 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C51A] Bębny tył |
Autor |
Wiadomość |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 30-10-2008, 17:37
|
|
|
z tym R-3 żartowałem |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 30-10-2008, 23:40
|
|
|
Ja tak nie zabardzo zrozumialem jak oceniles to ze tylne hamulce sa za slabe?? Czy tylko na tej opini czy moze to jakos odczuwasz w czasie jazdy??
dr_mateusz napisał/a: | Mniejsze obciążenie tyłu co daje mniejszy docisk, a co za tym idzie mniejszy styk z podłożem. Do tego dochodzą hamulce bębnowe o mniejszej skuteczności, niż tarcze. |
Teraaz troche nie na temat bo napisze o CA0 ale u siebie juz od jakiegos czasu nie nazekam na hamulce... :] Wymienilem tarcze, klocki przeczyscilem zaciski, wymienilem szczeki, cylinderki, przewod miedziany bo sie przetarl, płyn, przetoczylem bebny, odpowietrzylem i teraz mozna sobie zeby o kierownice wybic |
|
|
|
 |
dr_mateusz [Usunięty]
|
Wysłany: 31-10-2008, 09:50
|
|
|
W colcie którym miałem zakończenia były tylko z przewodu gumowego, a reszta z chyba miedzi czy jakiegoś stopu który był podkorodowany, przynajmniej z zewnątrz.
Wiem, że jakbym wymienił wszystko to byłoby lepiej ale to są koszty, które przy starym aucie są nieopłacalne. Zresztą ja coltem jeździłem zawsze sam i może przy większym obciążeniu docisk na tylną oś byłby lepszy co by polepszyło siłę hamowania.
Tomusn z tym co napisałeś się zgadzam i nie pisałem o tym. (a tak poza tym oglądałem już 8 auto w tym miesiącu i znowu złom, z 20kg szpachli na sobie oczywiście bezwypadkowy). |
|
|
|
 |
|
|