód a ja mam 4x4 czy przy takim napędzie jest więcej przeróbek??
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2008, 21:55   

przy napędzie 4x4 jesteś na wgranej pozycji,masz minimum pracy,wszystko gra tylko musisz sobie załatwić dwie poduszki silnika od evo III
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.