 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Kibloo 21-07-2009, 16:28 |
Brak Mocy |
Autor |
Wiadomość |
GazMajster-G1 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-11-2008, 22:12 Brak Mocy
|
|
|
Witam
Mam Elkę z 97r (vin) MMBJNK74EVDO21199
Ostatnio podczas jazdy, (nie teren) po przejechaniu około,70km. autko straciło moc.
Na pierwszy rzut oka ,pod maską wszysko było OK. po następnych 70km.-zaczeło mi pierdzieć-z pod wydechu. W domu okazało się ,że pękła turbina, kolektor wydechowy.
W tej chwili, mam już wymienioną turbinę oraz kolektor, natomiast auto nie osiąga,pełnej mocy.
Jest tak, że do około 2700 obr/min. jest ok. Natomiast powyżej ,jest bardzo słabe. Dodam, że jeśli zacznę ,piłować powyżej 3000 obr/min. - to po 2-3 km. kolektor oraz turbina jest koloru jasnobiałego.
Ciśnienie doładowania-sprawdziłem podczas ,postoju,oraz jazdy ,jest ok. zaczyna się od 1300-1400 obrotów i ma jakieś 0,8-0,85 bar. -czyli książkowo.
zapłon jest chuba ok. -(nie sprawdzałem teraz) ale auto ładnie zapala, równo chodzi nie chałasuje.
zastanawiałem się ,do czego jest dodatkowy elektozawór na pompie wtryskowej. (którego nie ma w żadnym PAJERO.
JEŻELI MA KTOŚ DOŚWIADCZENIA ,LUB SPOSTRZEŻENIA, PROSZĘ O POMOC.
(myślę, że auto dostaje za mało paliwa, i nie wiem czy wina leży po stronie pompy, czy może ,zbiornika(przewodów,filtra)
Z GÓRY DZIĘKUJĘ ,ZA WZELKĄ POMOC.
BARTEK. |
Ostatnio zmieniony przez Gene 02-11-2008, 09:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
miczon
Mitsumaniak

Auto: L 200 '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 330 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 02-11-2008, 10:39
|
|
|
GazMajster-G1 napisał/a: | Jest tak, że do około 2700 obr/min. jest ok. Natomiast powyżej ,jest bardzo słabe. |
Też tak miałem w poprzedniej Elce, ale tylko wtedym gdy zaświecił się check i samochód przeszedł w tryb pracy awaryjnej... Wtedy nie chciał się kręcić powyżej 3000obr/min. Spowodowane to było wadliwym czujnikiem ciśnienia doładowania. Po wymianie problem zniknął. Sprawdź jeszcze, czy wszystkie przewody ciśnieniowe masz dobrze założone... może któryś się zsunął i czujniki wariują. No i reset kompa (tylko nie wiem jak w roczniku 97 sprawa z kompem wyglądała ) |
_________________
 |
|
|
|
 |
GazMajster-G1 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-01-2009, 17:57
|
|
|
Witam
Znalazlem !!!!
Przyczyną byly niewłaściwe (zamontowane przez poprzedniego właściciela ) KOŃCÓWKI WTRYSKIWACZY , do tego zużyte podkladki oporowe iglic.
Zalożyłem nowe końcówki i podkładki ,i wszysko śmiga.
Temat uwazam za zamkniety.
W razie draki sluze pomocą.
pozdrawiam.
Bartek. |
|
|
|
 |
|
|