 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 05-04-2006, 15:41 |
[CA4A 1.6] problem z coltem |
Autor |
Wiadomość |
irekno [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2006, 08:52
|
|
|
Cewkę katalogowa , a kable zamienniki kupiłem, świece NGK , po tym wszystkim działało oki, ale niedługo, zaczęło się robić to co kiedyś, trzęść silnikiem przy dodawaniu gazu . Nie wiem co się dzieje podpowiadali mi ,że to są objawy jakby kable padły, kable mam około 3,5 mieś. Cewka i świece jakieś Oki 1 mieś do 1,5 mieś, po pełnym rozgrzaniu silnika objawy ustają . Pomocy … |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2006, 09:16
|
|
|
A co to za zamienniki kabli? W moim przypadku 2 tygodnie po zakupie kabli JC musiałem szukać innych - sparciała guma. |
|
|
|
 |
irekno [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2006, 09:48
|
|
|
Jakieś USA kable całe niebieskie. |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2006, 09:49
|
|
|
Może NGK? Jeśtli tak, to nie będzie raczej wina kabli... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24342 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-04-2006, 12:28
|
|
|
irekno napisał/a: | Jakieś USA kable całe niebieskie. |
Janmor? |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2006, 12:51
|
|
|
Janmory są polskie.
Edit:
... i nie sa wcale najgorsze. Sam jeździłem przez 1,5 roku i było o.k. |
Ostatnio zmieniony przez gregorbu 11-04-2006, 12:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
irekno [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2006, 14:38
|
|
|
Jan mor firma tych przewodów.
[ Dodano: 11-04-2006, 15:39 ]
a napis jest nanich USA |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24342 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-04-2006, 15:00
|
|
|
A nie pisałem, że Janmor? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-04-2006, 15:08
|
|
|
Dobra dość tych gadek. Moim skromnym zdaniem kable są do dupy - zawilgły i stąd Twoje problemy. Elektryka do przeglądu. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2006, 15:13
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | A nie pisałem, że Janmor? | Owszem - tylko to nie rozwiązuje problemu. Przyznam, że nic nie przychodzi mi więcej do głowy niż zapłon. Możnaby jednak spróbować podmienić dla testu kable i świece.
Edit:
A propos Janmor |
Ostatnio zmieniony przez gregorbu 11-04-2006, 15:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
irekno [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2006, 18:38
|
|
|
Jutro będę na oscyloskopie i będę wiedział, czy gdzieś prąd ucieka , kable też będę miał na podmiankę. Jak wrócę to opisze czy coś się powiodło.
[ Dodano: 12-04-2006, 21:54 ]
Witam byłem na tym oscyloskopie, nic nie pokazał, iskra nie ucieka ale stwierdził że są jakieś zakłócenia, możliwe ze z wieku samochodu, ale ciekawą sprawą są okopcone lekko świece i końcówka wydechu, jak to powiedział, że jakby dostawał za dużą dawka paliwa, ale mi dalej nie jeździ tak jak potrzeba. Zauważyłem jedną sprawę na postoju jak się dodaje szybko gazu, z lekkim opóźnieniem wchodzi na obroty ale nie trzęsie silnikiem, dzieje się to dopiero podczas jazdy. Jakby przy obciążeniu brakowało mu czegos.
[ Dodano: 19-04-2006, 16:54 ]
Juz jest ok. Na oscyloskopie nic nie pokazalo. Brudny był zbiornik na benzyne. Dzieki wszystkim za pomoc. |
|
|
|
 |
modesto [Usunięty]
|
Wysłany: 09-04-2008, 15:32
|
|
|
u mnie sprawa wygląda tak. wszystko bylo ok silnik działał poprawnie, oddalem wczoraj miska do elektormechanika zeby zalozyl jakies zabezpieczenie (przycisk do odciecia zaplonu czy cos teges). odebralem od niego samochod i zupelnie jak nie moj.... objawy : trzesie nim, najbardziej przy 3000 obrotach na 5 biegu (tak jak by sie jechalo 20km/h na 5 biegu) po przekroczeniu 3000obr dziala jak igla.
wymienione zostaly swiece kable filtry oleje no wszystko.
ps. mechanik powiedzial mi zeby kupic plyn do czyszczenie zaworow. dolalem go podczas tankowania na maxa. objaw wystapil przy: 1/4 baku paliwa; po odbiorze od elektormechanika.
co z tym zrobic ? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-04-2008, 16:15
|
|
|
Sprawdź wszystkie wtyczki (czy są dobrze połączone) w komorze silnika. |
|
|
|
 |
modesto [Usunięty]
|
Wysłany: 09-04-2008, 20:07
|
|
|
myslisz ze moj problem moze byc zwiazany z elektryka ? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-04-2008, 20:20
|
|
|
modesto napisał/a: | myslisz ze moj problem moze byc zwiazany z elektryka ? | Myślę, że tak, bo w końcu patałachy coś przy niej miały majstrować. |
|
|
|
 |
|
|