Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kibloo
21-07-2009, 16:28
Brak Mocy
Autor Wiadomość
GazMajster-G1
[Usunięty]

  Wysłany: 01-11-2008, 22:12   Brak Mocy

Witam
Mam Elkę z 97r (vin) MMBJNK74EVDO21199

Ostatnio podczas jazdy, (nie teren) po przejechaniu około,70km. autko straciło moc.
Na pierwszy rzut oka ,pod maską wszysko było OK. po następnych 70km.-zaczeło mi pierdzieć-z pod wydechu. W domu okazało się ,że pękła turbina, kolektor wydechowy.

W tej chwili, mam już wymienioną turbinę oraz kolektor, natomiast auto nie osiąga,pełnej mocy.
Jest tak, że do około 2700 obr/min. jest ok. Natomiast powyżej ,jest bardzo słabe. Dodam, że jeśli zacznę ,piłować powyżej 3000 obr/min. - to po 2-3 km. kolektor oraz turbina jest koloru jasnobiałego.
Ciśnienie doładowania-sprawdziłem podczas ,postoju,oraz jazdy ,jest ok. zaczyna się od 1300-1400 obrotów i ma jakieś 0,8-0,85 bar. -czyli książkowo.

zapłon jest chuba ok. -(nie sprawdzałem teraz) ale auto ładnie zapala, równo chodzi nie chałasuje.
zastanawiałem się ,do czego jest dodatkowy elektozawór na pompie wtryskowej. (którego nie ma w żadnym PAJERO.

JEŻELI MA KTOŚ DOŚWIADCZENIA ,LUB SPOSTRZEŻENIA, PROSZĘ O POMOC.

(myślę, że auto dostaje za mało paliwa, i nie wiem czy wina leży po stronie pompy, czy może ,zbiornika(przewodów,filtra)

Z GÓRY DZIĘKUJĘ ,ZA WZELKĄ POMOC.
BARTEK.
Ostatnio zmieniony przez Gene 02-11-2008, 09:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
miczon 
Mitsumaniak


Auto: L 200 '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 02-11-2008, 10:39   

GazMajster-G1 napisał/a:
Jest tak, że do około 2700 obr/min. jest ok. Natomiast powyżej ,jest bardzo słabe.


Też tak miałem w poprzedniej Elce, ale tylko wtedym gdy zaświecił się check i samochód przeszedł w tryb pracy awaryjnej... Wtedy nie chciał się kręcić powyżej 3000obr/min. Spowodowane to było wadliwym czujnikiem ciśnienia doładowania. Po wymianie problem zniknął. Sprawdź jeszcze, czy wszystkie przewody ciśnieniowe masz dobrze założone... może któryś się zsunął i czujniki wariują. No i reset kompa (tylko nie wiem jak w roczniku 97 sprawa z kompem wyglądała :oops: )
_________________

 
 
GazMajster-G1
[Usunięty]

Wysłany: 11-01-2009, 17:57   

Witam :lol: :idea:
Znalazlem !!!!
Przyczyną byly niewłaściwe (zamontowane przez poprzedniego właściciela ) KOŃCÓWKI WTRYSKIWACZY , do tego zużyte podkladki oporowe iglic.

Zalożyłem nowe końcówki i podkładki ,i wszysko śmiga.

Temat uwazam za zamkniety.

W razie draki sluze pomocą.
pozdrawiam.
Bartek.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.